طرز تهیه چیز کیک زردآلو که حتما باید امتحان کنید

آموزش طرز تهیه چیز کیک زردآلو
آموزش طرز تهیه چیز کیک زردآلو

طرز تهیه چیز کیک زردآلو: یکی از دسرهی خوشمزه که حتمی باید درست کردن اون رو تجربه کنید چیز کیک زردآلو وهست که تجربه کردنش پر از هیجان و خوشمزگی هست ما در این مطلب آموزش چیز کیک زردآلو رو آماده کردیم در این مطلب رسپی برای طرز تهیه چیز کیک زردالو آماده شده که هر حتما مطالعه کنید و آن را در خانه برای عزیزان خود درست کنید و از طعم باهم بودن لذت ببرید.

مواد لازم برای چیز کیک زردآلو

پایه : کیک شیفون یا هر نوع کیک اسفنجی یا کره ای که دوس دارین فقط وانیلی باشه

مواد فلینگ:

بنر گل من و تو

خامه صبحانه یک پیمانه پر

پنیر لبنه یا ماسکارپونه دو سوم پیمانه اگه پنیری دوس دارین تا یک پیمانه هم میتونین بزنین

مارمالادیا پوره زردالو یک پیمانه

زردالو چهار عدد خرد شده

ژلاتین دو ق غ سرخالی

شیریک چهارم پیمانه

تذکر: اگر از پوره زردالو بجای مارمالاد استفاده میکنید یک دوم پیمانه شکر را با یک پیمانه زرد الو روی حرارت قرار دهید تا شکر ارام حل شود و اب زردالو یکم کشیده شود بعد اینکه خنک شد به مواد اضافه شود

آموزش چیز کیک زردآلو

در طرز تهیه چیز کیک زردآلو اول خامه و پنیر را داخل کاسه ریخته با دور متوسط همزن میزنیم تا صاف و یکدست شود سپس مارمالاد را اضافه و به زدن ادامه میدیم وقتی یکدست شد همزن رو خاموش میکنیم.

ژلاتین را با شیر مخلوط کرده و بن ماری میکنیم شفاف که شد به مواد اضافه میکنیم و همینطور زردالو خرد شده کیکمون که خنک شد یه ظرف کوچیکتر از کیک مث کاسه رو برعکس روی کیک میزاریم حدود دوسانت از لبه کیک فاصله داشته باشه بعد کیکو برش سطحی میدیم دور تا دور  بعد کاسه رو برمیداریم برش رو یکم عمیق تر میکنیم حدود یک سانت و نیم تا دوسانت به انتهای کیک کافیه بعد داخل کیکو به همون میزان خالی میکنیم مطابق شکل.

داخلشو یکدست و صاف خالی میکنیم از مواد فلینگ داخل کیک پر میکنیم کیک رو داخل یخچال میزاریم البته با یه ظرف بزرگتر پوشش میدیم تا دیواره های کیک خشک نشه بعد هفت هشت ساعت از یخچال خارج کرده و با مارمالاد زردالو تزیین میکنیم.

این هم یک روش بسیار راحت و آسون طرز تهیه چیز کیک زردالو بود که مطالعه کریدد امیدوارم که این چیز کیک رو درست کنید و در کنار کانون گرم خانواده نوش جان کنید.

نکته: این میزان برای کیک با قطر ۲۵ سانتی کافی میباشد.