طرز تهیه فینگر فود رولتی فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه فینگر فود رولتی
طرز تهیه فینگر فود رولتی

طرز تهیه فینگر فود رولتی : یکی از پیش غذاها که برای مهمونی ها و عصرونه ها خیلی کاربرد پیدا کرده و این روزها طرفداران زیادی داره فینگر فود یا غذای میناتوری هست، من امروز یک فینگر فود جذاب و خوشمزه رو براتون آورم که میدونم جتما خوشتون میاد. فینگر فود رولتی حتما امتحان کنید. در ادامه رسپی و همچنین عکس از مراحل براتون گذاشتم، امیدوارم که خوشتون بیاد.

مواد لازم برای تهیه فینگر فود رولتی

نان تست 9 اسلایس
ژامبون سه تا چهار اسلایس
پنیر گودا 6 اسلایس
پنیر خامه ای دو تا سه قاشق غذاخوری
جعفری چاپ شده چهار قاشق غذاخوری
سس مایونز . سس سالسا
گوجه چری چند عدد

طرز تهیه فینگر فود رولتی

ابتدا باید شما دور های نان را با چاقو ببرید و روی سطح کار سلفون پهن کنید. نانها را در سه ردیف کنار هم بچینید نانها نیم سانت روی هم باشند تا موقع وردنه کشی بهم بچسبن و یک تخته بشن  سپس با وردنه سنگین روی نانها بکشید تا نانها پهن و نازک شوند حتما لایه های نانهای کناری بهم بچسبن از ترکیب مایونز و پنیر خامه ای روی سطح نان بکشید کمی جعفری بپاشید.

بنر گل من و تو

پنیر و سپس ژامبون را روی نان به ترتیب پهن کنید روی ژامبون سالسا بمالید سپس شروع به رول کردن نان بکنید البته به کمک سلفون زیری ، رول و فشرده انجام بدید تا رولت منسجم بشه  همینطور رول را تا انتها ادامه بدید سپس همون سلون رو کامل دور رولت بپیچید.

مراحل تهیه فینگر فود رولتی
مراحل تهیه فینگر فود رولتی

سرو ته رولت رو محکم کنید داخل یخچال به مدت چهار تا پنج ساعت بمونه تا رولت منسجم و جا بیفته سپس سلفون رو باز کنید سطح رولت رو سس مایونز بمالید با جعفری خرد شده بپوشونید و با چاقوی تیز با فاصله معین برش بزنید داخل کپسول و سپس ظرف سرو بچینید.

طرز تهیه فینگر فود رولتی
طرز تهیه فینگر فود رولتی
مطالب مرتبط :

طرز تهیه فینگر فود پنیری

طرز تهیه کاپ مرغ و پنیر

طرز تهیه رول لیدی فینگر