فیلم آموزش ماساژ صورت مرحله به مرحله

فیلم آموزش ماساژ صورت
فیلم آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ صورت : سعی کنید که ماساژ صورت را در برنامه های هفتگی برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود حتما قرار دهید. چرا که یکی از نسخه های قدیمی و کاربردی پزشکان طب سنتی کشورهای شرقی برای رفع خسنگی و همچنین بطرف کردن چین و چروک پوست صورت استفاده از ماساژ صورت می باشد. توجه داشته باشید که خواص و فواید بیشماری برای ماساژ صورت و بدن به اثبات رسیده است ولی این فواید در صورتی به دست خواهد آمد که شما ماساژ را به صورت درست انجام دهید. حتما ویدیو زیر را مشاهده کنید.

ویدیو آموزش ماساژ صورت

در ویدیو زیر شما با نحوه صحیح ماساژ صورت برای لیفت کردن پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک صورت خود آشنا خواهید شدف لطفا ویدیو رو کامل مشاهده کنید.

ویژگی های ماساژ صورت

اگر بخواهیم در خصوص خواص و فواید بی شمار ماساژ پوست صورت صحبت کنیم ابتدا به عملکرد آن دقتی کنیدف زمانی که شما روی عضلات پوست صورت خود ورزش میدهید این عمل باعث میشه تا عضلات اطراف فک و جمجمه که عضلاتی سفت هستند نرم شود.و در کنار این موضوع گردش خون زیر پوست شما افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین با تحریک عضلات صورت و مایع انفاوی پوست این امکان رو به کرم و سرم های موضعی میده که خیلی راحتر جذب پوست شما شوند و صورت شما را تقویت کنند.

بنر گل من و تو

همه این عوامل مانع آسیب ناشی از تابش نور طبیعی به پوست خواهد شد. و همچنین نواحی مختلف صورت شما هم مانند انگشتان پایتان نقاط فشاری دارند که با اجزای داخلی بدن شما در ارتباط است و به‌ وسیله‌ی ماساژ هرکدام از این قسمت‌ها می‌توانید با بیماری‌های مربوط به این اجزای داخلی که از انگشتان پای شما دور هستند مقابله کنند. در زیر خلاصه وار تمامی ویژگی های ماساژ صورت را مطالعه کنید.

  1. کاهش چین وچروک ریز و کم عمق پوست صورت خواهد شد
  2. ماساژ صورت به پوست شما کمک میکند تا استرس و تنش پوستی را کاهش دهد
  3. بهبود حالت عضلات و پوست صورت. پوست نرم تر و با قوام تر خواهید داشت
  4. همانطور که در بالا گفتیم باعث تحریک جریان خون زیر پوست شما می شود
  5. باعث ریلکس شدن عضلات صورت و چشمها شما خواهد شد
  6. یکی از ویژگی های خوب ماساژ صورت تسکین سر دردها و دردهای ناحیه صورت می باشد

نکته بسیار مهم

توجه داشته باشید که حتما قبل از انجام ماساژ صورت آرایش صورت خود را پاک کنید، و اگر صورت شما دارای آکنه و یا زخم می باشد به هیچ وجه از ماساژ صورت استفاده نکید.

حتما آموزش ماساژ صورت را مشاهده کنید و برای جوان سازی و رفع چین و چروک پوست خود از آن استفاده کنید.