ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی

ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی
ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی

بر خلاف بسیاری از اشیاء روزمره که معمولا در منازل پیدا می شوند، کش لاستیکی واقعا کاربرد خاصی ندارند. از زمان ثبت اختراع آن در سال 1845، کش لاستیکی یک حل کننده مشکل بود که پیوند می دهد، نگه می دارد، متصل می کند و محکم می کند. با این حال، ما به ندرت از آن به طور کامل استفاده می کنیم. این ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی، دیدگاه شما را نسبت به حلقه های کوچک کش های لاستیکی برای همیشه تغیر می دهد.

 

ابزاری برای نگه داشتن گوشی هوشمند

لوازم جانبی برای لوازم الکترونیکی مصرفی برای خودشان یک صنعت هستند. اما همانطور که ما دستگاه های خود را ارتقا می دهیم، آن دسته از لوازم جانبی مفید منسوخ و پرخرج می شوند.. چرا خود را با هزینه  این ابزار  آزار دهیم، وقتی که کش های لاستیکی ای در اطرافمان داریم که منتظر هستند از آن ها استفاده کنیم؟

 

ابزاری برای نگه داشتن گوشی هوشمند
ابزاری برای نگه داشتن گوشی هوشمند با استفاده از کش لاستیکی

 

 دستورالعمل:

یک گره در وسط یک کش لاستیکی ایجاد کنید. این کار را برای کش لاستیکی دوم نیز تکرار کنید. اکنون هر کدام از کش ها  باید دو حلقه داشته باشند. کش را  دور آینه جلو ماشین خود بیندازید و تلفن خود را از طریق حلقه های باقی مانده آویزان کنید. بدین ترتیب اکنون شما یک ابزار ارزان برای نگه داشتن گوشی خود دارید!

بنر گل من و تو

 

متناسب کردن اندازه شلوار جین

چه افزایش وزن ناشی از بارداری و چه افزایش وزن ناشی از پرخوری باشد، هیچ چیز بیشتر از تنگ شدن شلوار جین آزار دهنده نیست. اما کش لاستیکی دستی می تواند به شما در اندازه کردن شلوارهای تنگ شیک کمک کند تا آماده باشید که شلوار کاملی برای زمان زایمان داشته باشید.

 

متناسب کردن اندازه شلوار جین
متناسب کردن اندازه شلوار جین با استفاده از کش لاستیکی

 

دستورالعمل:

برای شلوارهای جین زیپ دار، کش لاستیکی را از سوراخ دکمه عبور دهید و قبل از اتصال انتهای دیگر آن به دکمه، آن را با یک گره ثابت کنید!

 

باز کردن درب لاک ناخن

آیا یک لاک ناخن دارید که درب آن باز نمی شود، تا به حال هیچ وقت این ترفند را امتحان کرده اید؟

 

باز کردن درب لاک ناخن
باز کردن درب لاک ناخن با استفاده از کش لاستیکی

 

دستورالعمل:

 یک کش لاستیکی را در اطراف درب لاک ناخن برای ایجاد گشتاور پیچشی اضافی بپیچانید!

نکته: این ترفند برای تمام انواع شیشه ها، بطری ها، فلاسک ها و اساسا، هر ظرفی با درب پیچی کار می کند.

 

سیب را از قهوه ای شدن حفظ کنید.

یکی دیگر از ترفندهای استفاده از کش لاستیکی برای جلوگیری کردن از قهوه ای شدن سیب است. این ترفند برای کسانی است که عاشق سیب هستند، اما فقط سیب را به صورت قاچ شده دوست دارند. بریدن سیب ها هنگامی که شما در آشپزخانه خود نیستید، نیاز به ابزاری مانند چاقو و تخته های برش دارد که برای کشیدن در اطراف بسیار سنگین هستند.

 

سیب را از قهوه ای شدن حفظ کنید.
با استفاده از کش لاستیکی، سیب را از قهوه ای شدن حفظ کنید.

 

دستورالعمل:

برش های سیب خود را همراه با یک کش لاستیکی در کنار هم ببندید و سیب خود را داخل کیف یا کیسه خود برای بعد قرار دهید!

 

از افتادن کیسه های چای جلوگیری کنید.

این ترفند را با عنوان “این بسیار واضح است، چرا تا به حال به آن فکر نکرده بودم؟”  در ذهن خود بایگانی کنید. اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که کیسه های چای تان در داخل فنجان می افتند با استفاده از یک کش لاستیکی آن را محکم کنید!

