نقد و بررسی ریمل اینلی INLAY

نقد و بررسی ریمل اینلی INLAY
نقد و بررسی ریمل اینلی INLAY

نقد و بررسی ریمل اینلی : لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آراایشی را با نام برند این‌لی به بازارعرضه کرده است که در این مطلب به بررسی ریمل این شرکت می پردازیم. خیلی از دوستان خواسته بودند که تست این ریمل رو قرار بدم که در ادامه میتونید مطالعه کنید در کل من از این ریمل راضی نبودم.

ریمل اینلی INLAY

ریمل اینلی در دو مدل حالت دهنده و حجم دهنده در بازار پیدا میشه که میخوام ابتدا ویژگی هایی که شرکت سازنده میگه رو قرار بدم و سپس به بررسی اون بپردازیم و در انتها نظر برخی از دوستان رو که از این ریمل ها استفاده کردن رو هم قرار بدم.

ریمل حجم دهنده INLAY مدل Intense Volumising

این محصول با داشتن برس مویی از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده است و از چسبیدن مژه‌ها به هم خود داری می‌کند و برای آن دسته از افرادی که مژه‌های کوتاه و توخالی دارند مناسب است چرا که باعث افزایش طول مژه و حجیم شدن مژه می‌شود. تکان دادن و سایش برس در رویشگاه مژه می‌تواند حجم بیشتری به آن‌ها بدهد و کشیدن آن روی تمامی سطح مژه می‌تواند به یکدست بودن کمک کند.

بنر گل من و تو
ریمل حجم دهنده INLAY
ریمل حجم دهنده INLAY
ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length

ریمل این‌لی مدل «Exreme Length» با برس ژله‌ای مژه‌هایتان را بلند و حالت‌دار می‌کند. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. این محصول با داشتن برس ژله‌ای به تفکیک مژه‌ها کمک کرده و از چسبیدن مژه‌ها به هم خودداری می‌کند و برای آن دسته از افرادی که مژه‌های کوتاه یا بی‌حالتی دارند مناسب است؛ چرا که حالت مژه‌هایتان را تغییر می‌دهد. تکان دادن و سایش برس در رویشگاه مژه می‌تواند حجم بیشتری به آن‌ها بدهد و کشیدن آن روی تمامی سطح مژه می‌تواند به یکدست بودن کمک کند.

ریمل حالت دهنده INLAY
ریمل حالت دهنده INLAY

بررسی ریمل اینلی

این ریملی که تو عکس میبینین بنظر من یه ریمل معمولیه بلندکنندگیش متوسطه و حجم کمی به مژه ها میده، مدل فرچه اش رو دوست داشتم نازک و پلاستیکیه با دندونه های ریز👍🏻 بعدد یه مشکل دیگه هم که من باهاش دارم بوی بدشه، من خیلی رو بوی لوازم آرایش مخصوصا ریمل حساسم،نمیدونم چرا این بو رو میده، راستی اینلی یه ریمل دیگه هم که داره که سرش مشکیه مدل حجم دهنده اس،اونو نداشتم و فقط مدل حالت دهنده رو داشتم و بررسی کردم.

نتیجه :

خلاصه که من خیلی راضی نبودم ازش، قیمتشم ۴۵ تومنه(من از تخفیف ۲۸ خریدم)

نظر کابران برای ریمیل اینلی حالت دهنده
  1. خودشم گفته حالت دهنده یه حالت خیلی کمی میده نخرید بهتره
  2. بد نیست برای استفاده روزانه
  3. من به شخصه همیشه دنبال چنین ریملی بودم، بسیار طبیعی هستش و اصلا مژه ها رو بهم نمیچسبونه… خیلی دوستش دارم، اما اگه کسی دنبال اینه که مژه هاش رو پر نشون بده این انتخاب، انتخاب مناسبی نیست بیشتر برای استفاده ی روزمره با یه آرایش ساده مناسبه و برای مهمونی توصیه نمیشه
  4. من این ریمل رو تازه چند روز گرفتم اصلا انگار آب داخل ریمل نه حالت میده نه پر میکنه خیلی بد پشیمونم
  5. اصلا مژرو زو پر نمیکنه و به شدت میریزه زیر چشم
نظر کابران برای ریمیل اینلی حجم دهنده
  1. حتما توصیه میکنم ، به عنوان یه هدیه کوچیک برای همسرم گرفتم و به عنوان به کالای ایرانی کیفیت بالاش واقعا تعجب بر انگیز بود
  2. این ریمل بجای اینکه حجم دهنده باشه بیشتر بلند کننده است
  3. اگر برای محل کار میخوان استفاده کنید ویک آرایش لایت مد نظر است مناسب چون فقط مژه ها بلند میکند بدون اینکه حجم بدهد اما برای مهمانی جالب نیست .ضمنا پاک کردن ان حتی با پاک کننده ارایشی هم سخت است .در کل دوباره این ریمل را نمیخرم .
  4. ریزش نداره ولی ریمل ضعیفیه و کاملا معمولی مژه ها رو هم حجم نمیده
  5. من همون در مشکیه رو داشتم بعد از چند ساعت خورده های ریملش میرفت تو چشمم

این ریملش رو با اون یکیش که حجم دهنده است استفاده می کنم . برای من خوبه که می خوام زود ریملم رو بشورم . خیلی راحت پاک میشه و زیر چشم نمی ماله . اگه ریمل ایرانی دیگه ای می شناسید معرفی کنید

شما اگه استفاده کردین از محصولات اینلی نظرتون رو بگین❤️چیشو داشتین؟راضی بودین یا نه؟

نقد و بررسی از arayeshihayeman

من از پاک کننده آرایش چشمش خیلی راضی بودم ولی ریملش نه😁

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی خط چشم مایع اسنس

نقد و بررسی شامپو بدن کودک فیروز

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: