یولاف یا جو دوسر برای بدن سازی

یولاف یا جو دوسر برای بدن سازی

یولاف برای بدن سازی : یولاف یا جو دو سر طبعی سرد و طبیعت خشکی دارد. سرشار از مواد قندی و ازوته همچنین پروتئین ، چربی ، فسفر ، آهن ، کلسیم ، ویتامین A , و گروه ویتامین های B است. کسانی که از بیماری های پوستی رنج می برند هیچگاه خوردن جو دو سر را فراموش نکنند. بخاطر همین غنی بودن است که یولاف برای بدن سازی بسیار بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

یولاف برای بدن سازی
یولاف برای بدن سازی

یولاف برای بدنسازان

در دوره های کاهش وزن و همچنیم افرادی که برای افزایش وزن و ماهیچه سازی اقدام به ورزش و فعالیت می کنند بسیار باید در مورد انتخاب رژیم غذایی و استفاده از مکمل های ورزشی دقت به عمل آورند.

در دوره هایی که فرد بدن را درگیر انجام حرکات ورزشی می کند متابولیسم سلولی در ماهیچه ها و اعضا و احشا داخلی بلاخص کبد بالا می رود.

بنر گل من و تو

در ورزشکارانی که دوره های ماهیچه سازی یا به اصلاح حجمی را می گذرانند، توسط مربیان ، پزشکان و رسانه ها انواع اقسام مکمل های پروتئینی و پاک کننده های کبدی توصیه می شود که بعضا نه تنها اثر مثبت نداشته بلکه فرد را درگیر مشکلات کبدی ، کلیوی و گوارشی بی شمار می کنند.

مصرف آرد یولاف یا ج دو سر بصورت مکمل روزانه برای ورزشکاران بلاخص بدنسازان توصیه اکید می شود. این غله بواسطه داشتن درصد مناسبی از پروتئین گیاهی کمک به روند ماهیچه سازی می کند. بواسطه داشتن ماده موثره آوناکوزید به فرآیند افزایش تستسترون خون کمک می کند. از همه موارد فوق مهم تر بواسطه داشتن بتاگلوکان و فیبر بالا سبب کاهش جذب قند از روده ها و تجزیه چربی مازاد در بدن می شود.

یولاف برای بدنسازان
یولاف برای بدنسازان
یولاف دارای امگا 3 است

بدلیل داشتن امگا ۳ و امگا ۶ ، به سلامت عروق کمک شایانی می کند. در دوره های پاکسازی بدن مصرف روزانه سه مرتبه آن سبب تنظیم آنزیم های کبدی و کلیوی می شود تا اثر داروهای مصرف شده بدنسازان بر روی کبد و دستگاه گوارش در دوره های حجمی به حداقل برسد. لذا توصیه اکید می شود برای سلامت عروق، کبد و کلیه ورزشکاران از مکمل های مختلف یولاف( جودوسر) بصورت آرد، سبوس و غیره استفاده شود.

یولاف ( جودوسر) جزو معدود غلاتی می باشد که علاوه بر تغذیه انسان، کاربرد درمانی، بهداشتی و صنعتی دارد. کاشت و تولید وسیع یولاف ( جودوسر) و به موازات آن تکنولوژی پیشرفته جهت بهره برداری از فواید این غله سبب ایجاد بازار بزرگ و گسترده ای در جهان جهت فرآیند تولید و فرآوری یولاف (جودوسر) شده است.

این غله همواره در وهله اول نظر کارشناسان تغذیه در تنظیم برنامه های غذایی و تامین مواد اولیه خوراکی در سیاست گذاری جهت سلامت غذایی مردم در سطح کلان کشورهای توسعه یافته را تحت الشعاع قرارداده است و این در حالی است که در کشور ما تا کنون هیچ اقدام عملی در گنجاندن این غله مهم و مفید در سبد غذایی افراد انجام نشده است.