نقد و بررسی ریمل اسمش باکس مدل سوپر فن super fan

ریمل اسمش باکس سوپر فن super fan
ریمل اسمش باکس سوپر فن super fan

ریمل اسمش باکس سوپر فن super fan : یکی از گرانترین ریمل ها به حساب میاد و خیلی از مجله ها مثل مجله independent در تيتر آرایشی خودش نوشته که : اسمش باکس با عرضه اين محصول جديد به بازار تحولي جديد ايجاد کرد . خیلی ها دوست داشتن که نقد و بررسی این ریمل رو هم قرار بدیم که در این مطلب فرصت اون رسیده که کامل بررسی کنیم و ببینیم ارزش خرید داره یا نه، پس با من همراه باشید تا این ریمل رو مورد بررسی قرار بدیم.

توضیحات شرکت سازنده

خب بهتره قبل از بررسی محصول ببینیم شرکت سازنده چه ادعایی در خصوص این رمیل کرده

يکي از مزاياي بسيار بسيار مهم اين ريمل سياهي و پررنگي رنگگدانه هاي داخل محفظه بوده که فقط يکبار استفاده از ان کاملا مژه را مشکي ذغالي مينمايد. اين ريمل به هيچ وجه از روي مژه پايين نريخته و باعث چسبندگي ، خيسي و يا سنگيني مژه ها نميشود .

بنر گل من و تو
ویژگی های ریمل سوپر فن super fan

– با اين ريمل مژه هاي خود را از بن و ريشه تا انتها کاور کرده و حجم آنها را چندين برابر نماييد.

– اين ريمل 12 ساعته 3 کاره که خاصيت حجم دهندگي باند کنندگي و ليفت آن منحصر به فرد است

– داراي فرچه اي بسيار حرفه اي بوده که به واسطه حرکت دوراني 360 درجه بر روي مژه زيبايي صد چنداني به چشم ميدهد . فرچه بسيار پروفشنال اين ريمل کاملا نرم بوده و به راحتي بر روي مژه ها حرکت ميکند .

ریمل سوپر فن super fan
ریمل سوپر فن super fan

نقد و بررسی ریمل سوپر فن super fan

ریمل سوپر فن super fan خیلی خیلی مشکیه که این موضوعشو از میلانی بیشتر دوس دارم مات و براق نیست، اندازه میلانی بلند نمیکنه اما خیلی کمتر از میلانی هم نیست،مژه هامو حجم فوق العاده قشنگی میده خیلی طبیعیه حجم دادنش، یک نکته خوبش اینه که ریزش نداره مگه بعد هشت نه ساعت زیر آفتابو اینا که اونم هر ریملی ریزش خواهد داشت.

چشمامو اذیت نمیکنه نمیسوزونه و بوی خاصی نداره برسش خیلی راحت مژه های کوچیکو حجم میده و با اینکه مینی بود و حجمش 5میل بود برای من نزدیکای سه ماه کار کرد چون با یه بار درآوردن برس کاملا میشه یه چشمو ریمل پر زد.

در خصوص شتستشو هم باید بگم که راحت شسته میشه و دورچشمامو مثه پاندا سیاه نمیکنه، مثه بیو توسی تا زیر زانو رو مشکی نمیکنه در کل من خیلی دوسش داشتم.درسته قیمتش یکم بالاس ولی بنظرم یه ریمل مینی خیلی خوب بخرید سه ماه بزنید خیلی بهتر از خرید رمیل فول سایزیه که ریزش مژه بیاره و اذیتتون کنه

این ریملو داشتین؟ از اسمش باکس چیا داشتین؟

 

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ريمل موسيو بيگ لانكوم

نکاتی که باید در خصوص اکستنشن مژه بدانید

نقد و بررسی ریمل اینلی INLAY

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: