نقد و بررسی کامل کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما + نظرات مصرف کنندگان

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما
کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما

نقد و بررسی کرم ضد چروک پرودرما: سلام دوستان عزیز. این مطلب راجع به یه کرم ضد چروک بسیار با کیفیته و سعی میکنیم تمام نکات مربوط به این محصول رو براتون بگیم. کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما، محصول کشور ایرانه و مواد اولیه ش از کشور فرانسه تهیه میشه. با افزایش سن پوست ما به خصوص پوست حساس اطراف چشم به مراقبت بیشتری نیاز داره و زودتر از بقیه قسمت ها چروک میشه. اغلب افراد دنبال کرمی میگردن که از این مشکل پیشگیری و حتی بتونن درمانش کنن. ضدچروک پرودرما به علت ویتامین های موجود در اون میتونه انتخاب مناسبی باشه.

توضیحات شرکت سازنده:

هیالورونیک موجود در کرم ضد چروک پرودرما، موجب رطوبت و آبرسانی اطرف چشم و لب شده و علاوه بر آن از ایجاد خطوط و چروک های ریز در این قسمت ها جلوگیری می کند. هم چنین وجود بوتاکس (Biomyox) و رتینول در این محصول، به خوبی خطوط و چین و چروک های اطراف چشم و لب را از بین برده و با ریلکس کردن ماهیچه ها سبب لیفت کردن دور چشم می گردد. سیامید موجود در ضد چروک پرودرما، سبب رطوبت رسانی و جوانسازی پوست گردیده و کوآنزیم کیوتن(Q10) باعث جلوگیری از تشکیل چروک می شود. هم چنین کلاژن هیدرولایز نیز روند پیری پوست را کاهش می دهد. از سایر ترکیبات این کرم ضد چروک عالی میتوان به ویتامین E، ویتامین C، عصاره بیربری(روشن کننده طبیعی)،شیباتر، روغن بادام شیرین و… اشاره کرد.

ویژگی های اصلی کرم ضد چروک پرودرما:
  • پیشگیری و درمان چروک ها
  • رطوبت و آبرسانی
  • جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری آن
  • دارای ویتامین های E و C
  • لیفت دور چشم
  • روشن کننده و سفت کننده پوست اطراف چشم
  • فاقد پارابن
  • مناسب برای انواع پوست
کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما
کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما

نتیجه نقد و بررسی کرم ضد چروک پرودرما:

خب حالا بریم نکات مربوط به این محصول رو با هم مرور کنیم:

بنر گل من و تو

⁩نکته خوبش اینه که فاقد پارابن و فاقد اسانسه، بچه‌ها من این کرم رو خیلی اتفاقی چون ترکیبات سازنده خوبی داشت خریدم و قبلا هیچ نقد و نظری ازش نخونده بودم خوشبختانه همون چیزی بود که میخواستم.

این کرم علاوه بر دورچشم برای خشکی دورلب هم استفاده میشه، خیلی سبکه و با ضربه زدن انگشت به راحتی جذب میشه این نکته ش برام مهم بود چون از دورچشمایی که میماسن اصلا خوشم نمیاد.

بافت تقریبا رقیقی داره کرمش نه اونقد چربه که اذیت کنه نه اونقد خشکه که انگار هیچی نزدی!

پوست دورچشم منو تو این مدت سرحالتر و شادابتر کرد، من خطوط دورچشمم عمیق نیست اما کلا ما بیشتر با دورچشم از چروک جلوگیری میکنیم تا اینکه به درمان قطعیش کمک کنیم . بهبود چروک هم تو طولانی مدت امکان پذیره نه یکی دوماهه پس انتظاراتونو از دورچشم بیارید پایین. حتما حتما استفاده کنید و جدی بگیریدش بچه ها چون اگه چروکا زیاد بشه دیگه دورچشم جوابگو نیست

بررسی کرم ضد چروک پرودرما
بررسی کرم ضد چروک پرودرما

پیشنهاد من از بالای ۲۵ ساله ولی زیر ۲۵ هم اگر فک میکنید چروک دارید از دورچشم های آبرسان استفاده کنید. این مدلی که من دارم بی رنگ و فاقد SPF هست، مدل دیگه ی این محصولم هست که رنگیه و SPF 30 داره و میتونه از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید هم محافظت کنه.

قیمت این کرم ۶۰ هزار تومنه ۲۰ میل هست و محدودیت سنی هم نداره.

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  •  اثر ضد چروکی ندیدم اما سفت کننده هست و محسوسه. کمی پف به اطراف چشم میده که باعث میشه چروکی چشم کمتر دیده بشه اما اگر دو روز مصرف نشه اثرش میره. درکل نسبت به قیمتش مناسبه.
  • برای خرید این کرم دور چشم شک نکنید. هم دور چشم رو‌ مرطوب می‌کنه و هم برای زیر آرایش مناسبه. دومین باره که خرید می کنم و از خریدم راضیم.
  • به نظرم یک مقدار کرم سنگینی هست و در نهایت تا با آب شسته نشه پاک نمیشه یعنی بعد از گذشت ۱۲ ساعت همچنان یک مقدار حالت چسبندگی روی پوست رو داره. در کل خوب جذب پوست نمیشه
  • تا الان کرم های خارجی استفاده میکردم ولی به دلیل قیمت بالا دیگه برام امکان پذیر نیست .در بین کرم های ایرانی ،این کرم بسیار سبک بوده و سوزش و خارش ایجاد نکرد.قبلا دو دوره ضد چروک صورتش رو استفاده کرده بودم و خیلی راضی بودم.
  • بخاطر تعریفایی که شنیده بودم این کرم رو خریدم ولی بعد از 4-5بار استفاده احساس میکنم دور چشمم داره میلیا میزنه و سنگین هست یعنی تا صبح احساسش میکنم وقتی هم میزنم یه سوزش خفیف دورچشمم احساس میکنم. من که تصمیم گرفتم برای دور لب استفاده کنم.

شما از چه کرم ضد چروکی استفاده میکنید؟ آیا تا حالا تجربه استفاده از محصولات پرودرما استفاده کردید؟ حتما نظر و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم ضد چروک لیراک مدل Magnificence night

نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره

طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه ضد چروک