نحوه شستن شلوار جین سفید

نحوه شستن شلوار جین سفید
نحوه شستن شلوار جین سفید

نحوه شستن شلوار جین سفید : شلوار جین سفید را می توان به راحتی پوشید، همچنین می توان آن را با بلوز، ژاکت و …ست کرد. شلوار جین سفید یک جایگزین شیک برای شلوار جین آبی است، البنه تا زمانی که به طور مناسب از آن مراقبت کنید. شستشوی مناسب شلوار جین سفید، رنگ سفید آن را حفظ می کند، لکه ها را از بین می برد و از مخلوط شدن دیگر رنگ ها روی بافت پارچه ی سفید جلوگیری می کند. با ما همراه باشید تا با نحوه شستن شلوار جین سفید آشنا شویم.

 

مواد و وسایل مورد نیاز:

– 1/2 فنجان سرکه سفید

بنر گل من و تو

– 1/2 فنجان آمونیاک

– سطل

– 1/4 فنجان جوش شیرین

– قاشق

– 2 قاشق چایخوری صابون دست مایع

– بطری اسپری

– ظرف پلاستیکی

– پودر لباس شویی

– سفید کننده

– 1/2 فنجان جوش شیرین

 

شستن شلوار جین سفید
شستن شلوار جین سفید

 

دستورالعمل:

– نصف فنجان سرکه سفید و آمونیاک را در یک سطل بریزید. 1/4 فنجان جوش شیرین را اضافه کنید و مخلوط را تکان دهید تا حباب دار شود و کف کند. دو کوارت (پیمانه ای در حدود یک لیتر) آب و 2 قاشق چایخوری صابون دست مایع را داخل سطل بریزید و مجددا آن را تکان دهید تا یک مخلوط از بین برنده لکه برای شلوار جین و لباس سفید درست کنید.

 

– یک بطری اسپری خالی را با مقداری پاک کننده خانگی که درست کردید،  پر کنید و بقیه را در یک ظرف پلاستیکی درب دار ذخیره و نگهداری کنید. محلول را مستقیما بر روی لکه های سفید بر روی شلوار سفید اسپری کنید. اجازه دهید قبل از شستشو به مدت 10 دقیقه روی لکه ها بماند. ترکیب جوش شیرین و سرکه برای حذف لکه ها و سفید کردن لباس های سفید کار می کند.

 

– ماشین لباسشویی را با آب، پودر لباسشویی و سفید کننده مایع پر کنید. از مقادیر مجاز پودر لباسشویی و سفید کننده استفاده کنید. برچسب مراقبت روی شلوار جین سفید را برای تعیین درجه حرارت صحیح آب بررسی کنید. بیشتر لباس های سفید در آب گرم شسته می شوند، اما همیشه برای جلوگیری از چروک خوردگی، برچسب را چک کنید.

 

– نصف فنجان جوش شیرین را به چرخه شستشو در ماشین لباسشویی اضافه کنید. جوش شیرین، شلوار جین را سفید تر می کند، در حالی که آن ها را نرم تر و با طراوت تر نیز می کند.

 

امیدوارم از آموزش نحوه شستن شلوار جین سفید لذت برده باشید.