ایده های کوچک برای بیشتر شدن فضای اتاق نشیمن

ایده های کوچک برای بیشتر شدن فضای اتاق نشیمن

ایده های بسیاری برای بزرگ نشان دادن اتاق نشیمن وجود دارد که استفاده از این ایده ها میتوان شما از اتاق نشیمن خود احساس رضایت و راحتی خواهید داشت. تزئین کردن به طریقی که نور و فضا را به حداکثر می رساند، و توجه به چگونگی استفاده از رنگ، مقیاس و وزن یک هنر و مهندسی کامل است که شما میتوانید با انجام آن داتاق نشیمن زیبا و دل بازی داشته باشید.

تجربه کردن یک حس خوب است و سعی کنید آن چیزی که دلتان میخواهد را تجربه کنید. و خیلی از مواقع ایده های سنتی گزینه مناسبی برای اتاق های نشیمن با فضای کوچک نیست. مثلا به جای استفاده از پده های سنتی از پرده های عمودی جدید استفاده کنید تا فضای اتاق نشیمن شما را بزرگ نشان دهند.

اتاق نشیمن شما، صرف نظر از اندازه، باید بتواند به عنوان یک فضای آرام و سرگرم کننده عمل کند. در اینجا برخی از راه های مورد علاقه ما برای ایجاد احساس بزرگتر بودن و آرامش برای شما بیان شده  است.

بنر گل من و تو

استفاده از آینه برای اتاق نشیمن

استفاده از آینه در اتاق نشیمن

طراحان اغلب آینه ها را به لحاظ استراتژیک در مکان های کوچک قرار می دهند تا فضا را بزرگتر کند. یکی از رایج ترین ایده های کوچک اتاق نشیمن، استفاده از آینه در مکان های کانونی اتاق می باشد. برای منعکس کردن نور و ایجاد یک محیط خوب، آن را در روبه روی یک منبع نور مانند یک شمع و یا آویز آویز قرار دهید. در صورت امکان، یک آینه را در کنار (روبه روی) پنجره قرار دهید تا بیننده تصور کند که یک پنجره در آنجا وجود دارد.

استفاده از آینه در دکوراسیون

چشمها را بالاتر بکشید

استفاده از دکوراسیون عمودی در اتاق نشیمن

همه اتاق ها دارای ابعاد عمودی و افقی می باشند. اگر اتاق نشیمن شما دارای سقف بالایی باشد(ارتفاع بالایی دارد)، بیشترین فضای اضافی را با تزئین آن به شیوه ای که چشم را به سمت بالا می برید، بیشتر کنید. پرده های کف تا سقف یک شیوه شیک برای رسیدن به این هدف هستند.

ایده دیگر پر کردن فضای عمودی با نمایشگاهی از آثار هنری کوچک است. این تکنیک باعث می‌شود که اتاق بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که واقعا هست دیده شود، چون چشم را به گردش فراتر از فضای افقی سطح چشم دعوت می‌کند که ممکن است منحصر به فرد باشد.

از رنگ های خنثی برای یک اتاق کوچک استفاده کنید

استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون

یکی از محبوب ترین ایده های کوچک اتاق نشیمن، استفاده از رنگ های خنثی در دیوارها، کف، سقف و اثاثه یا لوازم داخلی مانند مبلمان است. استفاده از رنگ هایی مانند سفید این تصور را در چشم بیننده ایجاد می کند که شما دیوارها را عقب کشیده اید. رنگ های نرم نیز اتاق شما را روشن خواهند کردکه با بازتاب نور این عمل رو بیشتر نشان خواهد داد. علاوه بر بزرگ کردن یک منطقه، یک رنگ خنثی، پیشرفت سریع را فراهم می کند و یک محیط آرام را ایجاد می کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

مبلمان با ظاهر ساده انتخاب کنید

انتخاب مبلمان اتاق نشیمن

زمانی که میخواهید مبلمان خود را خریداری کنید به وزن بصری آن بیشتر توجه کنید. این یعنی شما درک کنید که یک شی بر اساس اندازه، رنگ و طراحی یک ظاهر ساده و سبک داشته باشند. حتما یک مبلمان شلوغ فضای شما را کوچک خواهد کرد.

مبلمان کوچک انتخاب کنید

انتخاب مبلمان کوچک برای اتاق نشمین

فهرستی از ایده های کوچک اتاق نشیمن بدون توصیه به انتخاب مبلمان فضای بیشتری از اتاق را میگیرند اصلا یک اشتباه محض است. یک کاناپه با بازوهای نازک و پشتی کاملا محکم به نظر می رسد که دارای بازوهای قابل توجه و چند پشتی است.

اگر فضای اتاق شما تنگ است پس نیازی به انتخاب مبلمان بزرگ و پر هزینه نیست شما میتوانید حتی با استفاده از چند صندلی شیک و مدرن در کنار یک میز قهوه ای زیبا فضای اتاق نشیمن خود را زیباتر کنید.

مبلمان زیبا برای اتاق نشیمن

در زندگی ماشینی و آپارتمان نشینی امروزه که خانه ها مانند قوطی کبریت شده اند انتخاب وسایل و رنگ های مناسب با فضای داخلی خانه امری اجتناب ناپذیر است و مجبور هستیم که در از فضای اتاق نشیمن خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. پس دکوراسیون خانه تان را با ایده های جدید جذابتر کنید. شما میتوانید در این لینک نحوه استفاده از گلدان در دکوراسیون را مطالعه کنید.