فایده آب گرم و لیمو ترش

فایده آب گرم و لیمو ترش
فایده آب گرم و لیمو ترش

آب گرم و لیمو ترش مفید برای کلیه ها و سیستم گوارشی

 آب ولرم به از بین بردن سموم بدن کمک کرده و آب لیمو سبب فعالیت بیشتر کلیه ها می شود. اسید سیتریک موجود در لیموترش، همچنین موجب تحریک بیشتر کبد و در نتیجه سم زدایی بیشتر می گردد. آب گرم سیستم گوارشی بدن را نرم می کند و موجب افزایش فعالیت روده می شود.

آب گرم و لیمو ترش سرشار از ویتامین ث

فایده آب گرم و لیمو ترش
فایده آب گرم و لیمو ترش

 موجود در این ترکیب باعث درخشش بیشتر پوست شده و در رفع جوش و آکنه های پوست موثر است. نوشیدن صبحگاهی آب گرم و آب لیمو سبب تقویت سیستم ایمنی شده و بدن را در مقابل ویروس ها و باکتری ها مقاوم می کند. آبرسانی به سلول ها از دیگر فواید این نوشیدنی ساده و شفابخش است؛ آب گرم و لیمو سبب افزایش متابولیسم سلولی شده و ازطرفی آب مورد نیاز سلول را که در طول شب مورد استفاده قرار گرفته تامین می کند.

آب گرم و لیمو ترش رفع مشکلات تنفسی

نوشیدن مخلوط آب گرم و لیموترش باعث دفع مواد زائد می‌شود. این نوشیدنی همچنین باعث ترشح صفرای بیشتر و رفع مشکلاتی همچون یبوست و سوزش معده می شود.

بنر گل من و تو

آب گرم و لیمو ترش کمک به کاهش وزن

فایده آب گرم و لیمو ترش
فایده آب گرم و لیمو ترش

آب لیمو سرعت چربی سوزی را بیشتر کرده و از طرفی پکتین موجود در آن باعث کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می گردد.

آب گرم و لیمو ترش داشتن نفس خوشبو

ترکیب آب با لیمو ترش یک ترکیب درمانی برای تسکین دردهای دهان و دندان است. لیمو ترش التهاب لثه را از بین برده و موجب می شود نفسی معطر و خوشبو داشته باشید.

آب گرم و لیمو ترش تنظیم PH خون

لیمو ترش یکی از اسیدی ترین مواد غذایی است که در داخل بدن و پس از هضم شدن قلیایی عمل می کند.  جالب است بدانید که یک بدن قلیایی، بدنی به مراتب سالم تر از بدنی اسیدی است