طرز تهیه املت شکم پر ترکی خوشمزه

طرز تهیه املت شکم پر ترکی
طرز تهیه املت شکم پر ترکی

طرز تهیه املت شکم پر ترکی : برای صبحونه میتونید یک غذای خوشمزه و جذاب درست کنید دیگه بسته یک نوع تخم مرغ درست میکنید تنوع بدین به غذاهاتون ، باور کنید با همون تخم مرغ هم میشه غذاهای خوشمزه زیادی درست کرد! امروز میخوایم براتون املت شکم پر ترکی رو که خیلی آسون و خوشمزه هستش رو آموزش بدیم مرحله به مرحله با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه املت شکم پر ترکی

تخم مرغ 2 عدد

فیله گوجه فرنگی 1 عدد

بنر گل من و تو

فلفل سبز به میزان دلخواه

پنیر پیتزا به میزان لازم

کره 25 گرم

نمک به میزان لازم

پول بیبر و اورگانو به میزان لازم

طرز تهیه املت شکم پر ترکی

خب خیلی راحت و اسونه میگی نه نگاه کن : دو عدد تخم مرغ را در ظرفی خوب هم میزنیم و درون ماهیتابه کره ریخته بعد از ذوب کره تخم مرغ را بهش اضافه میکنیم .میگذاریم تا پف حوب پف کنه و نیم بند بشه بعد گوجه و فلفل رو یک طرف تخم مرغ می ریزیم.

اضافه کردن گوجه و فلفل
اضافه کردن گوجه و فلفل

حالا نوبت اون رسیده که پنیر پیتزا رو به موادمون اضافه کنیم مقداری پنیر پیتزا اضافه میکنیم .

اضافه کردن پنیر پیتزا به املت
اضافه کردن پنیر پیتزا به املت

سپس لبه های آنطرف را روی مواد میگذاریم و کمی با فشار میدهیم تا کاملا بهم بچسبد .بعد درون ظرفی که میخواهیم سرو کنیم آن را برگردانده و مقداری پول بیبر و اورگانو روی آن میریزیم .و میتوانید با سس کچاپ تزیین میکنیم.

نکته:

شما میتونید از قارچ ، ذرت ، نخور فرنگی ، هویج ، بیکن یا هر چیزی دیگه ای برای داخل املت استفاده کنید. این دیگه به سلیقه و ذائقه شما بستگی داره.

حتما توجه داشته باشید که اگر از سبزیجاتی استفاده میکنید که دارای بافتی آبدار هستند مثل قارچ حتما قبل از ریختن داخل مواد اون رو با روغن یا کره تفت بدین تا املت شما رو خراب نکنه.

راستی حتما مطلب طرز تهیه پیتزای املت غذایی متفاوت رو مطالعه کنید.