مدل موی تاج مخصوص موهای خیس

مدل موی تاج مخصوص موهای خیس
مدل موی تاج مخصوص موهای خیس

مدل موی تاج بهترین مدل برای موهای خیس می باشد. خیلی از بانوان عزیز دوست دارند بعد از حمام یا شنا موهای آراسته و زیبایی رو برای خودشون درست کنند ولی اصولا وقت کم میارند. سشوار کشیدن و به موها رسیدن وقت زیادی می بره بخصوص مواقعی که عجله داشته باشیم.

امروز میخوام مدل موی تاج رو براتون آموزش بدم تا بتونید همیشه مرتب و شیک باشید حتی با موهای خیس. موهای مرطوب باعث میشه این مدل مو بهتر شکل بگیره.

مراحل درست کردن موی مدل تاج

مراحل آموزش مدل موی تاج
مراحل آموزش مدل موی تاج

مرحله اول: موهای خود را به طور کامل بشویید. (موهای مرطوب اختیاری است، اما من شخصا خیس و مرطوب بودن موها را برای این مدل بیشتر می پسندم)

بنر گل من و تو

مرحله دوم: دو بخش کوچک را به طرف بالای سرتان بکشید.

گام سوم: حالا دو قسمت موهای انتخاب شده را به سمت چپ بچرخانید و از قسمت پشتسرتان عبور دهید.

مرحله چهارم: حالا از سمت جلوی موها بخشی از موها را بردارید و به دو رشته قبلی اضافه کنید.

مرحله پنج: تمام این مراحل باید قسمتی از موها را به دو رشته اضافه کرده و به هم بپیچید و دور سر خود بچرخانید.

مرحله ششم: دقت کنید که این موهای پیچ و تا داده را به سر خود نزدیک نگهدارید در غیر این صورت موهای بافت شما از سرتان فاصله گرفته و حالت وارفتگی پیدا میکند و دیگر زیبایی تصویر مشاهده شده را نخواهد داشت.

گام هفتم: بافت اضافه را به سمت قسمت جلوی موها ببرید.

گام هشتم: موهای بافت خود را با چند سنجاق مو به موهای خود وصل کنید.

با چند بار امتحان کردن حتما به نتیجه دلخواه می رسید. این مدل مو خیلی راحته. یک نتیجه دیگه ای که با این مدل مو بدست میاد اینکه بعد از خشک شدن موها موقعی که میخواید موهاتون رو باز کنید یک موی موج دار زیبا بهتون تحویل میده و دیگه نیازی به دستگاه فرکننده که به موهاتون اسیب میزنه هم ندارید.