ارسال گل به ایران با الوپل

ارسال گل به ایران
ارسال گل به ایران

در بیمارستان بستری بودن امر لذت‌بخشی نیست، اما دریافت هدایا از عزیزانی که به شما توجه می‌کنند سبب دلگرمی عمیقی می‌شود، مخصوصا آن هدیه از فاصله ای دور باشد. اگر روزی متوجه شدید که کسی در بیمارستان بستری است، حتماً دسته گلی زیبا برای او بفرستید تا بداند که به او فکر می‌کنید و با حمایت و تشویق خود موجب بهبودی سریع او شوید.

اگر در خارج از ایران زندگی می کنید، شاید فکر کنید ارسال گل به عزیزانتان در ایران کار عملی نشدنی باشد، اما مجموعه الوپل این کار را برایتان ممکن کرده است. گل‌ها روحیه را بالا می‌برند، لبخند به لب‌ها می‌آورند و سبب بهبودی سریع بیمار می‌شوند. اما گل‌های زیبای زیادی برای فروش وجود دارند و انتخاب بهترین آنها کار دشواری است.

طراحان گل الوپل خوشحال هستند که می‌توانند به شما در ارسال گل به ایران و انتخاب گل‌های مناسب برای هر نوع محیطی از جمله بیمارستان کمک کنند به‌نحوی که بتوانید با آن گل‌ها احساس خود را بیان کنید. همچنین برای سفارش و فرستادن گل به ایران نکاتی را به شما ارائه خواهند کرد. به راهنمای ما نگاهی بیاندازید تا با بهترین نکات برای فرستادن گل‌ به ایران آشنا شوید.

بنر گل من و تو

بهترین نکات برای فرستادن گل به بیمارستان در ایران

فرستادن گل برای بیمارستان کمی پیچیده‌تر از انتخاب دسته گلی زیبا است. وقتی می‌خواهید برای فردی بیمار گل بفرستید باید چند نکته را رعایت کنید. هنگام انتخاب بهترین گل به لیست زیر توجه کنید.

  • گل‌هایی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی دارند و به نگهداری زیادی احتیاج ندارند. انتخاب گل‌هایی با نگهداری آسان بدین معنی است که بیمار عزیز شما می‌تواند بیشتر از گل‌ها لذت ببرد چون زمان و انرژی خود را برای بهبودی کامل می‌گذارد. گل‌ها با ماندگاری بالا بدین معنی است او می‌تواند آنها را با خود به خانه ببرد.
  • انتخاب گل‌هایی که حساسیت‌زا نیستند. به این مساله احترام بگذارید که متخصصین و کارکنان بیمارستان ‌رفت‌و‌آمد زیادی به اتاق بیمار دارند و احتمال اینکه به گل‌ها حساسیت داشته‌باشند زیاد است. شکوفه‌هایی را انتخاب کنید که زیاد حساسیت‌زا نیستند و برای فرد مستعد به آلرژی ناراحتی ایجاد نمی‌کنند.
  • گل‌هایی را انتخاب کنید که روشن و شاد هستند. طراحی‌های رنگی و شاد ما، مخصوصا آنهایی که پر از گل‌های بابونه و رزهای زرد هستند، باید جزء دسته گل‌های مخصوص بیمارستان باشد. این گل‌ها سبب بهبودی سریع بیمار عزیز شما می‌شوند و روحیه او را بالا می‌برند.
  • گل‌هایی را انتخاب کنید که در ظرف‌های بادوام هستند. گل‌هایی که در ظرف‌های محکم هستند کمتر در اتاق تنگ و شلوغ بیمارستان خطر ایجاد می‌کنند. انتخاب ظرف‌هایی از جنس پلاستیک بادوام، چوب محکم یا سبدهای بافته‌شده احتمال بروز خطر را کم می‌کنند.
  • گل‌هایی را با آرایش‌های کوچک‌تر انتخاب کنید. شکوفه‌های بزرگ زیبا هستند اما فضای زیادی را اشغال می‌کنند و مناسب اتاق کوچک بیمارستان نیستند. مطمئن شوید گل‌هایی را انتخاب می‌کنید که مثل دسته رزهای صورتی‌ ما عالی هستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و مزاحم تجهیزات پزشکی یا متخصصین پرمشغله نمی‌شوند.

انتخاب بهترین گل‌ها برای انتقال حسی خاص

قرن‌ها است که گل‌ها بسته به تنوع و رنگ شکوفه نماد معانی مختلفی بوده‌اند. دراینجا با چند گل معروف‌تر و پیامی که منتقل می‌کنند آشنا می‌شوید. تعداد زیادی از این شکوفه‌ها در دسته‌ گل‌های ما بکار رفته‌اند.

  • گل‌های میخک: نشان‌دهنده عشق و خوش‌ اقبالی هستند، میخک‌های چین‌دار به هر دسته گلی زیبایی خاصی می‌بخشند.
  • گل‌های مینا: این گل‌های عالی که شبیه به گل بابونه هستند و آرزوی زیبای صبر و وقار را به ارمغان می‌آورند.گل‌های
  • آفتاب‌گردان: نماد شادی و سرور هستند، این گلبرگ‌های زرد که مرکز قهوه‌ای را احاطه کرده‌اند، نماد خو‌ش‌بینی و عمر طولانی هستند.
  • گل‌های بابونه: شادترین گل‌ها، یعنی بابونه‌ها، همیشه نماد شادی بوده‌اند.
  • گل‌های رز: ژرف و کلاسیک هستند، رزها بسته به رنگ‌شان معانی مختلفی را منتقل می‌کنند. برای محیط بیمارستانی طراحی‌های زرد و نارجی نشان‌دهنده مثبت‌اندیشی و خوش‌بینی هستند.
  • گل‌های داوودی: نماد وفاداری، خوش‌بینی، لذت و عمر طولانی هستند، این شکوفه‌های شادی در مجموعه‌ای از رنگ‌ها و تنوعی از بافت‌های غنی وجود دارند.

همه ما میدانیم که عزیزانمان وقتی در حالت غم یا شادی هستند، ارسال گل چقدر می تواند بر روحیه آنها تاثیر گذار باشد، مخصوصا اگر بتوانیم از فاصله ای دور، یعنی خارج از ایران این گل ها را برایشان بفرستیم. الوپل در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا در هر نقطه از دنیا که هستید، گل های زیبایی را برای عزیزانتان بفرستد.