طرز تهیه پاستا با انواع سبزیجات

طرز تهیه پاستا با انواع سبزیجات
طرز تهیه پاستا با انواع سبزیجات

طرز تهیه پاستا با انواع سبزیجات : نهار امروز که یه غذای سالم و خوشمزه و پر از سبزیجات عالی و خوش طعم بود. معمولا همه پاستا وماکارونی رو با همون سس های گوشت قدیمی سرو میکنن ،ولی بنظر من باید همیشه رسپی های جدید روامتحان کرد ،مخصوصا این یکی که واقعا همه اهل خونه عاشق طعم و عطر و رنگش شدن😋 همانطور که میدونید پاستا از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب است که شما می توانید این نوع غذا را با مایه های گوشتی و سبزیجات بپزید و پاستا را با طعم های مختلفی تجربه کنید.

مواد لازم برای تهیه پاستا

پیاز یک عدد درشت
سیر دو حبه درشت
فلفل دلمه سبز و قرمز از هر کدام نصف پیمانه خلالی ریز
لبو پخته ۱/۳پیمانه
کدو حلوایی ۱/۳پیمانه
قارچ یک لیوان و نیم
نصف یک سینه درسته خلالی خرد شده
کره ۵۰گرم
پنیر پیتزا و پنیر پارمزان به مقدار دلخواه
رب گوجه یک قاشق غذاخوری
سس تند گوجه ۲قاشق غذاخوری
پاستا فرمی نصف بسته

طرز تهیه پاستا با انواع سبزیجات

پیاز و داخل کره تفت بدید تا سبک بشه بعد سیر رو اضافه کنید تا بوی سیر بلند بشه حالا مرغ ها رو اضافه کنید کمی تفت بدید بهش نمک و فلفل بزنید و بعد در ظرف رو بزارید و اجازه بدید تا با آب خودش بپزه حالا قارچها رو بهش اضافه کنیدوبه ترتیب فلفلها وکدو مکعبی خرد شده رو اضافه کنید.

بنر گل من و تو

2 دقیقه تفت بخوره بعد بهش سس ورب گوجه رو اضافه کنید. پاستا ها رو بپزید و آبکش کنید و داخل ظرفی که بتونید داخل فر قرار بدید  بریزید ومواد آماده شده رو بهش اضافه کنید و هم بزنید.  حالا لبوها رو روی خور اکتون بریزید با چند تا گوجه گیلاسی و کمی پنیر پارمزان و۱/۴پیمانه شیر و بزارید داخل فر ۱۸۰درجه به مدت ۲۰دقیقه بعد بیارید بیرون و پنیرپیتزا روش بپاشید ودوباره بزارزد داخل فر تا پنیر آب بشه.

پاستا با انواع سبزیجات
پاستا با انواع سبزیجات
مطالب مرتبط :

طرز تهیه پاستا با سس آلفردو

2 روش تهیه سس ترخون برای پاستا پنه

طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان