طرز تهیه چیز کیک اسفناج فوق العاده

طرز تهیه چیز کیک اسفناج
طرز تهیه چیز کیک اسفناج

طرز تهیه چیز کیک اسفناج : من خونه اینو درست کردم واقعا عالی بود و خانواده که خوششون اومد، یک چیز کیک عالی و خوشمزه هست که به راحتی میتونید با استفاده از رسپی که در ادامه بهتون میگم تو خونه درست کنید و در کنار خانواده از خوردنش لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک اسفناج

تخم مرغ ۳ عدد
شکر :یک و یک دوم پیمانه
روغن مایع : یک دوم پیمانه
بکینگ پودر: ۲ قاشق چای خوری
شیر : یک دوم پیمانه
پوره اسفناج : یک دوم پیمانه
آرد : دو پیمانه
وانیل: یک هشتم قاشق چای خوری
پودر هل: یک قاشق چای خوری

طرز تهیه چیز کیک اسفناج

نصف پیمانه شیر را داخل میکسر ریخته و برگ‌های جوان و تازه اسفناج ( بدون ساقه) را اضافه کرده کاملا میکس کنید تا زمانی که در مجموع یک پیمانه مواد داشته باشید  آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید و الک کنید .

بنر گل من و تو

تخم مرغ و شکر و وانیل رو با همزن بزنید تا سفید وکشدار بشه روغن مایع، پوره اسفناج و شیر را اضافه کنید.  مایه ی کیک را در قالب چرب و آرد پاشی شده بریزید، ودر فر ۱۸۰ درجه به مدت تقریبی ۴۵ دقیقه بپزید.
من تو سینی ۲۰در ۳۰ ریختم و وقتی از فر درآوردم و خنک شد ، به وسیله رینگ( عکسشو داخل استوری میزارم) به اندازه سایزی که دوست دارید، روی کیک فرو کنید. بعد داخل ظرف مورد نظر رینگ رو قرار بدید و کیک رو بزارید داخلش، بعد کیکتون و کمی مرطوب کنید ( من با شیر نارگیل مرطوبش کردم) بعد مواد چیز کیک رو روش میریزیم.

طرز تهیه فیلینگ:

پنیر خامه ماسکارپونه: ۲۰۰گرم
پودر نارگیل : ۱/۲ پیمانه
شیر عسلی: ۳ قاشق غذا خوری
پودر قند: ۳ قاشق غذا خوری سرخالی
پودر ژلاتین: ۱ قاشق مربا خوری پر
خامه صبحانه: ۲۰۰گرم

ابتدا ژلاتین رو بن ماری کنید ، بعد درون ظرفی پنیر خامه رو کمی بزنید تا باز بشه بعد خامه صبحانه رو بهش اضافه کنید و هم بزنید بعد شیر عسلی و پودر قند رو اضافه کنید و مخلوط کنید ژلاتین بن ماری شده و در آخر پودر نارگیل رو بریزید و با لیسک خوب مخلوط کنید و روی کیکتون بریزید. ( شیرینی موادتون و چک کنید)بعد روی مواد از خود کیک که اضافه اومده بود( پودر کردم)و روش ریختم و روشو سلفون کشیدم و گذاشتم داخل یخچال ( به مدت ۵ ساعت )

حتما امتحان کنید خیلی خوشمزه اس🌺🌺

رسپی از سهیلا عزیز

مطالب مرتبط :

طرز تهیه چیز کیک زردآلو

طرز تهیه کیک پنیری

طرز تهیه چیز کیک گلابی و زنجبیل