نقد و بررسی بی بی کرم فارماسی

بررسی بی بی کرم فارماسی
بررسی بی بی کرم فارماسی

بررسی بی بی کرم فارماسی BB cream : بی بی مخفف کلمه بیوتی بالمِ و حاوی چنتا محصول آرایشی مثل مرطوب کننده،ضدآفتاب و‌ کرمپودره و برای استفاده روزانه کاملا مناسبه، اگر فکر میکنید که بی بی کرم ی کرم صورت هست که تازگی ها مد شده است کاملا اشتباه میکنید. این محصول تلفیقی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است که علاوه بر اینکه شما را زیباتر می‌کند، از پوست‌تان نیز مراقبت می‌کند. یکی از بی بی کرم هایی که خیلی اسمشو شنیده بودم و‌ دوست داشتم امتحان کنم همین بی بی کرم فارماسی بود.

توضیحات شرکت سازنده

همانطور که میدانید فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ترکیه ای هست و محصولات زیادی در زمینه آرایشی و بهداشتی تولید کرده است، کرم بی بی فارماسی با فرمول بسیار پیشرفته خود که شامل هیالورونیک اسید می باشد، پوست را شاداب و احیا ساخته و به مقابله با نشانه های پیری می پردازد. همچنین دی ِان ای پوست را حفظ کرده و همزمان کیفیت متابولیسم سلول سازی پوست را افزایش می دهد. لکه های ایجاد شده ناشی از اشعه خورشید و پیری را کاهش داده و رنگ پوست را یکنواخت می کند.

ویژگی های کرم بی بی فارماسی

– جلوگیری از پیری پوست
– پوشش دهی متوسط
– حاوی SPF 15
– دارای رنگ بندی برای انواع پوست
– عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم
– غنی شده با کلاژن و روغن آرگان
– مرطوب کننده
– ترمیم کننده پوست

بنر گل من و تو
کرم بی بی فارماسی
کرم بی بی فارماسی

نتیجه بررسی بی بی کرم فارماسی

حاوی روغن ماکادمیا و آرگانه که باعث نرم و مرطوب شدن پوست میشه، اس پی اف ۱۵ داره که بنظر کمه و زیرش باید ضدآفتاب استفاده بشه مخصوصا تو این روزا، از نظر پوشش دهی باید بگم که پوشش دهیش متوسطه، بافتش سبکه و راحت پخش میشه(من از اسفنج برای پخش کردنش استفاده میکنم) یکی از ویژگی های بسیار جذاب و عالی این کرم پرب نبودن اون هست و روی صورت رو براق نمیکنه و کاملا مات هست.

بی بی کرم فارماسی داری 4 تا شماره هست ،مال من شماره ۲ که یکم تیره اس برام،شماره ۱ فکر میکنم بهتر میشد برام. راستی ماته برا پوست چرب بهتره ولی برا پوست خشک ccکرم فارماسی خوبه، در ضمن میتونید  کرم شماره 2 رو که رو دستم تست کردم در تصویر زیر مشاهده کنید.

تست بی بی کرم فارماسی روی دست
تست بی بی کرم فارماسی روی دست
نظر برخی مصرف کنندهای این محصول
  1. من‌ عاشق اینم خیلی خوبه برام حس سبکی داره رو‌ پوستم راحت میشه حس کرد که پوستت داره نفس میکشه ولی اون روز تو یکی از مغازه ها قابل اعتماد دیدم درش رنگش نقره ای بود برام جالب بود نمیدونم چرا نتونستم مطمعن شم که اصله یا ن
  2. کاورش برای جوش ها چطوری هست؟ بستگی به شدتش داره در کل کاورش معمولیه،جای جوش رو اره کاور میکنه اگه زیاد قرمز نباشه
  3. من پوستم چربه و با این بی بی کرم جوش نزدم خیلییی خوبه و مات میمونه روی پوستم

نقد و بررسی از arayeshihayeman

شما بی بی کرم داشتین ؟از چه برندی؟ نظرتون راجع به بی بی فارماسی چیه؟ دوسش دارین یا نه؟ من گارنیه داشتم قبلا و از اونم خیلی راضی بودم👌🏻

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر دبورا

نقد و بررسی کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم

نقد و بررسی کرم پودر مای بلک دایموند

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: