نقد و بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD + نظرات مصرف کنندگان

بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD
بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD

نقد و بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD: سلام دوستان عزیز. به مجله اینترنتی گل من و تو خوش اومدین. تو این مطلب میخوایم به بررسی یه کرمپودر محبوب با پوشش و ماندگاری بالا، بپردازیم. شرکت آلمانی کاتریس کرم پودری رو عرضه کرده که مدعیه تا 24 ساعت ماندگاری داره و برای مدت طولانی میتونین پوستی یکدست و بی عیب و نقص داشته باشید. حالا باید ببینیم که این ادعا چقدر درسته و با توجه به کیفیت و قیمتی که داره، خریدش تصمیم درستیه یا نه؟ پس تا انتهای این مطلب ما رو همراهی کنید.

توضیحات شرکت سازنده محصول:

کرم پودر مایع HD Liquid پوشش بالایی داشته و در عین حال بافت مات آن موجب می شود که کاملا طبیعی به نظر می رسد. علاوه برآن بسیار سبک است دقیقا مانند پوست دوم. این کرم پودر در حالیکه پوست را صاف و یکدست می کند، این قابلیت را دارد که تا 24 ساعت تمام نواقص را پوشش داده و پوست زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین این محصول گیاهی بوده و مواد اولیه آن از حیوانات گرفته نشده است. کرم پودر HD کاتریس فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.

ویژگی های کرم پودر کاتریس مدل HD:
  • ماندگاری 24 ساعته
  • پوشانندگی بالا
  • فینیش مات
  • وگان
  • سبک با جلوه طبیعی
  • فاقد چربی
  • دارای اپلیکاتور قطره چکانی
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
کرم پودر کاتریس مدل HD
کرم پودر کاتریس مدل HD

نتیجه بررسی کرم پودر کاتریس مدل HD:

خب عزیزان همونجوری که گفته شد، این کرم پودر فاقد چربیه. من باهاش جوش نزدم و به نظرم پوستای نرمال و چرب میتونن ازش استفاده کنن. از زیرش آبرسان میزنم و تا 7 8 ساعت روی پوستم موند و برق نیفتاد.

بنر گل من و تو

کاملا ماته و یه مزیتی ام که داره اینه که زود خشک میشه. یه دور میتونید بزنید بعد اگه کاور بیشتری خواستین، پنج دقیقه صبر کنید خشک شه بعد یه دور دیگه بزنید ولی به نظرم یه خورده کیکی میشه.

این کرمپودر مایع رقیقه. قبل از استفاده باید تکونش بدید و قطره چکانشو چند بار فشار بدید. یکم شاید استفاده ازش براتون راحت نباشه. روی پوست اصلا اکسید نمیشه و نمیماسه. هم چنین سبکه و پوستو به هیچ وجه خسته نمیکنه. خیلی خوب هم روی پوست میخوابه. منافذو کامل نمیپوشونه و پوشانندگیش به طور کلی متوسط به بالاست.

به نظر من اگه با براش پخشش کنید خیلی بهتره تا اسفنج و بلندر. محدودیت رنگ بندی داره و کلا 4 تا رنگ بیشتر نداره. درسته که سبکه ولی خب من قبلا هم گفتم که بهتره از کرمپودر به صورت روزانه استفاده نکنید. حجم این محصول 30 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 120 هزار تومنه. با توجه به عملکرد خوب و قیمت مناسبش من خریدشو حتما توصیه میکنم.

بررسی کرم پودر کاتریس مدل HD
بررسی کرم پودر کاتریس مدل HD

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • از لحاظ پوشانندگی ویکدست شدن روی پوست عالیه. فقط باید سریع روی پوست پخشش کنیدوگرنه زود خشک میشه. تاساعتهاهم روی پوست بدون ماسیدگی میمونه
  • رنگ پوست من گندمی روشن هست و شماره 40 این کرم همرنگ پوست خودم بود و جلوه طبیعی به پوستم داد، یک کرم با پوشش دهی عالی، کاملا مات که ثابت روی پوستهای چرب میمونه و پوستتون اصلا بعد از گذشت چند ساعت براق نمیشه، لک ها رو خوب کاور میکنه اما انتظار نداشته باشید اگه پوستی با منافذ باز یا ناصاف دارید این کرم اینجور عیوب رو بپوشونه (اگه زیرش پرایمر برای منافذ بزنید بعد اینو اثر بهتری داره). اگه پوست سبزه دارید یا خیلی سفید نیستید شماره های روشن تر رو پیشنهاد میکنم بخرید تا آرایشتون زیباتر بشه.
  • این کرم پودر محشره اصلا اکسید نمیشه و حالت مخملی و طبیعی داره. واقعا ماندگاری بالایی داره و من از صبح تا شب رو پوستم باشه اصلا حسش نمیکنم. بقیه کرم پودرایی که داشتم حتی بعضی برند های معروف حالت خفگی به پوست دست میده ولی این محشره.
  • خیلی عالیه.من پوستم تقریبا خشکه بااینحال خیلی ازش راضیم. فقط باید حتما زیرش مرطوب کننده بزنم. فینیش مات طبیعی و کاور خوبی داره(فول کاور نیست اما کاورش بالاست) در عین حال سبک و طبیعیه و مهمتر از همه اینکه رو پوست موندگاری خیلی عالی داره و با گذر زمان تغییر نمیکنه. من حتی شیشه ش رو هم خیلی دوس دارم. شماره ۳۰ برای پوست گندمی متوسط مناسبه.
بررسی کرم پودر کاتریس
بررسی کرم پودر کاتریس
نظر شما چیه؟

این هم از نقد کرم پودر مایع کاتریس سری HD .  آیا شما هم از این کرم پودر محبوب استفاده کردین؟ نظرتون راجع بهش چیه؟ اگر نه از چه کرم پودری استفاده می کنید؟ به نظر شما با این قیمت کدوم کرم پودر ها رو میشه خرید که کیفیت بهتری داشته باشن؟ ممنون میشیم که نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول

نقد و بررسی کرم پودر میبلین مدل SUPER STAY

آیا آرایش و استفاده روزانه از کرم پودر به پوست آسیب می‌رساند؟