نقد و بررسی كرم دست و ناخن زردآلو شون

نقد و بررسی كرم دست و ناخن زردآلو شون
نقد و بررسی كرم دست و ناخن زردآلو شون

بررسی كرم دست و ناخن زردآلو شون : همانوطر که میدونید شون یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی هست که محصولاتی با قیمت مناسب تولید میکنه امروز میخوام در خصوص کرم دست و ناخن اون صحبت کنم که رطوبت رسان خوبی هست ولی به هیچ وجه روی دست و ناخن تاثیر ندارهف در انتهای مطلب هم میتونید نظرات استفاده ننده های این محصول رو هم مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

خب قبل از اینکه این محصول رو نقد کنیم ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای این محصول گفته:

کرم دست و ناخن حاوی عصاره زردآلو و شی باتر را در حجم 75 میلی لیتر عرضه کرده است. این کرم را می‌توان یک نرم کننده‌ی عالی و تغذیه کننده‌ی پوست دانست. وجود شی باتر با قدرت نرم کننرگی فراوان در ترکیبات آن سبب شده تا این محصول به شکل محسوسی در جوانسازی پوست موثر باشد. همچنین در صورت بروز التهاب پوستی در اثر برخورد با مواد شوینده و شیمیایی، استفاده از این کرم می‌تواند مانند مرهمی التهاب را خاموش کند. از طرفی دیگر وجود عصاره‌ی زردآلو در آن، در ترمیم و بازسازی پوست بسیار تاثیر‌گذار بوده و قادر است تا نواحی آسیب دیده‌ی اطراف ناخن را نیز ترمیم کند.

بنر گل من و تو
كرم دست و ناخن زردآلو شون
كرم دست و ناخن زردآلو شون

نتیجه بررسی كرم دست و ناخن زردآلو شون

اگه يادتون باشه حدودا ما در خصوص كرم آبرسان صورت و كرم دست شون صحبت کردیم و ویژگی های اونو بررسی کردیم ولی حالا نتیجه استفاده چند هفته ای خودم رو در خصوص کرم زردآلو بهتون میگم ، تو اين مدت از اين كرم استفاده كردم،بنظرم خيلى معمولى بود،پوست دست رو تا حدودى نرم ميكنه ولى يكم دير جذب ميشه و دستو چرب ميكنه.

البته من تاثير خاصى هم روى ناخن هام ندیدم چيزي كه در موردش خيلى دوست داشتم بوى خوبش بود. حدود قیمتش هم 10 تومن هست که خب یک کرم ارزان به حساب میاد.

راستى اينم براى كسايى كه مهمه براشون بگم كه اين كرم حاوى چند نوع پارابن هست (من به شخصه خيلى اهميت نميدم و بنظرم اگر مقدار پارابن بيش از حد مجاز باشه بهش مجوز نميدن)

نظرات مصرف کنندگان كرم دست و ناخن زردآلو شون
  1. کرم دست و ناخن شون که من خیلی ازش راضیم.بوی فوق العاده ای داره و خشکی دستو برطرف میکنه.من تاثیرشو روی کناره های ناخنمم دیدم واقعا پوست کنار ناخنو ترمیم و یکدست میکنه.روغن شی باتر داره و بوی زردآلو میده.البته یکم دیرجذبه و برای خشک شدنش باید ۲،۳ دقیقه صبر کنید.دفعه بعد که بخوام بخرم کاسه ایشو میگیرم.
  2. برای کساییکه تو مناطق سردسیر زندگی میکنن پیشنهاد نمی کنم . من عید مسافرت بودم و از سرما دستام خشک میشد و پوست پوست توقع داستم وقتی این کرم رو میزنم خشکی دست رو از بین ببره ولی اثری نداشت . فقط بو داشت . برای استفاده تهران و خانگی خوبه
  3. خیلی سریع جذب پوست میشه و واقعا خوشبو هست
  4. بیشتر برای پوست های معمولی خوبه ،واسه من که پوستم خشکه تاثیری نداره

شما هم اگه از محصولات شون استفاده كردين نظرتون رو بنويسين

نقد از arayeshihayeman

مطالب مرتبط :

نکاتی در خصوص آبرسانی پوست به صورت طبیعی

نقد و بررسی کره بدن چپتر

ویدیو آموزشی مانیکور و لاک زدن ناخن