فیلم آموزش آرایش کرم قهوه ای فوق العاده

آموزش آرایش کرم قهوه ای
آموزش آرایش کرم قهوه ای

آموزش آرایش کرم قهوه ای : این سبک و رنگ آرایش خیلی برای فصل های پاییز و زمستون میخوره، این مدل آرایش به سبکی انجام میشه که شما میتونید به راحتی برای مهمونی ها و مجالس میتونید به راحتی استفاده کنید و اگر چندتا آیتم رو ازش حذف کنیم برای مهمونی های شبانه و یا قرار ملاقات ها ازش استفاده کنید. این ویدیو توسط خانم ملینا تاج عزیز آماده شده و خیلی خیلی ازشون ممنونیم. نکات مهم داخل ویدیو رو میتونید زیر ویدیو مطالعه کنید.

آرایش کرم قهوه ای مناسب فصل پاییز

وسایل مورد نیاز برای این آرایش

ژل مات کننده
كرم پودر
كانسيلر
پودر بيك
برنزر
رژگونه
سايه
خط لب

بنر گل من و تو

مداد کرم

مرحله آماده سازی پوست

خب اول کاری شما باید با یک ژل مات کننده پوست خودتون رو کامل پوشش بدین و بعد از کرم پودر رو کامل روی صورت میزنیم و کامل اونو پخش میکنیم (توجه کنید که برای این فصل بهتره از کرم پودرهایی استفاده کنید که پوست شما رو مرطوب نگه دارند). حالا نوبت کانسیلر هست که اونو خوب زیر چشمتون بزنید و با اسفنج پخشش کنید و باقی مونده رو روی چشمتون بزنید. حالا نوبت بیک کردن دور چشم میرسه. حالا بالای پیشونی ، تیغه بینی و بالای لبتون رو همانند کلیپ های لایت کنید. بقیه صورتتون رو با استفاده از پنکیک 2 و 3 خشک کنید.

حالا نوبت برنزر رسیده که زیره خط گونه و بالای پیشونی رو کانتور میکنیم. در اینجا کارای پوست دیگه تموم شده بریم سراغ ادامه کارا.

مرحله سایه

برای این کار بهتره از برنزر استفاده کنید چون خیلی راحت پخش میشه و بیس خوبی داره ، با یک براش گرد شروع به سایه زدن میکنیم همانند ویدیو ،توجه داشته باشید که وقتی از یک برنزر برای گونه استفاده کردید برای سایه هم ازش استفاده کنید باعث میشه گه به خوبی سایه با گونتون مچ بشه. اگر شما تازه کار هستید و برای سایه زدن اونقدر حرفه ای نشدید حتما از یک براش کوچکتر استفاده کنید.

حتما نکات رو از داخل ویدیو مشاهده کنید . در آینده حتما ویدیو رو تایپ میکنم براتون