نقد و بررسی رژ لب گلدن رز

نقد و بررسی رژ لب گلدن رز
نقد و بررسی رژ لب گلدن رز

نقد و بررسی رژ لب گلدن رز : رژلب یکی از محبوب ترین انواع لوازم آرایش بین خانم هاست که تمام خانمها از رنگ های مختلف و مارکهای گوناگون استفاده کرده اند، گلدن رز از رژ لب خیلی معروف هست و شاید شما هم جزو کسانی باشید که بریا یکبار هم که شده این محصول رو استفاده کردید و تجربه ای هم دارید ولی در کل باید بگم که این رژ برای 6 ساعت تا 12 ساعت خوبه پس با ما همراه باشید تا این محصول را بررسی کنیم.

معرفی گلدن رز و ویژگی های رژ

محصولات برند گلدن رز توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید میشه.یکی از محصولات پرطرفدار برند گلدن رز، رژ لبهای آن هست که بنا به گفته شرکت به علت داشتن رنگدانه های غنی حالتی مخملی و نرم به لب های شما میده، این رژ ها طبق ادعای شرکت سازنده حاوی ویتامین ای و فرمولاسیونی رطوبت رسان است که به راحتی بر روی لب ها لغزیده و آنها را آبرسانی و تغذیه می کند.

ویژگی های گفته شده :

– بافت نرم و مخملی

بنر گل من و تو

– نمای نهایی مات

– حاوی ویتامین E

– موثر بر رطوبت رسانی به لب ها

– مغذی

– ماندگاری طولانی

– تنوع در رنگ بندی

– تائید شده توسط آزمایش های پزشکی

نقد و بررسی رژ لب گلدن رز

خب حالا که ویژگی های شرکت سازنده را گفتیم بریم سراغ بررسی این محصول ، طبق استفاده شخصی که از این محصول داشتم این رژلبای خوشگل،مات و مخملین، از اونجایی که ماته و بافتش چرب نیست سعی کنید قبل استفاده از مرطوب کننده استفاده کنید تا لباتون خشک نشه، درسته که شرکت سازنده گفته که این محصول لبها رو مرطوب میکنه ولی من چیزی در این خصوص ندیدم.

برای مرطوب کردن لب هم میتونید از ویتامین A چشمی ، وازلین بهداشتی بچه و یا مرطوب کننده لب دکتر ژیلا استفاده کنید.

ماندگاری

در خصوص ماندگاری همانطور که ابتدای مطلب گفتم معمولی هست و برای ساتفاده روزانه و دانشگاه بسایر مناسب هست.

تنوع رنگ زیاد داره ولی من دوتاشو دارم،شماره ۱۰ و ۲۶ که خیلی خوشرنگن در پایین میتونید تستش رو روی دستم مشاهده کنید.

تست رژ لب گلدن رز
تست رژ لب گلدن رز

نظر برخی از استفاده کننده ها :

  1. این رژلب سرخابی، خوشرنگه و چهره رو شاداب نشون میده اما یکم جیغه و اگه ترجیح میدین که رنگ بسته تر استفاده کنید انتخابتون باید رژ شماره ۲۰ باشه
  2. فوق العاده مخملی و لبتون با این رنگ خیلی جذاب میشه
  3. عالین ولی خیلی لب خشک میکنن
  4. گرچه رنگ و ماندگاری این رژ برای آرایش های با جلوه ی طبیعی، بسیار مناسب است اما درصد بالای سرب آن به ویژه برای کسانی که حساس به این مواد هستند، می تواند مضر باشد. متاسفانه در مشخصات فنی اشاره ای به وجود سرب در رژ نشده است و همین عدم اشاره باعث شده تا من به عنوان خریدار متضرر شوم و علی رغم رنگ بسیار مناسب آن، به خاطر عوارض جانبی بر سلامت ام، نتوانم از آن استفاده کنم! (البته برای محصولات فیک مقدار سرب بالاس پس حتما گلدن رز اصل بگیرید) برای فهمیدن مقدار سرب رژ رو روی دستتون بکشید و سپس روش طلا بکشید اگر سیاه شده مقدار سرب زیادی داره

شما کدوم شماره از این رژا رو دارین؟ نظرتون راجع بهشون چیه؟

شما میتونید نقد و بررسی کالر کورکتور گلدون رز رو هم مطالعه کنید.

تصاویر از arayeshihayeman

مطالب مرتبط :

مقایسه کرم پودر گابرینی و لورال

نقد و بررسی خط چشم مایع اسنس