طرز تهیه رول فیله مرغ با سبزیجات

طرز تهیه رول فیله مرغ به همراه کدو و سبزیجات
طرز تهیه رول فیله مرغ به همراه کدو و سبزیجات

طرز تهیه رول فیله مرغ به همراه کدو : اگر میخواهید یک غذای خوشمزه و در عین حال خوشگل و راحت درست کنید من به شما میگم که حتما رول فیله مرغ با سبزیحات رو حتما امتحان کنید و در این آموزش به شما طرز تهیه این رول خوشمزه رو آموزش میدیم. امیدوارم که از این آموزش لذت کافی رو ببرید و حتما امتحانش کنید.

مواد لازم برای تهیه رول فیله مرغ به همراه کدو

فیله مرغ چهار عدد
هویج یک عدد
فلفل سبز و قرمز از هر کدام دلمه نصف یک عدد
کدو سبز برای گارنیش بشقاب یک عدد
پیاز یک عدد
سیر یک حبه
لیمو تازه یک عدد
نمک و فلفل سیاه نیمکوب .پاپریکا به میزان لازم
روغن زیتون نصف استکان کوچک

طرز تهیه رول فیله مرغ با سبزیجات

فیله های پاک شده را دانه دانه ما بین دودکیسه پلاستیک قرار داده و خیلی اهسته با دو ضربه میکوبیم تا کمی پهن شود سپس مرینیت میکنیم به همراه پیاز خلالی و نمک و ادویه ها و اب لیمو تازه و روغن زیتون  حدود دو ساعت استراحت میدهیم تا مزه دار شود، فلفل ها و هویج را مدادی خرد میکنیم داخل مواد مرغ مرینت شده میچینیم تا طعمدار شوند.
بعد دو ساعت فیله ها را از مواد خارج میکنیم روی میز کار میچینیم از سبزیجات مرینیت شده یه سمت گوشت میچینیم و شروع به رول میکنیم سپس با کمک خلال دندان فیکس میکنیم، تمام رولها به همین شکل اماده میشود. سپس دست پیچ ها را داخل تابه بچینید ا مواد مرینیت را صافی بزنید و داخل تابه بریزید در تابه را بگذارید تا دست پیچها پخته و طلایی شوند سپس سمت دیگر برمیگردانیم اگر احتیاج بود یک قاشق روغن زیتون یا کره به ذائقه خودتان اضافه کنید.
کدو سبز را هم با پوست حلقه کردم کمی نمک و فلفل پاشیدم و داخل تابه گریل هر رو سمت را گریل کروم و کنار دست پیچ گارنیش کردم، هم با پلو و هم نان میتوانید دست پیچ را سرو کنید ، من این دست پیچها را با نا کدو سبز سرو کردم .

بنر گل من و تو
طرز تهیه رول فیله مرغ با سبزیجات
طرز تهیه رول فیله مرغ با سبزیجات

بسیااار عالی و خوشمزه حتما امتحان کنید.

رسپی از فودلند