طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه ضد چروک

طرز تهیه ماسک خرمالو
طرز تهیه ماسک خرمالو

طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه : خرمالو خواص بیشماری برای پوست شما از جمله از بین بردن چروک داره که باعث یمشه پیری پوست به تاخیر بیوفته و چروک های صورتتون از بین بره، فقط کافیه این ماسک رو با خرمالوهای در خال خراب شدن در خونه درست کنید و از تاثیرات چشمگیر اون لذت ببرید.

طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه

من عاشق درست كردن ماسك با چيزاى آسون و دم دستيم! شايد باورتون نشه كه با خيلى از ميوه ها كه مونده گوشه يخچالا ميتونيد ماسكاى خيلى خوبى درست كنيد😌 مثل همين خرمالو، يا موزهايى كه رسيدن و پوستشون قهوه اى شده و نميشه براى مهمون گذاشت! توت فرنگى، پرتغال، سيب و….. راستی این ماسک رو بیشتر از 15 دقیقه روی پوست قرار ندید.

مواد لازم هم خیلی خیلی راحته یک عدد خرمالو با یک عدد زرده تخم مرغ و چند قطره آبلیمو تازه وسلام.

بنر گل من و تو

خواص خرمالو برای پوست شما

همانطور که میدانید این میوه سرشار از ویتامین هایی مثل E,A,C و اسیدهای چرب که برای سلول های پوستی نیاز هست می باشد. عناصر آلی و معدنی که در خرمالو وجود داره باعث بهبود رنگ پوست و روشن شدن آن، احیا بافت و درمان لکه‌ها و سرعت بخشیدن به متابولیسم‌های مختلف درون سلول‌ها میشه. ماده ای به نام تانن که به صورت طبیعی در خرمالو وجود دارد به کشیده شدن پوست کمک کرده و بتاکاروتن آن رنگ پوست را اصلاح میکنه. ماسک خرمالو همچنین لکه‌ها و خراش‌ها را به خوبی درمان می‌کند و موجب شفاف شدن پوست صورت می‌شود. ماسک‌های خرمالو به درمان افتادگی پوست صورت و گردن و سفت شدن آن کمک می‌کند. در ادامه با انواعی از این ماسک‌ها آشنا می‌شوید.

❌هر ماسكى رو قبل از استفاده، حتما تست كنيد تا مطمئن باشيد به موادش حساسيت ندارين!همه چيزهايى كه خوردنش براى بدن و پوستتون فايده داره، ماسكش هم پر از خاصيته! حتى مثلا يه سيب رنده كنيد و رو پوستتون بذاريد، يا هويج… خلاصه كه ميخوام بگم خيلى كار عجيب غريب و سختى نيست! فقط كافيه يكم براى خودتون وقت بذاريد!

•خرمالو يه ميوه خيلى پر خاصيته كه توش آهن، فسفر، كلسيم ويتامين و… غيره داره![/accordion]

من خرمالو رو دوست ندارم چون خوردنش دهنو يه جورى ميكنه😖 اما دليل نميشه ازش استفاده بهينه نكنم😁

این آموزش فوق العاده از ملینا تاج عزیز بود

مطالب مرتبط :

طرز تهیه ماسک آبرسان و ضد خشکی و چروک صورت

ساخت ۴ ماسک صورت خانگی برای پوست خشک

آموزش ساخت ماسک تخم کتان

ویدیو طرز تهیه ماسک آبرسان خیار و هلو