باغبانی می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد

باغبانی و کاهش ابتلا به سرطان سینه

سلام خدمت دوستان خوبم در گل من و تو امیدوارم همیشه سالم و سللامت باشید خبر خوبی که در این مطلب میخوام براتون بگم این هست که مطالعات جدید نشان داده، باغبانی در دوران میان سالی می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.

کاهش ابتلا به سرطان سینه با باغبانی

در واقع، فعالیت در باغ می تواند خطر ابتلا به سرطان را 13 درصد کاهش دهد، شما میتوانید مطالب بیشتر را در این لینک مطالعه نمایید Telegraph .

این مطالعه بزرگ (که در یک دهه گذشته بزرگترین مطالعه می باشد) بررسی اثرات ورزش، رژیم غذایی و الکل بر سرطان سینه، شایع ترین نوع در زنان است.

بنر گل من و تو

پس از بررسی همه تحقیقات در سراسر جهان در مورد تاثیر این عوامل در شیوه زندگی بر خطر ابتلا به سرطان سینه، صندوق تحقیقات سرطان جهانی نتیجه گرفت که اگر هر روز حداقل 30 دقیقه تمرین کنید، میتوان از 6000 مورد ابتلا به سرطان سینه جلوگیری شود.

در حالی که تمرین شدید، مانند راه رفتن، تفاوت چشمگیری در ابتلا به سرطان قبل از یائسگی ایجاد می کند، کسانی که این تمرین ها را روزانه انجام دادند خطر ابتلا به سرطان سینه را 13 درصد کاهش می دهند این در مقایسه با کسانی که فعالیت کمتری دارند بوده است، پس میتوان نتیجه گرفت که تمرین و باغبانی تاثیر زیادی در کاهش ابتلا به سرطان سینه در زنان دارد.

در واقع، ورزش های ملایمتر مانند باغبانی یا پیاده روی ، بیشترین سود را برای زنان بعد از یائسگی دارد و خطر ابتلای آنها را 13٪ کاهش می دهد.

آبیاری گل و گیاه در مسافرت- گل من و تو

پس الان وقت آن نیست که شروع به باغبانی و تغییر سبک زندگی بدهیم؟