اگر شما یک محتوا نویس و یا تاپیست حرفه ای هستید و می خواهید یک درآمد جانبی (یا حتی اصلی) مناسب داشته باشید (و برنده جایزه 10 میلیون ریالی شوید) و همچنین یک رزومه کاری عالی برای فعالیت در زمینه تولید محتوا داشته باشید پیشنهاد میکنم که حتما شرایط شرکت در مسابقه را مطالعه کنید.

یک سال از راه اندازی وب سایت گل من و تو گذشته ولی به طور جدی از تیرماه 97 شروع به فعالیت موده است که خوشبختانه با استقبال خوبی هم روبرو شد. حالا قصد داریم که این موفقیت را با کمک شما، دو چندان کرده و شما را نیز در این پروژه سهیم کنیم.

گل من و تو چیست؟

وب سایت گل من و تو در ابتدا با سمت و سوی کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام خود شروع به فعالیت در زمینه مطالب کاربردی در زمینه گل و گیاه نمود که پس از بررسی و همچنین بررسی مطالب موجود در فضای مجازی تصمیم اتاق فکر گل من و تو بر آن شد که مطالب و ایده های نابی که در اینستاگرام و همچنین سایت های خارجی وجود دارد را به فارسی ترجمه و در اختیار بانوان سرزمینون قرار بدیم و همچنین تجربیات و ایده های ایرانی را به اشتراک گذاشته تا تمامی ایرانیان بتوانند از نعمت هنر و سلیقه دیگران استفاده کنند و در برنامه های بعدی این رویکرد را داریم که بتوانیم محیطی فراهم کنیم که هر ایرانی بتواند ایده ها و همچنین توانایی های خود را برای دیگران به اشتراک بگذارد و در آینده نزدیک ارتباطی قوی بین تولید کننده خانگی و مصرف کننده ایجاد کنیم.

بنر گل من و تو

هدف از فراخوان:

ایجاد زمینه ای برای مشارکت و بین تولید محتوا کنندگان و همچنین شناسای و استخدام برترین کسانی که میتوانند تولید محتوای حرفه ای و همچنین خلاقانه داشته باشند و بتوانیم تیم تحرییه قوی برای وب سایت گل من و تو تشکیل دهیم تیمی که سرشار از انرژی، خلاقیت در کنار روحیه کار تیمی باشد.

برنامه فراخوان:

ما قصد داریم با کمک شما، کسانی که توانایی تولید محتوای قوی دارند را شناسایی کنیم تا هم آن کسانی که توانایی خوبی در این زمینه دارند به درآمد و حق خود برسند و هم ما دارای تیمی قوی برای تولید محتوا باشیم.

در این راستا، از شما می خواهیمدر در زمینه های اعلامی 4 محتوا (در هر زمینه که به دلخواه انتخاب میکنید ولی تکراری نباشد) تولید و در وب سایت با رعایت اصول و قواعد سئو مطالب قرار دهید و مطالبی که بیشترین ورودی از گوگل و همچنین بیشترین اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را با استفاده از ابزار موجود و استاندارد انتخاب و در همین صفحه به تمایش کاربران می گذاریم و کسانی که بیشترین ورودی و همچنین استراک گذاری در شبکه های اجتماعی را داشته باشند (مجموع 4 مطلب) به عنوان برنده انتخاب شده و همچنین جزو نیروی کاری سایت گل من و تو قرار میگیریند.

 در نظر داشته باشید که اولین شرط شرکت در این مسابقه تولید محتوای بکر و همچنین سئو قوی میباشد.

دسته بندی های موردنیاز:

روال و نحوه مشارکت: