نقد و بررسی کرم پودر فلوئید دِرمابلند (Dermablend) از برند ویشی

کرم پودر فلوئید درمابلند
کرم پودر فلوئید درمابلند

نقد و بررسی کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی Dermablend : سلام همراهای عزیز مجله اینترنتی گل من و تو. امروز میخوایم راجع به یه کرم پودر خیلی جذاب باهم صحبت کنیم که ویژگی های خوب و کیفیت بالاش باعث محبوبیتش شده. کرم پودر فلوئید درمابلندر ویشی محصول کشور فرانسه ست. این کرم پودر علاوه بر ماندگاری بالاش، خیلی سبکه و از اون مهمتر اینکه spf هم داره.  در انتها میتونید نظرات بعضی از مصرف کننده های این محصول رو هم بخونید.

توضیحات شرکت سازنده:

کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی دارای فرمولاسیون بسیار سبک بوده و علاوه بر آن تا 16 ساعت می تواند پوستتان را به خوبی پوشش دهد. این محصول ضد حساسیت بوده و موجب ایجاد آکنه نمی شود و همین امر موجب طراوت بخشیدن به پوست می گردد. از دیگر ویژگی های دوست داشتنی این کرم پودر، پوشش کاملا مات آن است بنابرین به هیچ عنوان روی پوست برق نمی اندازد. همچنین دارای spf35 می باشد که از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. کرم پودر فلوئید درمابلند فاقد عطر بوده و برای انواع پوست به ویژه پوست های مختلط و چرب مناسب است.

کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی Dermablend
کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی Dermablend
ویژگی های اصلی کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی:
  • ماندگاری 16 ساعته
  • پوشش دهی بالا
  • غیر کومدوژنیک و عدم ایجاد جوش
  • فینیش مات
  • طراوت بخشیدن به پوست
  • دارای spf 35
  • فاقد عطر و پارابن
  • ضد حساسیت
  • بافت سبک

نتیجه بررسی کرم پودر فلوئید درمابلند ویشی:

کرمپودر قدرت پوشانندگی خیلی بالایی داره تمام قرمزی، جای جوش، لک و… رو کاور میکنه. با اینکه کاورش بالاست حالت ماسکی به پوست نمیده. برعکس اینکه نوشته فلوییدی، بافت نسبتاً غلیظی داره یکمش برای کل پوست کافیه، در عین حال روی پوست سبک هست.بیلدبل هست، یعنی قابلیت این رو داره که با اضافه کردن لایه های بیشتر به فول کاور رسوندش، از لحاظ ماندگاری ادعا داره تا ۱۶ ساعت میمونه، راستش من هیچوقت نذاشتم کرمپودر بیش از ۷-۸ ساعت روی پوستم بمونه

بنر گل من و تو

به نظرم ماندگاری این کرمپودر برای پوست های خشک بهتر باشه چون الان تو این فصل که پوست من رو به خشکی رفته هم بهتر روی پوستم میخوابه هم ماندگاریش بیشتره ولی تابستون که پوستم رو به چرب بود با اینکه بعدش از پودر هم برای تثبیتش استفاده میکردم بعد از یکی دو ساعت برق میفتاد و بشدت میماسید.

بررسی کرم پودر فلوئید درمابلند
بررسی کرم پودر فلوئید درمابلند

اس پی اف ۳۵ داره، پوست رو خشک نمیکنه و خیلی خوب روی پوست میخوابه. یه خوبی دیگه هم که داره اینه که برای دور چشم هم بجای کانسیلر قابل استفاده هست. دیگه براتون بگم اکسید نمیشه، پارابن و عطر هم نداره و ضدحساسیته

ادعا داره برای انواع پوست مناسبه ولی طبق تجربه‌ی من برای پوست های نرمال، خشک، مختلط رو به خشک عالیه بخصوص اگه قبلش پرایمر یا مرطوب کننده زده بشه. ولی اصلا برای پوست چرب مناسب نیست هرچند که حتی تابستون برای من باعث جوش نشد ولی روی پوست چرب ماسیدن و برق افتادنش اذیت کننده بود.

حجمش مثل اکثر کرمپودرها ۳۰ میل هست و قیمتشم در حال حاضر بالا رفته و نزدیک 200 هزار تومنه.

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  •  بنظر من ک کاور بالا داره و درکل خیلی خوبه. چون هم زمان هم کرم پودره هم کانسیلر دورچشم و هم ضدآفتاب. اون مدلش ک در نقره ای داره برای پوست چربه اما این در مشکیه برای تمام انواع پوست هست. من شماره ۱۵ رو دارم.
  • من دکتر برام نوشت،خیلی روی پوست سبکه و اصلا پوشانندگی انچنانی نداره به نظرم، فقط پول الکی دادم ظاهرا…
  • من این کرم پودرو خریدم پوستم چربه ولی دهیدراته یعنی بدون آب. زیرش حتما باید مرطوب کننده استفاده کنید. پوشش بالایی هم نداره ولی خیلی سبکه. اگه از زیرش مرطوب کننده نزنید میماسه.
    من اصلا از خریدم راضی نیستم با این قیمت کرم بهتری میشه خرید. درسته که اکسید نمیشه و کاور خوبی ام داره ولی به سرعت برق میفاه رو پوستم. من از خریدم پشیمونم.

شما از این کرم پودر استفاده کردید؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی فلوئید ضد آفتاب ویشی spf50

نقد و بررسی سرم ویشی مدل Mineral 89

نقد و بررسی کرم پودر ایرانی اینلی