 

از افتادن کیسه های چای جلوگیری کنید.
با استفاده از کش لاستیکی، از افتادن کیسه های چای جلوگیری کنید.

 

نکته: کش لاستیکی را در اطراف لبه فنجان خود قرار دهید و قبل از اضافه کردن آب داغ، چای کیسه ای را محکم کنید. به ما اعتماد کنید. اینجوری خیلی ساده تر است.

 

باز نگه داشتن درب هایی که اتوماتیک قفل می شوند

درب های که به صورت اتوماتیک قفل می شوند،عالی هستند. این درب ها زمان را ذخیره می کنند و یک لایه امنیتی را به خانه شما اضافه می کنند. اما گاهی اوقات می توانند ناخوشایند باشند، زمانی که شما در حال انتقال و جابجایی جعبه ها بین دو فضا یا انتقال مواد غذایی خریداری شده از ماشین خود به داخل منزلتان هستید. به جای حائل کردن چیزی برای باز نگه داشتن درب، یک کش لاستیکی را امتحان کنید!

 

باز نگه داشتن درب هایی که اتوماتیک قفل می شوند
باز نگه داشتن درب هایی که اتوماتیک قفل می شوند، با استفاده از کش لاستیکی

 

دستورالعمل:

یک کش لاستیکی را در اطراف دستگیره داخلی درب بپیچانید، سپس آن را از مقابل صفحه تخت قفل بکشید، و سپس انتهای آن را اطراف دستگیره خارجی درب بپیچانید.

 

بسته بندی کنید، فقط کمی هوشمندانه تر

بسیاری از ترفندهای شگفت انگیز بسته بندی وجود دارند، اما ترفند استفاده از کش لاستیکی برای مسافرت، جابجایی یا ذخیره سازی عمومی کار می کند و مناسب است.

 

بسته بندی کنید، فقط کمی هوشمندانه تر
بسته بندی کنید، فقط کمی هوشمندانه تر

 

دستورالعمل:

فضا ایجاد کنید و آن را با استفاده از کش لاستیکی سازمان دهی کنید. اشیاء را به صورت با هم ادغام شده یا جدا و مرتب با استفاده از کش لاستیکی نگه دارید.

 

جام هایتان را در ماشین ظرفشویی محکم نگه دارید.

در حالی که ممکن است ماشین ظرفشویی بهترین مکان برای جام های گران قیمت نباشد، جام ها می توانند سختی و گرمای آب جاری را تحمل کنند. با این حال، به دلیل شکل عجیب و غریب آنها، جام ها تمایل به جابجایی در طول یک چرخه شستشو دارند، که می تواند باعث شکسته شدن آن ها زمانی که با یک تکه سنگین از ظروف برخورد می کنند، شود. راه حل شما استفاده از کش های لاستیکی است!

 

جام هایتان را در ماشین ظرفشویی محکم نگه دارید.
جام هایتان را در ماشین ظرفشویی با استفاده از کش لاستیکی محکم نگه دارید.

 

دستورالعمل:

یک انتهای یک کش الاستیک را به قفسه نگهداری ظروف ببندید، کش را در اطراف ساقه جام بچسبانید، و سپس انتهای دیگر آن را به قفسه نگهداری ظروف ببندید.

 

محکم کردن کابل های برق

یک قانون تغیر ناپذیر جاذبه بیان می کند که “چیزها از چیزهایی می افتند، زیرا جهان غیر عادلانه است”.  بنابراین هنگامی که آداپتور برق بزرگ لپ تاپ شما از میز شما می افتد و به طور مستقیم بر روی انگشتان برهنه شما فرود می آید، اطمینان حاصل می کنید که همه چیز با نیش خند زدن کیهان همسو و درست است. با این وجود، شما می توانید با استفاده از این کش لاستیکی، دنیای طبیعی را فراموش کنید!

 

محکم کردن کابل های برق
محکم کردن کابل های برق با استفاده از کش لاستیکی

 

دستورالعمل:

2-1 کش لاستیکی را در اطراف آداپتور برق خود ببندید. این ترفند همچنین ابزارهایی را که از مکان های بالا می افتند را نگه می دارد و کمک می کند صفحات برش در مکان خود بر روی صفحات تخت نگهداری شوند و نیفتند!

 

امیدوارم از آموزش ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی لذت برده باشید.