کامل ترین نقد و بررسی ریمل اپکس مدل White XXL Ultra Black

بررسی ریمل اپکس
بررسی ریمل اپکس

نقد و بررسی ریمل اپکس سفید XXL  Ultra  Black: سلام خدمت دوستان عزیز. تو این مطلب راجع به یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده صحبت میکنیم. کمپانی آلمانی اپکس، ریمل های خودش رو در مدل های مختلف به بازار عرضه کرده. ریمل حجم دهنده ی Ultra Black این شرکت که در بسته بندی سفید موجوده، با رنگدانه های بسیار مشکی از پرطرفدارترین محصولاته. حالا بریم که راجع به این ریمل بیشتر بدونیم. در انتها میتونین نظرات سایر افرادی که از این محصول استفاده کردن رو هم بخونید‌.

توضیحات شرکت سازنده:

ریمل حجم دهنده ی فوق مشکی اپکس با ماندگاری 16 ساعته به شما کمک میکند تا برای مدت طولانی مژه های حجیم و چشمانی جذاب و زیبا داشته باشید. این محصول با دارا بودن عصاره سبوس برنج در فرمولاسیون خود، موجب نرمی و تقویت مژه های شما شده و از ریزش آنها جلوگیری می کند. به دلیل وجود رنگدانه های بسیار مشکی در این ریمل، مژه های کاملا مشکی و یکدست خواهید داشت. علاوه بر آن برس تخصصی و پرموی این محصول مانع از چسبندگی مژه ها به هم شده و به آنها حالت می دهد. ماندگاری بالای ریمل فوق مشکی اپکس باعث شده که به هیچ عنوان ریزش نداشته باشد. از دیگر ویژگی های محصول فوق می توان به ضدآب نبودن آن اشاره کرد. بنابراین به کمک آب و سایر محصولات پاک کننده ی آرایش چشم، پاک خواهد شد.

ریمل اپکس سفید
ریمل اپکس سفید
ویژگی های ریمل اپکس سفید XXL Ultra Black:
  • حجم دهنده، بلند کننده، حالت دهنده
  • ماندگاری 16 ساعته
  • بافت بسیار سبک
  • دارای رنگدانه های فوق العاده مشکی
  • غنی شده با سبوس برنج
  • دارای برس حرفه ای با موهای متراکم
  • موجب نرمی و تقویت مژه ها
  • ضد آب و قابل شست و شو
  • ضد حساسیت

نتیجه بررسی ریمل اپکس سفید XXL Ultr Black:

ریمل اپکس سفید فوق مشکی، خیلی خوب به مژه هاتون حجم میده و حتی تا حدودی به بلند شدنشون هم کمک میکنه. یکی از ویژگی های بارز این محصول مشکی بودنشه. یعنی به طرز فوق العاده ای مژه ها رو مشکی میکنه. پس اگه مژه هاتون کم پشت و بوره حتما عاشقش میشید. ماندگاری خیلی خوبی داره و اصلا نمی ریزه و زیر چشمم سیاه نمیکنه. با یه بار زدنش تا ساعت ها به مژه ها حجم و حالت میده.

بنر گل من و تو
بررسی ریمل اپکس سفید
بررسی ریمل اپکس سفید

حالت خیسی نداره و اونایی که از ریمل خیس خوششون نمیاد و باهاش راحت نیستن هم میتونن با خیال راحت ازش استفاده کنن. این ریمل سبک هم هست و روی مژه هاتون سنگینی نمیکنه. علاوه بر اون باعث خشک شدن مژه هم نمیشه. دیگه اینکه نمیذاره مژه ها به هم بچسبن پس نگران این موضوعم نباشین. این ریمل ضدآب و قابل شست و شو هم هست.

دوستان، شاید بعضیا واسه محل کار و استفاده روزانه راحت نباشن ازش استفاده کنن. اونم به خاطر حجم دهی و بلند کنندگی عالیشه. حجمش 12 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا بین 110 هزار تومن تا 150 هزار تومنه. خیلی هم به صرفه هست و دیر تموم میشه چون با فرچه ی بلندش با هربار استفاده کل مژه ها رو به صورت یکدست کاور میکنه. برای نتیجه گیری باید بگم که من این محصول رو به سبب کیفیت بالاش بهتون پیشنهاد میکنم

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • به جرات میگم یکی از بهترین ریملهای حجم دهنده ایه که میشه خرید به نسبت قیمت فوق العاده ست. سبکه ریزش نداره با دو دور زدن به حجم فوق العاده ای میرسین ( مژه های خودم کوتاه و کم حجم و بی حالته ). واقعن ارزش خرید داره
  • من این ریمل رو قبلاً هم استفاده کردم و واقعاً ازش راضیم. به مژه هاخوب حجم میده اما خیلی بلند نمی کنه
  • بی نظیره. مشکی. مژه هارو پر پشت نشون میده. من عاشقش شدم. از ریمل دو سه خیلی کیفیتش بهتره
  • من ازین ریمل استفاده میکنم ریملی خوبیه حجم میده و پر کننده اس واقعا. رو مژه هم سنگینی نمیکنه. معمولا ریمل اولش میچسبونه اما این از همون اولش خوبه.

شما از چه ریملی استفاده میکنید؟ آیا تجربه استفاده از ریمل اپکس رو داشتید؟ حتما در بخش دیدگاه مطرح کنید تا سایر دوستان هم از تجربیات شما استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

کاملترین نقد و بررسی ریمل میبلین مدل COLOSSAL VOLUME EXPRESS

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک

5 نکته مهم قبل از خرید ریمل که باید بدانید