گلدان های هیولایی بامزه

گلدان های هیولایی بامزه
گلدان های هیولایی بامزه

لام بر دوستان گل من و تو. همانطور که همیشه در سایت گل من و تو بر حضور گل و گلدان در خانه، محیط کار، بیرون و … تاکید شده است تا همواره محیطی شاداب تر را تجربه کنید این بار می خواهیم ایده ای بدهیم تا بتوانید در طراحی گلدان هایتان نیز از ذوق و سلیقه استفاده کنید و زیبایی محیط اطرافتان را چندین برابر کنید. گلدان های هیولایی بامزه نمونه ای از یک ایده ناب و بسیار زیبا هستند. با ما همراه باشید.

گلدان های هیولایی - طراحی و سرگرمی
گلدان های هیولایی – طراحی و سرگرمی

“United Monsters”، یک شرکت کره‌ای فعال در زمینه‌ی طراحی و ساخت اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده می باشد. این شرکت به تازگی مجموعه ای از هیولاها را به محصولات خود اضافه کرده است که تمام خریداران را مجذوب خودشان کرده اند. این مجموعه با داشتن ظاهری بامزه و متفاوت ذوق هر شخصی را بر می انگیزد.

گلدان های هیولایی - برچسب و بسته بندی کالا
گلدان های هیولایی – برچسب و بسته بندی کالا

گلدان های هیولایی بامزه

این گلدان های هیولایی به صورت کاملا ساده تحویل خریدار می شوند و خریدار می تواند براساس سلیقه شخصی خود گلدان را رنگ کرده و تزئینات مورد علاقه خود را روی گلدان اعمال کند. نکته

بنر گل من و تو

جالب توجه این محصول این است که در بسته بندی ارائه شده انواع برچسب با طرح های مختلفی وجود دارد که دست مشتری را برای تزئین گلدان های هیولایی باز می گذارد. با عینک های بامزه نیز می توانید به این گلدان های جلوه واقعی تری بدهید.

گلدان های هیولایی بامزه - انتخاب گل
گلدان های هیولایی بامزه – انتخاب گل

اساسی ترین نکته این گلدان های هیولایی موهای آن ها می باشد. شما با توجه به سلیقه خود با انتخاب گل های مختلف به تمام این گلدان ها شخصیت های متفاوتی می دهید که کاملا جنبه سرگرمی دارد.

خلاقیت در گلدان های هیولایی
خلاقیت در گلدان های هیولایی

در نهایت همه چیز به خریدار این گلدان های هیولایی وابسته می باشد. شما می توایند هیولای درون خود را بر روی این گلدان ها پیاده کنید و با شکلی متفاوت و بامزه با آن ها سرگرم شوید.

اگر به شما این مجموعه بامزه را بدهند چکار می کنید؟