گلدان تزیینی مدرن برای گیاهان دارویی

سلام به دوستان خوبم در گل من و تو با آرزوی روزهایی خوش برای شماف این مطلب که شاید برای خانم های عزیز خیلی جالب باشه و دوست داشته باشن در فضای خیلی کوچیک خونه خودشون گلدون داشته باشن از گیاهان دارویی مفید باشه.

آردن گیاهان تزیینی به خانه

گلدان تزئینی گیاهان دارویی

آوردن گیاهان تزیینی و دارویی به فضای داخل خانه یک سرگرمی فوق العاده عالی برای هر فردی است. برای اینکه همه چیز عالی انجام شود نیاز به گلدان تزیینی مدرن و زیبا نیز دارید طوریکه ظاهر گل و گیاه را از آنچه که هست زیباتر و شیک تر نشان دهد. هر گلی برای کامل شدن نیاز به گلدانی شیک و زیبا دارد، در این پست با تعدادی از جدیدترین گلدان های معرفی شده در سال ۲۰۱۷  آشنا خواهید شد که برای پرورش گیاهان دارویی طراحی شده اند. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

برای پرورش گیاهان زینتی و دارویی اصلا نیازی به فضای بزرگ ندارید، امروزه دیگر در بیشتر خانه ها خبری از حیاط خلوت و تراس های بزرگ نیست. اما به هر صورت پرورش گیاهان داخل منزل کاری بس آرامش بخش و سالم است. بعلاوه انسان را ترغیب می کند تا در خانه بیشتر آشپزی کرده و کمتر غذای بیرون را مصرف کند. وجود گیاهان دارویی تر و تازه با آوردن رنگ سبز، جذابیت دکوراسیون خانه را نیز افزایش می دهد. گلدان تزیینی مدرن می تواند این جذابیت را دوچندان کند.

بنر گل من و تو

گلدان های دیواری

خانه های آپارتمانی اغلب فاقد فضای طاقچه مانند کافی برای قرار دادن گلدان هستند، روی زمین هم که نمی شود گلدان های کوچک دارویی را قرار داد. در نتیجه بهترین روش استفاده از گلدان های دیواری است. شکل های پایین روش های جالب و خلاقانه گلدان های دیواری را نشان می دهد. برای مثال مدل اول گلدانی کاملا مدرن و شیک است که در یک ست دوتایی عرضه می شود. مدل دوم یک از یک فریم فلزی تشکیل شده که ۶ عدد گلدان چوبی شیک را در خود جای می دهد. این گلدان ها را حتی می شود روی دیوارهای آجری نیز نصب کرد.

چند نمونه از این گلدان ها رو مشاهده میکنید

گلدان تزیینی - گل من و تو

گلدان تزیینی گل من و تو

گیاهان دارویی با رشد زیاد نیاز به گلدان های بزرگ تری دارند. شکل اول مجموعه ای از گلدان های مدرن را نشان می دهند که قابلیت آبدهی خودکار دارند. این گلدان تزیینی مدرن را می شود هم به صورت دیواری استفاده کرده و هم به صورت رومیزی. شکل های بعدی ایده جالب دیگری را معرفی می کند. در برخی آپارتمان حتی شرایط میخ زدن به دیوار و نصب گلدان های دیواری هم وجود ندارد، در چنین شرایطی گلدان های چسبنده به شیشه پنجره به کمکمان می آید. شکل مدرن این گلدان ها هیچ فرقی با سایر مدل ها ندارد و بهمان اندازه زیبا و کارآمد طراحی شده اند.

گلدان های تزئینی مدرن - گل من و تو

گلدان های زیر قابلیت چسبیدن به پنجره رو دارن و خیال شما از نور آنها راحت هستش و مکان زیادی هم اشغال نمیکنه

گلدان های چسبان پنجره

گادان تزیینی چسبان

گلدان های زیبا برای آشپزخانه

گلدان تزیینی مدرن را می شود در هر جایی از خانه و آپارتمان استفاده کرد زیرا ایده های جدید معرفی شده در این زمینه، جای هیچ بهانه ای برای استفاده نکردن از گل وگیاه تزیینی و دارویی در داخل خانه باقی نمی گذارد، شکل های پایین به خوبی این موضوع را اثبات می کنند. شکل اول گلدان های آویزان مدرن را نشان می دهند که با بندی مخصوص و به شکلی بسیار زیبا از سقف آویزان می شوند. این طرز چیدمان بیشتر در آشپزخانه جواب می دهد و گیاهانی از قبیل آویشن، پونه کوهی، جعفری و اسطوخدوس خیلی خوب با این روش رشد می کنند.

گلدان های آشپزخانه مدرن - گل من و تو