نقد و بررسی اسپری ضد آفتاب کودک سیگل

بررسی اسپری ضد آفتاب کودک سیگل
بررسی اسپری ضد آفتاب کودک سیگل

بررسی اسپری ضد آفتاب کودک سیگل : یه نقد مختصر و مفید داریم ازین ضد آفتاب کودک سیگل که من برای دستام ازش استفاده میکنم دیگه الان که نزدیک تابستونیم و معمولا آستین مانتوها کوتاهه حفاظت از دستا هم مثل صورت از واجباته ، حتی میتونید اگر شلوارشون کوتاهه یا صندل میپوشید به پاهاتون هم بزنید کلا برای فصلای گرم خیلی کاربردیه پس با من همراه باشید تا بررسی این محصول رو انجام بدیم.

توضیحات شرکت سازنده

خب قبل از بررسی محصول ببنیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای این محصول گفته

اسپری ضد آفتاب صورت و بدن کودکان سبز سی گل محصولی بسیار مناسب و ملایم جهت محافظت از پوست کودکان در مقابل اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد موجود در محیط می باشد. اسپری ضد آفتاب صورت و بدن کودکان سبز سی گل حاوی اس پی اف 50 و آنتی اکسیدان های طبیعی بوده که تاثیر اشعه های آفتاب و رادیکال های آزاد را خنثی می نماید. این اسپری دارای فرمولاسیونی بسیار ملایم و سازگار با پوست کودک می باشد همچنین سبب افزایش نرمی و لطافت پوست کودک می گردد. اسپری ضد آفتاب صورت و بدن کودکان سبز سی گل ضد آب بوده و در مقابل تعریق بدن نیز مقاوم می باشد.

بنر گل من و تو

 

– دارای فرمولاسیون سبک
– مناسب پوست لطیف کودکان
– دارای ویتامین E
– حاوی نرم کننده
– ضد آب
– خنثی کننده رادیکال‌های آزاد
– تقویت سد دفاعی پوست کودک
– فاقد الکل و گلوتن
– قابل استفاده برای بدن و صورت
اسپری ضد آفتاب کودک سیگل
اسپری ضد آفتاب کودک سیگل

نتیجه بررسی اسپری ضد آفتاب کودک سیگل

این ضد آفتاب به حالت اسپری هست و بافتش رقیق تر از ضدآفتابای معمولیه و برای بدن و دستا خیلی مناسبه ،البته من اینو برای صورت بزرگسالا توصیه نمیکنم روی صورت هم بعد از یکی دو ساعت برق میفته . دیگه اینکه spf50 داره و از پوست دربرابر فیلترهای uva و uvb محافظت میکنه ، برای صورت و بدن بچه هاتون هم میتونید از این ضدافتاب استفاده کنید. این ضد آفتاب فاقد الکل و پارابن هم هست .
شما میتونید در حجم های 150 و 250 اونو تهیه کنید البته توجه کنید که طبق تجربه ای که داشتم خیلی زود تموم نمیشه.

استفاده از ضد آفتاب به دستاتون کمک میکنه که لک یا تیره نشه و نسوزه، چون توش ویتامین ای داره بعنوان مرطوب کننده هم عمل میکنه ولی چون من دستام خیلی خشک میشه دوباره روش مرطوب کننده میزنم بوی خوبی هم داره ، پکیجینگش هم که میبینید خیلی جذاب و‌گوگولیه، بافتشو رو دستم تو استوری ببینید .

نظر برخی مصرف کننده ها

  1. من فکر کردم بی رنگه و میشه تو هر جایی هستی اسپری کنی بدون اینکه مشخص بشه برای همین واسه خودم گرفتم. ولی متاسفانه سفید و باید با دست پخش کرد. کاش تو‌ توضیحات کامل همه چیز رو بنویسید.
  2. این ضدآفتاب رو توی کیش برایی پسرم خریدیم.خیلی خیلی عالی بود. اصلا دچار آفتاب سوختگی نشد با اینکه توی آب دریا و آفتاب رفت و آفتاب هم داغ بود.واقعا عالی بود
  3. این محصول ویژگی های خوبی مانند : سبکی و چربی اندازه، بوی خوب، خوابیدن و جذب کامل روی پوست، بی رنگ بودن، حجم بالا داره ولی ایرادی که من دیدم اسپری تیز اون بودولی در کل راضی هستم

خوب حالا اگه شما از این محصول استفاده کردید تجربیاتتونو اینجا بهمون بگید. کلا به دستاتون ضد آفتاب میزنید یا نه ؟

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره

نقد و بررسی سرم ویشی مدل Mineral 89

زینک اکساید را بیشتر بشناسید