بررسی ماسک صورت خاک رس، نعنا و لیمو فریمن؛ معجزه ای برای پوست

بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن
بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن

نقد و بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن: سلام دوستان عزیز. یکی از راه های رسیدگی به پوست و مراقبت از اون استفاده از ماسک های مناسب نوع پوسته. کمپانی آمریکایی فریمن یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکننده های ماسک در دنیاست و موفق به دریافت جایزه هم شده. تو این مطلب به این سول ها پاسخ داده میشه: ترکیبات این ماسک چیه؟ دقیقا روی پوست چه کاری انجام میده و چه مشکلاتی رو درمان میکنه؟ روش استفاده ازش چطوریه؟ و نظر من و سایر استفاده کنندگان ماسک خاک رس و نعنا و لیمو راجع بهش چیه و میزان رضایت از این محصول چقدره؟ پس لطفا تا آخر همراهیمون کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

ماسک خاک رس، نعنا و لیمو به سبب وجود لیمو در ترکیباتش دارای خاصیت خنک کنندگی بوده و التهابات پوستی را تا حد زیاد کاهش می دهد. خاک رس به کنترل چربی پوست کمک کرده و با کوچک تر کردن منافذ باز پوست به خوبی آن را پاکسازی می کند. به علاوه این ماسک دوست داشتنی جوش های سرسفید و سرسیاه را نیز درمان کرده و موجب شفافیت و حتی روشن شدن پوست می گردد. ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن غنی شده با مواد معدنی و ویتامین های A و E،عصاره میوه ها بوده و روی حیوانات آزمایش نشده است.

ویژگی های اصلی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن:
  • پاکسازی عمیق پوست
  • کاهش التهابات پوستی
  • تسکین دهنده
  • خنک کننده
  • درمان انواع جوش ها
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی
  • کاهش روزنه های باز پوست
  • فاقد پارابن
  • وگان
بسته بندی جدید ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن
بسته بندی جدید ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن

نتیجه استفاده و بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن:

بخاطر خاک رسی که تو این ماسک هست منافذ پوست رو پاکسازی میکنه و با کنترل چربی پوست در نهایت باعث جمع تر شدن منافذ میشه. البته باید مکرر استفاده بشه و برای منافذ انتظار معجزه نداشته باشید از هیچ ماسک و محصولی. همینطور گفته شده که برای جوش های زیرپوستی و سطح پوست بسیار موثره.

بنر گل من و تو

همه ماسک های فریمن فاقد پارابن هستند، ترکیبات دیگه ای که توی این ماسک بکار رفته علاوه بر خاک رس، لیمو و نعنا میشه به پرتقال، روغن پوست گریپ فروت، روغن پوست لیمو، روغن پوست نارنگی، روغن اسطوخودوس، روغن درخت چای(از ترکیبات موثر برای درمان جوش )، مواد معدنی، ویتامین Aو E و…

بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن
بررسی ماسک خاک رس، نعنا و لیموی فریمن

رنگشم یه آبی خوشرنگیه که میتونید تو تصویر ببینید. این ماسک برای پوست های مختلط تا چرب مناسبه. همونطور که گفتم پوست رو پاکسازی میکنه و من بعد اسکراب ازش استفاده می‌کنم که به پوست حس شادابی میده و خیلی روشنش میکنه. چون مشکل جوش و جای جوش ندارم دراین مورد نمیتونم نظر بدم اگه شما استفاده کردید تاثیرش رو در این مورد به ما هم بگید.

هفته ای دو بار میتونید ازش استفاده کنید( بیشتر از دو بار رو توصیه نمیکنم). هر بار به مدت 10 تا 15 دقیقه بذارید روی صورت بمونه بعد با آب ولرم آبکشی کنید و حتما از مرطوب کننده و آبرسان مناسب بعدش استفاده کنید.

حجم این ماسک 175 میل و قیمتشم تقریبا 100 هزار تومنه. مقدارش زیاده و تا مدت ها میتونید ازش استفاده کنید.

نظرات بعضی از استفاده کنندگان:

  •  من پوستم خیلی چربه و مستعد جوش. اینو که استفاده میکنم راضیم فقط دو نکته باید رعایت بشه بعد از استفاده از ماسک حتما تونر بزنید. و بعد از تونر از آبرسان یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  • فقط برای افرادی که پوست چرب و جوشدار دارن بسیار مفیده البته اینم بگم به مرور زمان جوش ها خوب میشن ولی پاکسازی در لحظه انجام میشه.
  • اگر به صورت ورقه ای بود، بعد از اون مدت مشخصی که روی صورت هست شست وشو و پاک کردن ماسک از روی صورت خیلی راخت تر بود. اینطوری یه مقداری شستنش سخته. فکر می‌کنم برای نتیجه گرفتن باید هفته ای دو سه بار استفاده کرد که باعث خشکی زیاد پوست میشه اما در کل ماسک خوبیه نسبت به بقیه برند های موجود در بازار.
  • این ماسک به دلیل پاکسازی عمقی که انجام میده باعث میشه بارهای اول که استفاده میکنید جوش بزنید چون این آلودگی ها رو میاره سطح پوست ولی با استفاده مداوم متوجه میشید که یا اصلا جوش نمیزنید یا خیلی کمتر جوش میزنید. کمی هم باعث قرمز شدن پوست من شد.

آیا شما هم از این ماسک یا از محصولات فریمن استفاده کردید؟ حتما نظر و تجربه شخصی خودتون رو با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط :

بررسی ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن

طرز تهیه 21 ماسک ضد جوش خانگی و طبیعی

بررسی دقیق ماسک صورت اوتی