طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی کرم دار خوشگل

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی کرم دار
طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی کرم دار

کاپ کیک شکلاتی کرم دار : یکی از خوشمزه ترین و بی دردسرترین کیکی که میشه برای پذیرایی از مهمون پیشنهاد داد کاپ کیک هستش چون هم آسونه هم دنگ و فنگ سرو کردن رو نداره حالا اینجا جالب میشه که کاپ کیکی درست کنید که خیلی ویژه باشه و واسه مهمونای ویژه از این کاپ کیک بیارید.راستی اگه یادتون باشه براتون کاپ کیک خامه ای رو آموزش دادیم این هم یک نوع دیگه از کاپ کیک هستش پس بریم آموزش طرز تهیه این خوشمزه خوشگل رو ببینیم و لذت ببریم.

مواد اولیه کاپ کیک شکلاتی کرم دار

شکر نصف پیمانه
تخم مرغ یک عدد
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
شیر نصف پیمانه
روغن مایع یک چهارم پیمانه
آرد یک پیمانه
پودر کاکائو سه قاشق چایخوری
بکینگ پودر یک قاشق چایخوری
کرمفیل وانیلی برای داخل کاپ کیکها( کرمفیل رو از لوازم قنادی ها با طعمهای مختلف میتونید بخرید)

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی کرم دار

شکر و تخم مرغ و وانیل رو خوب بزنید تا سفید و کشدار بشه بعد شیر و روغن مایع رو اضافه کنید و هم بزنید حالا آرد و بکینگ پودر و کاکائو رو الک کرده در سه مرحله به مواد اضافه میکنیم و با لیسک خوب با هم مخلوط میکنیم.
کپسول های کاپ کیک رو با مواد پر کنید طوری که دو سوم کپسول پر بشه ، حالا  کرمفیل وانیلی ( از هر طعمی دوست دارید استفاده کنید ) رو داخل یه قیف پلاستیکی ریخته سرش رو با قیچی یه برش کوچیک بزنید و قیف رو داخل مواد کرده و کمی کرم وارد مواد هر کپسول کنید. بعد قالب حاوی کپسولها رو داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه بزارید  حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه زمان پخت هست.

بنر گل من و تو

من روی کاپ کیک هارو با خامه قنادی و با استفاده از ماسوره گل رز ویلتون شماره m1 تزیین کردم. فقط داخل قیف رو با کمی رنگ بنفش خوراکی آغشته کردم و بعد خامه زده شده رو داخلش ریختم و روشونو تزیین کردم . بدون خامه هم خیلی خوشمزه هستند😋 عکس نهایی کار رو پایین مشاهده کنید.

کاپ کیک شکلاتی کرم دار
کاپ کیک شکلاتی کرم دار
کاپ کیک شکلاتی کرم دار
کاپ کیک شکلاتی کرم دار

رسپی این خوشمزه از بانوی آفتاب