نقد و بررسی کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night

بررسی کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night
بررسی کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night

بررسی کرم ضد چروک لیراک : یکی از کرم – ژل های فرانسوی ک خیلی ها تعریفش میکنن از برند لیراک هست که تقریبا قیمت بالایی داره در این مطلب میخوام مدل Magnificence night رو مورد بررسی قرار بدم ، از نظر من مهم نیاز پوست و تشخیص درسته؛مهم برند یا مارک نیست؛چون توی بهترین برندها هم اگر محصول متناسب بانیاز داده نشه انگار پول رو دور انداختی پس با من همراه باشید تا این کرم رو مورد بررسی قرار بدیم.

توضیحات شرکت سازنده

اولین محصول مراقبت از پوست با اثر سه گانه سم زدایی و ضد چروک با خاصیت احیا کنندگی جهت زیبایی و یکدستی بیشتر پوست در طول روز از برند لیراک که به اون کرم شب هم میگویند. این کرم دارای ویژگی های زیر می باشد

ضد چروک، سفت کننده و شفاف کننده
سم زدایی در طول شب
تقویت کننده سلول، افزاینده متابولیسم سلولی
اثرات بالینی :
پس از استفاده هر شب
81% کاهش چروک ها
89%سفتی پوست
94% نرمی و لطافت پوست
87% شفافیت پوست

بنر گل من و تو
کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night
کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night

نتیجه بررسی کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night

این محصول یه ژل-کرم هست از برند لیراک که از توی محصولاتش جز خوباس؛چون خیلی سبکه و حس سنگینی یا چسبندگی نداره اصلا؛ برای روی سرم ها گزینه خیلی مناسبیه؛حتی خودش به تنهایی هم محصول کاملیه ، رنج سنی به پوست بستگی داره ولی بعداز ۲۷ یا ۲۸سالگی خوبه تا نهایتا ۴۵سال ، یکی از ویژگی های خوب این کرم بوی اونه که جزو کرم های خوشبو هست ولی یک ضدچروک اولیه محسوب میشه برای خانم هایی که میخوان پیشگیری کنن یا خطوط کم عمق اولیه دارند بسیار مناسب هست.

از نظر شفاف کنندگی هم باید بگم که یک شفاف کننده خوب هست اون هم به دلیل آنتی اکسیدان هایی که داخل این کرم وجود داره.

اما دقت کنین:

اگر جوشهای زیر پوستی دارین ممکنه طی یک هفته اول بیاره بیرون و بعد شما با یه ضدجوش راحت خشکشون کنین ولی خودش جوشزا نیس(گفتم که مگر اینکه خود شخص دارای جوش زیر پوستی باشه)چون درصد خفیفی درشب لایه برداری میکنه که اصلا محسوس نیست وباهمین لایه برداری سطحی میاد چروکهای خیلی ریز و لک هارو کم کم از بین میبره درکنارشم که اسیدهیالورونیک داره و بازسازی و آبرسانی میکنه قیمتشم چهارصدو خورده ایه

اگر میخواهید به عنوان کرم شب استفاده کنید باید گفت که یک کرم شب کامله برای پوستهای نرمال، مختلط یا خشک ولی برای پوستهایی که کاملا چرب هستن و برق دارن خوب نیست و بهتره محصولی بزنن که کنترل چربی کنه باید بگم که من رابطه م با سرمها خیلی بهتر از کرم ها هست ولی این کرم رو واقعا دوس دارم و باهاش دوستم.

کرم ضد چروک لیراک
کرم ضد چروک لیراک

آیا شما از این کرم استفاده کردید؟ لطفا در قسمت دیدگاه ها نظرات خودتون و تجربیاتتون رو قرار بدین تا بقیه دوستان هم ازش استفاده کنند و انتخاب بهتری داشته باشند.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم شب گارنیر GARNIER

مقایسه کرم پودر گابرینی و لورال

نقد و بررسی کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم