روش تهیه ماسک قهوه و عسل ، شادابی پوست صورت

ماسک صورت قهوه و عسل - ماسک قهوه عسل
ماسک صورت قهوه و عسل - ماسک قهوه عسل

ماسک قهوه : شاید شما هم جزو اون دسته از خانم ها باشید که به پوست صورتتون حساس اید و دسوت دارید پوستی شاداب و خوب داشته باشید و همچنین دوست داشته باشید با کمترین هزینه ماسک خانگی درست کنید. همانطور که میدونید ماسك صورت قهوه و عسل برای پوست بسیار مفید هست که باعث شادابی و سرزندگی برای پوست شما میشه که ما در این مطلب روش تهیه ماسک قهوه و عسل رو برای شما بیان میکنیم که امیدوارم استفاده کنید و نتیجه اونو ببینید.(این نکته رو یادتون باشه که ماسک قهوه برای لک صورت خیلی مفیده)

فوائد ماسك قهوه برای صورت

اول کاری بهتره از فواید ماسک قهوه عسل اطلاعاتی به دست بیارید. فوائد ماسك قهوه همانطور که میدانید عسل به خودی خود خاصیت ضد پیری داره و وقتی با قهوه ترکیب بشه قابلیت ارتجاعی پوست رو افزایش میده که این باعث میشه به عنوان یک ضد پف برای پوست صورت استفاده بشه.

قهوه برای افزایش گردش خون شناخته شده است، چیزی که برای پوست ما بسیار مفید هست. شما دوست دارید برای پوست خودتون یک معامله ارزان و برد برد داشته باشید؟ خب بجای استفاده از روغن ها و مواد شیمیایی مختلف برای افزایش گردش خون میتوند به راحتی و ارزان از قهوه استفاده کنید. و همچنین عسل همانطور که گفته شد باعث سفت شدن پوست شما میشه ولی وقتی آن را به صورت منظم استفاده کنید باعث درخشندگی پوست شما میشه.
شما پس از استفاده چند باره از ماسک قهوه و عسل میتونید صافی رو در پوست خودتون احساس کنید و این یک تجربه لذت بخش هست که به خود من دست میده.و همچنین عطر قهوه که با عسل ترکیب شده حس آرامش رو برای شما به ارمغان میاره.

بنر گل من و تو

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک قهوه عسل

عسل طبیعی و خالص 2 قاشق چای خوری

پودر قهوه 4 قاشق چای خوری

ظرف برای مخلوط کردن

قاشق یا چنگال برای مخلوط کردن

همین طور که میبینید موادی که برای تهیه این نوع ماسک استفاده میکنیم خیلی خیلی کم و در دسترس هست و شما هم میتونید به راحتی ماسک قهوه و عسل رو در خونه درست کنید. زیاد حرف تمیزنم و بریم سراغ آموزش درست کردن این ماسک.

روش تهیه ماسک قهوه عسل

اولین قدم اینه که شما پودر قهوه که آماده کردین رو درون ظرف بریزید و سپس مقدار عسل که در مواد لازم گفته شده رو به پودر قهوه اضافه کنید، میبینید که عسل روی پور قهوه میمونه و در آخرین مرحله شما باید با یک قاشق این دو ماده رو آنقدر بزنید تا یک مخلوط خمیری که قوام زیادی داره حاصل بشه . حالا میتونید اونو روی صورتتون بمالید (سعی کنید تمامی ناحیه های صورت و گردن خودتون رو با این ماسک پوشش بدین). توجه داشته باشید که ماسک قهوه و عسل به راحتی بر روی پوست شما پخش نمیشه.(مراحل کار در تصاویر زیر مشاهده کنید)

مراحل تهیه ماسک قهوه عسل
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل – ریختن قهوه در ظرف
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل - اضافه کردن عسل
مراحل تهیه ماسک صورت قهوه عسل – اضافه کردن عسل
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل - مخلوط کردن مواد
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل – مخلوط کردن مواد
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل - آماده شدن ماسک قهوه
مراحل تهیه ماسک قهوه عسل – آماده شدن ماسک قهوه

تا چه زمانی ماسک روی صورتم بمونه؟

این ماسک، پوست صورت شما رو میکشه و سفت میکنه هر وقت احساس کردین که پوستتون کشیده شده باید ماسک رو از روی پوستتون بشورید.(از آب ولرم برای شست و شو استفاده کنید)

نکته: همیشه موقع استفاده از این ماسک یک دستمال کاغذی کنارتون باشه چون احتمال چکه کردن وجود داره و چون عسل حالت چسبندگی داره و محیط خونه شمارو کثیف میکنه

نحوه استفاده از ماسک صورت قهوه و عسل

سعی کنید که هر هفته یکبار از این ماست استفاده کنید که باعث جوان سازی پوست صورت شما میشه. توجه کنید که شما یک ماسک ارزان و در عین حال کاربردی دارید که به نظر من حتما امتحان کنید و برای عزیزان خود هم به اشتراک بگذارید. اگر سوالی بود در قسمت نظرات مطرح کنید.

ویدیو آموزش تهیه ماسک قهوه و عسل