تونر صورت چیه و چه کاربردهایی داره؟

تونر صورت چیه و چه کاربردهایی داره؟
تونر صورت چیه و چه کاربردهایی داره؟

مراقبت از پوست صورت برای افراد مختلف یکی از دغدغه‌های همیشگی محسوب می‌شود. استفاده از کرم آبرسان پوست و کرم‌های روز و شب که مخصوص به انواع پوست است، رطوبت لازم را به سلول‌های پوست صورت می‌رساند و چربی اضافی را هم جذب می‌کند. در کنار محصولات آرایشی توصیه شده که باید به صورت روزانه و بر اساس یک برنامه منظم استفاده شوند، استفاده از تونر صورت یا همان تونر پوست هم ضروری است. اگر می‌خواهید بدانید تونر صورت چیست و چه فوایدی برای پاکسازی پوست دارد.

کاربرد تونر صورت چیه؟

تونر صورت یکی از محصولات مراقبتیه که بر‌ پایه آبه و برای پاکسازی پوست استفاده میشه. منافذ صورت رو از آلودگی و گرد و غبار تمیز میکنه و چربی پوست رو متعادل میکنه.
علاوه بر این، (ph) پوست رو هم تنظیم میکنه.
تونر های مخصوص پوستهای چرب و مختلط اثر مات کنندگی دارن و تونر های پوست خشک و حساس اثر شاداب کنندگی و تامین رطوبت که در کل برای همه ی افراد پیشنهاد میشه حتما تو روتین پوستیشون استفاده از تونر رو قرار بدن.
تونر چیه و چه کاربردهایی داره؟
تونر صورت چیه و چه کاربردهایی داره؟

تونر رو چطور استفاده کنیم؟

تونر پاک کننده آرایش نیست و بعد از پاک کردن آرایش صورت باید ازش استفاده بشه، روی پنبه یا پد یه مقدار تونر میریزین و رو صورت و گردنتون میکشین،نیاز به شست و شو هم نداره.

چگونه تونر خانگی بسازیم؟

برای پاکسازی پوست در خانه به سراغ روش‌های ساخت تونر در خانه می‌رویم. پس به جای اینکه هزینه زیادی را صرف پاکسازی پوست در آرایشگاه کنید، خودتان دست به کار شوید. قبل از هر چیز باید بدانید که پوست صورت شما از چه نوعی است.

تونر چای سبز برای هر نوع پوستی مناسب است. یک فنجان چای سبز دم کنید و نصف قاشق چای‌خوری به آن عسل اضافه کنید. آنها را خوب هم بزنید و اجازه دهید این محلول کاملاً سرد شود. سپس ۳ قطره اسانس روغنی گل یاس به آن اضافه کنید و در یک بطری در بسته بریزید و درون یخچال نگهداری کنید.

برای پوست نرمال تا چرب از سركه سيب براي پوست صورت استفاده کنید. یک لیموی بزرگ را آبگیری کنید و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب به آن اضافه کنید. ۲۰۰ میلی‌لیتر آب معدنی به محلول بیافزایید و آن را در محیط خنک یخچال و درون بطری در بسته که هوا هم واردش نشود، نگهداری کنید. چون لیمو به نور حساس است، از این تونر در شب استفاده کنید.

بنر گل من و تو

تونر گل بابونه برای آرامش و تسکین پوست مناسب است. مقداری بابونه را مانند چای دم کنید و صبر کنید تا سرد شود. به همین سادگی قابل استفاده است.

انتخاب مارک

این تونری که توی تصویر میبینید از یه برند چینی به اسم (daralis),خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی داره و بعد از استفاده صورت رو نرم میکنه،باهاش جوش نزدم و در کل خوب بود برام،شبا ازش استفاده میکنم.
حجمش ۱۵۰ میل،و تا یک سال بعد باز شدن میشه ازش استفاده کرد، بنظر من بصرفه اس و دیر تموم میشه.
راستی شما از تونر استفاده میکنین؟اگه آره چه برندی؟راضی بودین یا نه؟!
تجربه استفاده از تونر های خونگی رو دارین؟چطور بودن؟من تونر طبیعی فقط از گلاب استفاده کردم تا حالا
بیاین بگین ببینم کیا نمیدونستن تونر آرایش پاک کن نیست و باهاش آرایششونو پاک میکردن؟
متن از arayeshihayeman