نقد و بررسی ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن؛ عالی برای منافذ باز

بررسی ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن
بررسی ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن

نقد و بررسی ماسک شکلات و توت فرنگی: دوستان عزیزم سلام. این مطلب راجع به یه ماسک فوق العاده برای پاکسازی پوسته پس توصیه میکنم از دستش ندید. کمپانی آمریکایی فریمن این ماسک رو با رایحه شکلات برای افرادی که منافذ پوستشون بازه، به بازار عرضه کرده. این محصول با پاکسازی عمیق منافذ پوست و کوچک کردن منافذ به زیبایی و سلامت پوست کمک زیادی کرده و رنگ اون رو روشن تر میکنه. من سعی میکنم اینجا تمام نکات مربوط به این ماسک جذاب رو بگم تا در نهایت شما راجع به خرید و مصرفش تصمیم درست رو بگیرید.

توضیحات شرکت سازنده:

این ماسک با دارا بودن شی باتر و ویتامین E باعث نرمی و رطوبت پوست شده و به جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست کمک میکنه. بافت نرم و کرمی آن موجب می شود به خوبی روی پوست قرار بگیرد. ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن به خوبی منافذ پوست را پاک کرده و آن ها را کوچک تر می کند. پس از چند روز استفاده از این ماسک پوست شما بسیار لطیف و روشن خواهد شد. بعلاوه ماسک فریمن با تغذیه و آبرسانی پوست، موجب نشاط و شفافیت آن می گردد. این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست های نرمال و مختلط مناسب بوده و موجب قرمزی، خارش و سایر مشکلات نمی شود.

ویژگی های اصلی ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن:
  • نرمی و لطافت پوست
  • جوان کننده پوست
  • دارای رایحه شکلات
  • کوچک کننده منافذ پوست
  • پاکسازی و روشن کنندگی پوست
  • بدون قرمزی و خارش
  • حاوی شی باتر و ویتامین E
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی خاک رس، کائولین و مواد معدنی
ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن
ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن

نتیجه استفاده و نقد ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن:

ماسک شکلات و توت فرنگی‌ فریمن مخصوص پوستهای نرمال تا مختلط بنظرم برای پوست چربا هم مناسبه . حاوی خاک رس ،کاکائو،توت فرنگی ،ویتامین ای،کره کاکائو،شی‌باتر‌ و فاقد پارابنه.

بنر گل من و تو

کاری که این ماسک روی پوست ما میکنه: منافذ رو تمیز میکنه و به جمع شدنش کمک میکنه،پوست رو تغذیه و آبرسانی،روشن و سفت میکنه . بوی غلیظ شکلات میده و اگه روز خیلی کسل کننده ای رو پشت سر گذاشته باشید این ماسک با بوی خفنش حسابی سرحالتون میکنه خودم الان دلم خواست پاشم بزنم، رنگ این ماسک هم کرم قهوه ایه تقریبا با اینکه توت فرنگی هم داره اما بوی توت فرنگی نمیده و بوی شکلاتش غالبه .

نقد ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن
نقد ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن

روی تمیز شدن و جمع شدن منافذ برای من موثر‌بوده ‌‌پوستمو روشن میکنه درمورد سفت شدن پوست فعلا نظری ندارم . پوست رو بعد شستشو یه مقدار خشک میکنه بنظرم، من همیشه بعد از ماسکام مرطوب کننده میزنم. این ماسک رو میتونید هفته ای دوبار استفاده کنید بذارید تا وقتی ماسک روی صورتتون خشک شد با آب ولرم بشوریدش.

حجمش ۱۷۵ میله و زود تموم نمیشه ،قیمت ماسکای فریمن بین ۹۰ تا ۱۰۰ تومنه اما همیشه خیلی سایتا برای ماسکای فریمن تخفیفای خوبی میذارن بنظرم تو تخفیفا حتما بخرید .

خوب شما ماسک خونگی رو ترجیح میدید یا ماسکای آماده؟ از فریمن کدوم ماسکشو داشتید؟ نظرتون رو بهمون بگید.

مطالب مرتبط :

9 روش طبیعی برای رفع موهای زائد صورت

طرز تهیه 21 ماسک ضد جوش خانگی و طبیعی