گیاهان مناسب اتاق کودک

گیاهان مناسب اتاق کودک
گیاهان مناسب اتاق کودک

اگر دوست دارید که در اتاق کودکان دلبندتان گل و گیاه داشته باشید و آنها را با گیاهان دوست کنید بهتر است این 5 گیاه را در اتاق آنها نگهدارید. کودکان در برنامه های تلویزیونی و کارتون ها گل هایی را میبینند که این 5 گل معرفی شده شبیه همان گل های تلویزیون و کارتون هاست.

گل های مناسب اتاق کودکان

1- ونوس حشره خوار

گیاهان مناسب اتاق کودک
گیاهان مناسب اتاق کودک

ونوس حشره خوار! شاید برای شما هم شنیدن این اسم بخصوص برای نگهداری در اتاق کودک عجیب باشد. در صورتیکه این گونه نمی باشد. کودکان عاشق چیزهای عجیب و غریب هستند و در طول روز بدنبال عجایب می گردند به همین دلیل نگهداری از ونوس حشره خوار برای کودکان شما بسیار جذاب خواهد بود.

2- ژبرا

گیاهان مناسب اتاق کودک
گیاهان مناسب اتاق کودک

گل ژبرا چیزی است که کودکان در تلویزیون مدام میبینند. گل ژبرا به خاطر رنگارنگ بودنش برای کودکان لدت بخش می باشد. اگر اتاق کودک شما نور کافی و غیرمستقیم دارد می توانید گل ژبرا را به راحتی در این اتاق نگهداری کنید.

بنر گل من و تو

3- گل کالانکوآ

گیاهان مناسب اتاق کودک
گیاهان مناسب اتاق کودک

کالانکوآ یکی از گل هایی است که به خاطر زیبایی که دارد بسیار فریبنده می باشد. این گل به خاطر رنگ بندی هایی که دارد کودکان را به خود جذب می کند. کالانکوآ گیاهی بسیار مقاوم می باشد و شرایط نگهداری آن راحت می باشد. فقط اتاق پر نوری میطلبد.

4- آشوریا

آشوریا یا اچوریا

آشوریا یا ساق عروس یکی از ساکولنت های بسیار زیبایی است که نگهداری از آن بسیار راحت می باشد. آشوریا گیاه حساسی نیست و نگهداری از آن برای بی تجربه ها هم بسیار راحت است. این گل بخاطر زیبایی و گل های زیبایش برای کودکان مناسب می باشد. و دلیل دیگر معرفی این گل این است که می توانید نگهداری این گل را به کودک عزیزتان بسپارید.

5- کروتون

گیاهان مناسب اتاق کودک
گیاهان مناسب اتاق کودک

کروتون گیاهی است که نیاز نوری کمی دارد و می توانید برای اتاق هایی که نور کمی دارند نگهداری کنید. خاک این گیاه باید مرطوب بماند. کروتون دارای برگ های رنگارنگ و زیبایی دارد و کودک شما با نگاه کردن به این گل لذت خواهد برد.

با قرار دادن گل و گیاه در اتاق کودکان نشاط و شادابی را به اتاق آن ها بیاورید و از سن پایین آن ها را با گل ها آشتی دهید. کودک شما در کنار گل های زیبایی که معرفی کردیم حس شادابی و طراوات خواهد داشت. فقط قبل از انتخاب گل مورد نظر حتما بررسی های لازم را انجام دهید زیرا گل های خطرناکی هم وجود دارند که برای کودکان سمی می باشند. پس حتما قبل از خرید گل برای کودکان تحقیقات لازم را انجام دهید.