ترفندهای عینک که هر کس با چشم های ضعیف باید بداند

ترفندهای عینک که هر کس با چشم های ضعیف باید بداندترفندهای عینک که هر کس با چشم های ضعیف باید بداند
ترفندهای عینک که هر کس با چشم های ضعیف باید بداند

لحظه ای که برای اولین بار به شما گفته شد که عینک نیاز دارید می تواند واقعا سبب تغییر زندگیتان شود و شما به طور رسمی عضوی از باشگاه عینکی ها می شوید و هیچ بازگشتی وجود ندارد! چه با انتخاب های شیک و پیچیده ای که در پیش رو دارید، احساس شادی کنید و چه از اینکه هرگز یک عینک مناسب را پیدا نکنید، احساس ترس کنید، عینک در حال حاضر چیزی است که باید یاد بگیرید با آن زندگی کنید. برای ایجاد یک زندگی راحت تر با لنزها، در این مطلب با ترفندهای عینک آشنا می شویم. گاهی اوقات عینک می تواند یک نجات دهنده باشد. عینک نه تنها کمک می کنند که بهتر ببینید، بلکه چشم های تیره را در روزهایی که خسته اید، پنهان می کند. با این حال، همچنین می تواند بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه در تمریناتی که همراه با عرق کردن هستند.

 

از خمیردندان برای از بین بردن خش ها استفاده کنید.

اگر عینک خود را در طول روز می پوشید و در می آورید، در طول زمان، کمی خط و خش پیدا می کند. اگر متوجه ظاهرشدن خش ها شده اید، نیازی نیست که بلافاصله لنز های جدید بخرید. ممکن است بتوانید آن ها را با استفاده از یک خمیر دندان کمی تعمیر کنید.

 

از خمیردندان برای از بین بردن خش ها استفاده کنید.
از خمیردندان برای از بین بردن خش ها استفاده کنید.

با استفاده از یک پارچه میکرو فیبر تمیز و یک قطره کوچک خمیردندان، خش ها را از بین ببرید. بدین ترتیب عینک تان در کمترین زمان به خوبی عینک نو به نظر می رسد!

بنر گل من و تو

 

لیز خوردن عینک خود را متوقف کنید.

آیا عینک تان از روی بینی تان لیز می خورد؟ نگران نباشید، ما یک ترفند مخفی برای متوقف کردن این ناراحتی داریم.

یکی از ترفندهای عینک که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، متوقف کردن لیز خوردن عینک است. بدین منظور کش موی سر خود را در انتهای بازوی عینک خود در نقطه ای که در پشت گوش تان قرار می گیرد، گره بزنید. این کار را در طرف دیگر تکرار کنید و دیگر عینک تان قادر به لغزیدن نخواهد بود.

 

پد رو بینی عینک جایگزین درست کنید.

آیا یکی از پد های رو بینی عینک شما افتاده است؟ اگر وقت کافی ندارید که بلافاصله به عینک سازی مراجعه کنید، ما یک راهنمایی هوشمندانه برای کمک به شما برای جایگزینی سریع داریم …

 

پد رو بینی عینک جایگزین درست کنید.
پد رو بینی عینک جایگزین درست کنید.

 

از یک چسب حرارتی استفاده کنید. قطعه کوچکی را از انتها آن ببرید و به عنوان جایگزین پد رو بینی به فریم ها بچسبانید!

 

چطور هنگام کار و تمرین کردن عینک بپوشید.

اگر تا کنون سعی کرده اید که در حین کار و تمرین کردن، عینک خود را بپوشانید، می دانید که عرق و لنز ها با هم کنار نمی آیند. عرق باعث می شود که عینک تان لیز بخورد و بلغزد که این برای وقتی که تلاش می کنید تمرکز کنید، ایده آل نیست.

 

چطور هنگام کار و تمرین کردن عینک بپوشید.
چطور هنگام کار و تمرین کردن عینک بپوشید.

خوشبختانه راه حلی برای این وجود دارد. نردواکس ( Nerdwax) یک واکس مخصوص است که می توانید قبل از تمرین به پد های رو بینی خود اعمال کنید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، در هر حالتی این فرمول هوشمندانه عینک ها را در جای خود نگه می دارد. به علاوه، نردواکس از مواد طبیعی ساخته شده است، بنابراین پوست را تحریک و اذیت نمی کند.

 

با استفاده از صابون از تشکیل بخار روی لنزهای عینک جلوگیری کنید.

یکی از ترفندهای عینک که ممکن است زیاد به آن نیاز پیدا کنید، جلوگیری از تشکیل بخار روی لنز های عینک است. تغییرات شدید در درجه حرارت، اثر فوری بر روی عینک ها می گذارد، روی لنزها بخار تشکیل می شود و دیدن را غیر ممکن می کند.

 

با استفاده از صابون از تشکیل بخار روی لنزهای عینک جلوگیری کنید.
با استفاده از صابون از تشکیل بخار روی لنزهای عینک جلوگیری کنید.

برای واضح و بدون بخار نگه داشتن لنزهای عینک در هر درجه حرارتی، یک صابون خشک را روی لنزها بمالید. سپس با استفاده از یک پارچه تمیز آن ها را پاک کنید و بدین ترتیب صابون از تشکیل بخار روی لنزها جلوگیری می کند.

چگونه پیچ گمشده عینک را جایگزین کنید.

پیچ های عینک بسیار کوچک هستند. اگر یکی از آن ها را گم کنید. ممکن است پیدا کردن آن برایتان بسیار سخت باشد. اما جای نگرانی نیست. اگر نتوانستید برای جایگزین کردن پیج به عینک سازی مراجعه کنید. خلال دندان همه چیزی است که برای تعمیر موقت نیاز دارید.

خلال دندان را در سوراخ پیچ فشار دهید و سپس آن را  به آرامی به سمت بالا بشکنید. اگرچه این روش برای همیشه کار نخواهد کرد، اما یک تعمیر موقت خوب است تا عینک تان به درستی کار کند.

 

پاک کننده عینک  دست ساز درست کنید.

اگر مدت زیادی از تمیز کردن عینک تان گذشته یا اینکه منحصرا یک روز کثیف داشته اید، ممکن است برای تمیز کردن چربی و کثیفی های تشکیل شده روی عینک تان به چیزی بیشتر از پارچه عینک نیاز داشته باشید. بنابراین خودتان به راحتی برای تمیز کردن عینک تان پاک کننده عینک دست ساز درست کنید.

 

پاک کننده عینک دست ساز درست کنید.
پاک کننده عینک دست ساز درست کنید.

بدین منظور سه قسمت الکل را با یک قسمت آب و چند قطره مایع شستشو مخلوط کنید و مخلوط را در یک بطری اسپری کوچک بریزید. هنگامی که عینک تان کثیف می شود، آن را روی عینک تان اسپری کنید و با پارچه ی میکروفیبر تمیز کنید، بدین ترتیب لکه ها از بین می روند و عینک تان تمیز می شود!

 

امیدوارم از آموزش ترفندهای عینک که هر کس با چشم های ضعیف باید بداند، لذت برده باشید.

 

مطالب مرتبط:

تمیز کردن پلاستیک شفاف

ترفندهای خانگی استفاده از سلفون

ترفندهای هوشمندانه برای بسته بندی وسایل برای مسافرت

ترفندهای جالب استفاده از کش لاستیکی

۱۰ روش هوشمندانه برای استفاده از فویل آلومینیوم