طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت خوشمزه

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت
طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت : اسپرینگ رول گوشت یک غذای آسیایی هستش که در اون توسط خمیر مخصوص (شما میتونید از همیر یوفکا استفاده کنید) و موادی که به سلیقه می‌توان متفاوت انتخاب نمود (از گوشت مرغ و گوسفند گرفته تا سبزیجات و صیفی‌جات متفاوت)، پر خواهد شد و در دو حالت آن را تهیه می کنند که یا آن را در فر قرار داده و یا در ظرف روغن سرخ می‌کنند. مدل سرخ شده آن بسیار خوشمزه تر از مدل آماده شده آن در فر خواهد بود.
جهت خوش طعم شدن بهتر این نوع غذای آسیایی بایستی از گوشت بدون چربی استفاده کرد. موادی که به سلیقه و ذائقه بدان اضافه می‌شود شامل قارچ، جعفری تر، سبزیجات معطر خشک، ذرت، فلفل دلمه‌ای و … است. در این پست دستور پخت اسپرینگ رول گوشت و قارچ برای شما دوستان عزیز آورده شده است با من همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه اسپرینگ رول گوشت

گوشت چرخ شده400 گرم
کره100 گرم
پیاز1 عدد متوسط
فلفل دلمه‌ای1 عدد
قارچ 15 عدد
پنیر پیتزادو پیمانه
خمیر یوفکا 1 بسته

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت

در ابتدا پیاز را به خوبی ریز خرد کنید و در روغن کاملا سرخ نمایید تا رنگ آن طلایی شود.گوشت را به پیاز اضافه کنید و هم بزنید تا گوشت چرخ شده به خوبی باز و سرخ شود.قارچ را خرد کنید.در ظرف جداگانه کره را بر روی شعله آب کنید و قارچ‌ها را داخل آن سرخ کنید و بگذارید تا قارچ آب بیندازد و آب قارچ ها به خوبی تبخیر شود.

بنر گل من و تو

قارچ‌ها را به گوشت اضافه نمایید و تفت دهید. فلفل  دلمه‌ها را زیر ریز خرد کنید و به مواد بیفزایید و کمی آب داخل ظرف بگذارید بریزید و در آن را ببندید و اجازه دهید تا نیم ساعت به خوبی پخته شود.پس از آماده سازی مواد و تبخیر آب درون آن پنیز پیتزا را کمی اضافه نمایید خمیر یوفکا را آماده کنید و مواد گوشت را داخل آن بریزید یه لایه پنیر پیتزا روی آن بپاشید  و با سلیقه خودتان آن را بپیچید.خمیر آماده پس از پیچیده شدن را داخل ماهی تابه روغن بیاندازید و به خوبی سرخ کنید.

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت
طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت


اسپرینگ رول گوشت آماده سرو برای شما سروران گرامی است نوش جانتان.

ویدیو اسپرینگ رول گوشت

نکته:

حضور مواد غذایی داخل اسپرینگ رول گوشت وابسته به سلیقه شما است.

از ذرت نیز می‌توان در مواد اولیه استفاده کرد.

خمیر را می‌توانید داخل فر به دمای 180 درجه نیز به مدت 15 تا 20 دقیقه قرار دهید ولی طعم سرخ شده آن بسیار لذیذ تر است.

از سبزیجات نیز می‌توانید در این ترکیب استفاده نمایید.