طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی + ویدیو

طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی + ویدیو
طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی

طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی : میخوام یک کیک خوشمزه و چند لایه رو بهتون آموزش بدم که فوق العاده خوشمزه و دوست داشتنی هست ، کیک کرپ که برای اولین بار توسط یک خانوم امریکایئ تهیه شد وازاون موقع دستور پخت این کیک مثل بمب تو بیشتر کشورهای امریکائی به خصوص نیویورک پخش شد و مردم شدن عاشق دل خسته و  دل شاد این کیک خوشمزه، در این رسپی به شما کرپ کیک بیست لایه شکلاتی بهمراه فیلینگ و خامه شکلاتی فوقالعاده خوشمزه آموزش میدم حتما ویدیو انتهایی رو مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی

موادی که در ادامه گفته میشه برای حدودا 20 تا 22 لایه کافی هست
6 تخم مرغ بزرگ همدمای اتاق
3 پیمانه شیر همدمای اتاق(تا کره آب شده دون دون نشه)
1/3 پیمانه کره آب شده
2و نیم پیمانه یا 325 گرم آرد
وانیل
1 پنس نمک
1/3 پیمانه پودر کاکائو
1/2 پیمانه شکر

برای بین لایه ها :

بنر گل من و تو

پیمانه چیپس شکلاتی
1و نیم پیمانه خامه صبحانه

برای خامه فرم گرفته شکلاتی :

1 پیمانه خامه قنادی
1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی

ابتدا برای بین لایه ها شکلاتها و خامه رو داخل کاسه مقاوم در برابر حرارت بریزین و یک دقیقه بزارین مایکروویو بعد دربیارین و مخلوط کنین ،اینکارو اونقدر تکرار کنید تا کاملا مخلوط شن، اینکارو بصورت بن ماری هم میشه انجام داد.بعد روش سلفون بزارین طوریکه سطحش بخوره و بزارین یخچال .

برای کرپها، همه موادو داخل مخلوط کن بریزین و 2-3 دقیقه مخلوط کنین تا کاملا مخلوط شن ،بعد دو سه دقیقه استراحت بدین قبل از استفاده . اگه میخوایین از همزن برقی یا دستی استفاده کنین ،همه مواد بجز آرد و پودر کاکائو رو هم بزنین بعد بقیه موادو الک کنین و مخلوط کنین .

یک تابه حدود 20 سانتیمتری رو گرم کنین(حتما گرم باشه) و برای هر کرپ، 1/4 پیمانه از مخلوط داخل تابه بریزین و سریع طوری خم کنین تابه رو به هرطرف تا همه جای تابه یکنواخت پخش شه، بعد از یک دقیقه که روش درخشان و خیس نیس، برگردونین و طرف دیگه اش رو سی ثانیه بپزین.روغن نزنین.بعد کرپهارو جدا جدا روی سیم بچینین تا کاملا سرد شن و روی هم نزارین تا سریعتر سرد شن.

بعد از سرد شدن کامل کرپها، برای تمیزی،اطراف کرپهارو ببرین که خودش اینکارو نکرده بعد گاناش رو از یخچال دربیارین و 2-4 دقیقه با همزن برقی بزنین تا پفی شه نه کم نه خیلی زیاد که ببره. حالا داخل یک رینگ یکی از کرپها رو قرار بدین و روش 1/4 پیمانه از گاناش پفی بدین.اونقدر ادامه بدین تا مواد تموم شه.یکنواخت پخش کنین گاناش پفی رو.بعد یک ساعت بزارین یخچال . برای خامه هم، خامه قنادی و پودر کاکائو رو اونقدر بزنین تا فرم بگیره و درخشان نباشه.

کرپ کیک بیست لایه شکلاتی
کرپ کیک بیست لایه شکلاتی
ویدیو طرز تهیه کرپ کیک بیست لایه شکلاتی
مطالب مرتبط :

کیک نارنگی تابه ای خوشمزه

طرز تهیه چیز کیک گلابی و زنجبیل

طرز تهیه کیک اسفنجی فوق العاده