نقد و بررسی کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم

نقد و بررسی کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم
نقد و بررسی کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم

بررسی کرم آرکو نم نارگیلی و آووکادو : من قبلا چنتا مدل از کرمای آرکونم رو داشتم و از گلیسیرینش بیشتر از بقیه راضی بودم، ولی از وقتی آووکادو و نارگیل رو خریدم دیگه عاشقشون شدم، آرکونم یه مارک قیمت مناسب و باکیفیت ترکیه ای هست که محصولات بهداشتی داره، من ۶-۷ سال پیش باهاش آشنا شدم و انواع کرم هاشو داشتم. در این مطلب میخوام کرم نارگیلی و آووکادو آرکو نم رو بررسی کنم پس با من همراه باشید.

توضیحات شرت سازنده

قبل از بررسی بهتره ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای کرم هاش بیان کرده :

ویژگی های کرم آووکادو آرکو نم

ضد التهاب و آبرسان

بنر گل من و تو

 جبران رطوبت از دست رفته پوست

 موجب نرمی و لطافت پوست

 به تعویق انداختن فرآیند پیرشدن پوست

حاوی ویتامین A , ویتامین E

ویژگی های کرم ناریل آرکو نم

روغن نارگیل موجود در این کرم آرکو نم با عصاره نارگیل نقش یک نرم کننده فوق العاده را برای انواع پوست بخصوص پوستهای خشک ایفا می کند.

ضد پیری زود رس و چین و چروک

درمان التهاب و اگزما

مرطوب کننده سلول های پوست

آرامش بخش و شفاف کننده پوست

کرم آرکونم نارگیلی و آووکادو
کرم آرکو نم نارگیلی و آووکادو

بررسی کرم آرکو نم نارگیلی و آووکادو

همانطور که در بخش ویژگی هیا محصول گفاه شده حاوی ویتامین ( E ) بوده و کاملا پوست رو نرم و مرطوب میکنه،چرب نیست و زود جذب میشه، بوشم که دیگه نگم براتون، خیلی خوبه (مثل بوی آدامس😆🙄) من برای صورت ازش استفاده نمیکنم، ولی فکر میکنم برای کسایی که پوست صورتشونم خشکه خوب باشه.

حجمش ۶۰ میل و قیمتش وقتی که من خریدم ۱۷ ، خیلی راضی بودم ازشون،اینا تموم شن کاسه ایشو میخرم دوباره شما هم مثل من هر کرمی که برای اولین بار میخرید ابتدا کوچیکترین سایزشو انتخاب کنید اگر راضی بودید کاسه ایشو بخرید. راستی کرم آرکونم نارگیلی و آووکادو رو روی دستم زدم میتونید تو عکس زیر ببینید.

کرم آرکونم نارگیلی و آووکادو
کرم آرکو نم نارگیلی و آووکادو
نظر مصرف کننده ها
  1. کرم”تمشک و توت فرنگی”همین برند، پوستم خشکه و برای صورت استفاده میکنم و خیلی راضیم بوی فوق العاده و چربی کم…خیلی چیزای گرون زدم و این کیفیتو نداشته و موقع خرید این فکر میکردم مسخره باشه که با این قیمت بهتراز بقبه باشه ولی هست و برخلاف قیمت کم کیفیت خوبی داره
  2. من سالهاست که از این مارک استفاده میکنم و ازش راضی هستم این دو تا محصول رو هم یک دو هفته هست که امتحان میکنم واقعا ازش خرید داره.
  3. منم از آرکو نم انارشو داشتم برا دست که واقعا خوبه مخصوصا برا کسانی مثله من که از داشتن دست چرب بیزارن، بعضا برا زیر میکاپم زدم خوب بوده در کل.کامان ه، بعنوان کرمهای قیمت مناسب خوب بوده. گر پوست دستاتون خیلی خشک و ترک ترک میشه کرمهای دکترژیلا با اسرین پنج یا ده بسیار مناسبن

 

بررسی از آرایش من

شما تا حالا از کرم های آرکونم داشتین؟ نظرتون راجع بهش چیه؟ راضی هستین یا نه؟ حتما در بخش نظرات بنویسید تا بقیه هم استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

معرفی کرم دست های قیمت مناسب

نقد و بررسی کرم شب گارنیر GARNIER

نقد و بررسی کرم آبرسان آلوئه ورا شون