راههای چاق شدن صورت با تغذیه و ورزش

راههای چاق شدن صورت با تغذیه و ورزش
راههای چاق شدن صورت با تغذیه و ورزش

راههای چاق شدن صورت : راههای مختلفی برای چاق شدن صورت وجود دارد که میتوان از جمله این راهها به تغذیه و خوردنی های چاق کننده صورت ، ورزش و حرکات چاق کننده صورت و همچنین استفاده از برخی ماسک ها جهت چاق کردن صورت اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود میتواند در چاقی صورت شما تاثیر داشته باشد. ولی این سوال مطرح میشه که چرا باید صورتی چاق داشته باشیم؟ یکی از تاثیرات منفی چاقی صورت نشان دادن شما به صورت خسته و بیحال هستش و به همین خاطر استد که میگویند صورت و گونه نقش خیلی زیبادی در زیبایی ظاهر شما ایفا میکند.

صورت چاق در نظر اکثر افراد گویای شادابی، طراوت، جوانی و جذابیت است

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که صورت و گونه ای لاغر دارید با ما همراه باشید تا بهتون یاد بدیم که چطوری میتونید صورت و گونه خودتون رو خیلی راحت و آسون چاق کنید.

راههای طبیعی برای چاق شدن صورت

خب خیلی عادی است که اکثر ما با تغیر در رزیم غذایی و حتی مشغول شدن فکرمون لاغری در صورت نمایان میشه و میدون تا الان خیلی از ماها اون رو تجربه کردیم برای این کا شما باید رژیم غذایی و همچنین ورزش خودتون رو به حالت قبل برگردونید تا دوباره صورتی جذاب داشته باشید. خیلی ها برای چاق شدن صورتشون از روش های جدید چون تزریق ژل و بوتاکس استفاده میکنن که من به شخصه به شما پیشنهاد میکنم که این همه برای اینجور کارها نکنید و سعی کنید چاق شدن رو خیلی طبیعی و ارزان پیش ببرید.

بنر گل من و تو

پس بریم سراغ طب سنتی برای درمان لاغری صورت و روش های مدرن و هزینه بردار را کنار بگذاریم.

آب کم هزینه ترین چاق کننده صورت

همانطور که میدونید آب برای پوست خیلی مفید هستش و نوشیدن آب در کل روز اثر معجزه آسایی در پوست و همچنین چاقی صورت شما داره اگر شما هم جزو آن دشته افراد هستید که ورزش های سنگین مانند بدن سازی انجام میدین حتمی آب رو فراموش نکنید. فرقی نداره مرد یا زن اگر مشفول ورزش کردن هستید و باز هم لاغری صورت دارید حتما باید مصرف آب را فراموش نکنید. نوشیدن آب به این افراد کمک میکنه که آب میان بافتی سلول های پوست صورتشون تامین بشه و این عمل باعث چاق شدن صورت و همچنین پر حجم شدن عضلات اون ها میشه.

آب کم هزینه ترین چاق کننده صورت
آب کم هزینه ترین چاق کننده صورت

عسل چاق کننده صورت

شما در ساخت اکثر ماسک های صورت از عسل استفاده میکنید و این یعنی عسل برای پوست فواید خیلی زیادی داره، خیلی از متخصصان طب سنتی عسل رو یکی از موثرتیرن درمانهای چاقی صورت میدونن چرا این اتفاق برای عسل میوفته؟ چون عسل قادر هستش که رطوبت پوست رو تامین کنه و این امر باعث شادابی و طراوت پوست شما خواهد شد یکی دیگر از ویژگی های عسل داشتن آنتی اکسیدان ها هستش که نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال های آزاد در پوست داره اگر دوست دارید که از ماسک عسل برای پاقی صورت اسفاده کنید لازم است یک قاشق چای‌خوری از آن را با میوه‌ی پاپایا ترکیب کنید.

سپس این خمیر را به گونه‌های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. بعد، خمیر را از روی صورت خود با آب گرم بشویید. بهتر است که این روش را در صبح‌ها انجام دهید تا بتوانید با استعمال روزانه‌ی آن نتیجه‌ی موردنظر خود را بگیرید.

عسل چاق کننده صورت
عسل چاق کننده صورت

نوشیدن شیر هر روز

یکی دیگر از مواد غذایی که باعث چاق شدن صورت با تغذیه میشه شیر هستش نوشیدن شیر را هر روز فراموش نکنید، نوشیدن شیر علاوه بر چاق کردن صورت شما را در برابر پوکی استخوان محافظت میکنه. چرا شیر باعث چاقی صورت شما میشه؟ شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن باعث آب رسانی به پوست شده و این عمر به چاق شدن صورت کمک میکنه.

عسل چاق کننده صورت
عسل چاق کننده صورت

خوراکی های چاق کننده صورت

استفاده از میوه ها و سبزیجات به علت داشتن فیبر فراوان باعث آبرسانی بهتر به پوست صورت شده و همین امر یکی از دلایل چاقی صورت و گونه خواهد شد یکی از بهترین میوه ها که دارای کالری کم و آبرسانی قوی هویج می باشد که با خوردن آن در طول روز به عنوان میان وعده باعث چاق شدن صورت خواهد شده شما استفاده از هویج ، میوه ها و سبزیجات را به مدت یک هفته به صورت مدام استفاده کنید.

یکی دیگر از خوراکی های موثر در چاقی صورت استفاده از مغزهای روغنی هستش این مغزها باعث پرتر شدن عضلات صورت شما خواهد شد. شما میتوانید 4 عدد از (پسته، فندوق، بادام هر کدام که در دسترس بود) را با 2 عدد خرما تازه مخلوط کنید و خمیر حاصل را به قطعه های کوچک تقسیم کنید و روزی 5 تا 10 عدد از آن استفاده کنید و معجزه آن را ببینید.

سبزیجات چاق کننده صورت
سبزیجات چاق کننده صورت

از سالاد کاهو و جوانه گندم غافل نشوید

همانطور که در بالا گفتیم سبزیجات و میوه ها برای پوست بسیار مفید هستند در وعده های غذای مخصوصا شام از سالاد کاهو جوانه گندم حتما استفاده کنید و علاوه بر چاقی صورت از جوان سازی و سادابی پوست خود لذت ببرید دلیل این عمر هم این است که  جوانه گندم با داشتن ویتامین E و ویتامین های B تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی پوست دارد.

البته میتونید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید (به دلیل بد مزه بودن من پیشنهاد میکنم به جای ماست از شیر به همراه کمی شیره استفاده کنید ) و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را میل کنید.اگر شما فقط میخواهید صورتتون چاق بشه به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست(شیر) بعد از هر وعده غذایی اکتفا کنید ولی اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که یمخواهید کاملا چاق بشید استفاده زیاد اون تاثیر خوبی روی چاقی شما داره.

جوانه گندم چاق کننده صورت
جوانه گندم چاق کننده صورت

ماسک خاک رس چاق کننده صورت

ساخت ماسک خاک رس خانگی
ساخت ماسک خاک رس خانگی

یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی که مردم هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند ماسک گل رس است . در طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند. ماسک خاک رس تاثیر بسیار خوبی بر چاقی صورت شما داره که ما در مطلبی جداگانه به آموزش اون پرداختیم که میتونید از لینک زی مشاهده کنید.

ساخت ماسک خاک رس خانگی + ویدیو

ورزش برای چاق شدن صورت

یکی دیگر از روش های چاق کننده صورت استفاده از تکنیک های ورزشی و استفاده درست از حرکت های ورزشی میباشد که مراحل انجام این ورزش ها را برای شما بیان میکنیم دقیت کنید که همه موارد به درستی انجام شود:

1-روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید.
2- سپس لب ها را تا جایی که می توانید جمع کنید و آن را به مدت 5 ثانیه در همین حالت نگه دارید.
3- سپس بدون آنکه لب های تان از هم باز شود و دندان های تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.
4- لب ها را به مدت 5 ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را 15 بار تکرار کنید.
5- بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت تان احساس خستگی می کنند.
6- خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان گردش خون به سلول های صورت است.
7- برای این کار هر روز کمتر از 20 دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در 2 نوبت این تکنیک را اجرا کنید.

ماساژ و ورزش دادن گونه
ماساژ و ورزش دادن گونه

استفاده از ماساژ صورت

1- بخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.
2- انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.
3- گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.
4- در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.
5- این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید.

روش های گوناگون بسیاری برای چاق کردن صورت وجود دارد که در مطالب بعدی به آنها اشاره خواهد شد ولی با رعایت ترفندهای بالا و در کنار آن شما باید عادت های بدی که باعث لاغری صورت میشود را کنار بگذارید این عادات عبارتنداز نوشیدن مشروبات الکلی، کشیدن سیگار و هر عاملی که باغص خشک شئن پوست شما میشه گل من و تو را همراهی کنید در مطالب بعدی و همچنین اگر سوالی در خصوص چاق شدن صورت داشتید در قسمت نظرات بیان کنید.