ویدیو طرز تهیه ماسک ضد جوش

ویدیو طرز تهیه ماسک ضد جوش : یکی از اتفافات نا خوشایند که میتونه در مواقع خیلی بد مثل مهمونی ها براتون بیوفته در اومدن جوش روی پوست صورتتون هست و یا وجود آکنه شما میتونید با استفاده از برخی درمان های خانگی و استفاده از ماسک های خانگی از این موضوع پیشگیری کنید. در این مطلب برای شما نخوه درست کردن یک ماسک ضد جوش خانگی آماده کردم که حتما مشاهده کنید.

نکات ویدیو طرز تهیه ماسک ضد جوش

هعلاوه بر ضد جوش بون این ماسک دارای فواید و خواص دیگری نیز بخاطر وجود مواد زیاد هست که میتوان از این فواید به : روشن کننده ، شفاف کننده ، کنترل چربی پوست ، کلاژن سازی و جوان سازی پوست اشاره کرد.

برای استفاده از ماسک به موارد زیر توجه کنید:

بنر گل من و تو

١- قبل از استفاده حتما دقت کنید که روی پوست شما باید تمیز باشه

2- برای اینکه ماسک تاثیر بیشتری داشته باشه حتما قبل از استفاده پوست خودتون رو بخور بدین

٣- صورتتون رو بعد از ٢٠ دقیقه با آب سرد بدون شوینده بشورید. تاکید میکنم بدون شوینده بشورید.

4 – شاید برای برخی استفاده از ماسک ایجاد حساسیت کنه پس یادتون نره قبل از مصرف مقدار کمی از ماسک رو روی پوست دستتون بمالید و حداقل 20 دقیقه بذارید بمونه اگه حساسیت نداشتین میتونین برای پوست صورتتون هم استفاده کنید.

5- اگر شما هم جزو افرادی هستید که پوست خشکی دارید بهتره به ماسک آبلیمو اضافه نکنید و یا بعد از شستن ماسک از آبرسان برای مرطوب کردن پوستتون استفاده کنید.

شما با این ویدیو به راحتی تونستید یک ماسک ضد جوش خانگی درست کنید و از شر جوش های صورتتون به راحتی خلاص شدید. با ما همراه باشید.

سایر آموزش های در خصوص ماسک

طرز تهیه ماسک آبرسان و ضد خشکی و چروک صورت

ویدیو تهیه ماسک ضد پیری جای بوتاکس

ویدیو آموزش ماسک جو دوسر فوق العاده