بهترین ترندهای لوازم آرایشی پاییزی 2019

بهترین ترندهای محصولات آرایشی پاییزی
بهترین ترند محصولات آرایشی پاییزی

بهترین ترندهای لوازم آرایشی پاییزی : پاییز و زمستان برای دوست‌داران لوازم آرایشی  بهترین و هیجان‌انگیزترین فصل سال است. چون تعداد بسیار زیادی از محصولات آرایشی و زیبایی فصلی در این فصل عرضه‌شده و به بازار می‌آیند. در این مقاله بهترین ترندهای لوازم آرایشی پاییزی2019 را به شما معرفی‌می‌کنیم.

من لوازم آرایش عرضه شده در فصل پاییز را در کل سال از همه بیشتر دوست‌دارم.

در پاییز و زمستان2019-2018 هزاران محصول آرایشی جدید با رنگهای ترند از قبیل قهوه‌ای، بنفش و ارغوانی در ژاپن روانه بازار شدند. حالا من برخی از این وسایل آرایشی ترند ژاپنی را انتخاب‌کرده‌ام که قبلاً هم استفاده‌کرده‌ام یا دوست‌دارم پاییز و زمستان امسال امتحانش‌کنم. امیدوارم این مقاله به شما در شنخت ترند2019 وسایل آرایشی کمک‌کند.

بنر گل من و تو

1.پرایمر LUNASOL

پرایمر LUNASOL یکی از جذابترین پرایمرهای زیرساز و بهترین ترند لوازم آرایش برای میزان‌نمودن تعادل تناژ پوست است و رنگ پوست را درخشان می‌کند. این پرایمر بسیار سبک بوده و مقدار کمی از آن برای پوشاندن کل صورت کافیست.

من یک کمی رنگ صورتی گرم استفاده‌می‌کنم که رنگ پوستم را شاداب‌کرده و کمک‌می‌کند پوستم روشنتر بنظر برسد.

در فصل زمستان پوست خشک‌می‌شود، ولی این پرایمر پوست را مرطوب کرده و یک حالت طراوت در عین ماتی خوشایندی به پوست می‌دهد.

راستی می‌دانید چطور بیس رنگ مناسب برای پوست خود انتخاب‌کنید؟ انتخاب پرایمر و بیس آرایش نکته مهمی است که باید با پوستتان تناسب داشته‌باشد. چون هر بیسی بسته به نوع و رنگ پوستتان مختلف عمل‌می‌کند. مثلاً:

زرد: عدم یکنواختی رنگ و بی‌حالی را پوشش‌داده و کمک‌می‌کند پوست سالم‌تر بنظر بیاید. این رنگ رایجترین پرایمری است که در ژاپن استفاده‌می‌شود.

صورتی: رنگ پوست را تیره‌تر کرده و باعث‌می‌شود پوست روشن بنظر بیاید.

سبز: قرمزی پوست و جای آکنه‌ها را پوشش‌می‌دهد.

نارنجی: برای لکه‌های کهنه از قبیل دایره‌های تیره و نشانه‌ها مؤثر است.

آبی: بی‌حالی پوست را از بین‌می‌برد

بنفش: باعث‌می‌شود پوست روشن‌تر، درخشان‌تر و یباتر بنظر آید.

پرایمر
پرایمر

2.کانسیلر COFFRET D’OR مدل  Bright Up

کانسیلر COFFRET D’OR مدل  Bright Up یکی دریگر از بهترین ترندهای لوازم آرایشی است که لک‌ها و کک‌و‌مک‌ها را با رنگ بژ طبیعی پوشش‌می‌دهد. می‌توانید با برس آن را روی نقاط مختلف صورت زده و سپس یا انگشتتان آن را پخش‌کنید. بافت خیلی نرم و سبکب داره و به آسانی پخش‌می‌شود.

 رنگ این کانسیلر کمی به نارنجی می‌زند و نگران این بودم که مناسب تن پوستم نباشد، اما زمانی که آن را بکاربردم، خیلی طبیعی پوشتم را پوشش‌داد.

3.پالت سایه چشم ETVOS

پالت سایه چشم ETVOS، سایه‌ای با چهار درجه‌بندی رنگی است، و این پالت در رنگهایی متفاوت در دسترس است: قهوه‌ای مایل به بنفش، قهوه‌ای مایل به صورتی، قهوه‌ای رویال مایل به قرمز، قهوه‌ای مایل به نارنجی. علاوه‌بر‌این دو رنگ جدید دیگر نیز به کالکشن پاییزه/زمستانه اضافه‌شدند تا رنگهای این فصل کامل‌شوند.

پالت سایه چشم ETVOS برای پوستهای خشک و حساس شدیداً توصیه‌می‌شود، چون محصولات با پودرهای معدنی ساخته‌می‌شوند که برای پوستهای حساس نرم و مطمئنند. همین‌طور نیازی به پاک‌کننده آرایش برای پاک کردن سایه پشت چشم ندارید.

پالت سایه چشم ETVOS
پالت سایه چشم ETVOS

4.سایه چشم LUNASOL

سایه چشم LUNASOL پالت سایه چشم چهار رنگی با بافت مختلف است (براق، مات، لایت،و غیره) که می‌توانید از رنگ اصلی پشت چشمتان استفاده‌کرده یا بسته به مدل آرایشتان رنگها را ترکیب‌کنید. 4رنگ مختلف در دسترس است (زمینه رمانتیک، زمینه ملایم، زمینه مه‌آلود، زمینه مات) که تمام آنها خصوصیت ترند پاییزی/زمستانی از قبیل رنگ قهوه‌ای، بنفش و خاکی را دارا هستند.

5.رژگونه Esprique

رژگونه Esprique یک پالت با 7رنگ مختلف است. برای این فصل من رنگ RO-7c که رنگ صورتی است را توصیه‌می‌کنم، که ته مایه ارغوانی داشته و بسیار زیباست.

6.رژ لب Koh Gen Do MAIFANSHI

رژ لب Koh Gen Do MAIFANSHI رژ لبی سبک است که به لبها زیبایی بخشیده و حتی پوست روشن‌تر و جوان‌تر بنظر می‌آید. این رژ لبها با مواد طبیعی ساخته‌شده و رنگ مصنوعی ندارند. این رژ لب در 4رنگ موجود است. من از شماره BE 403 استفاده‌می‌کنم که رنگ بژ طبیعی دارد. رژلبهای رنگ بژ برای آرایشهای قهوه‌ای رنگ توصیه‌می‌شوند، بخصوص زمانی که می‌خواهید رنگ سایه‌تان برجسته‌تر و نمایان‌تر شود و به چشم بیاید.

7.رژ لب Shiseido MAQuillAGE

رژ لب Shiseido MAQuillAGE رژ لبی با ماندگاری بالاست که با روغنهای زیبایی ساخته‌شده‌است. با یک بار کشیدن رژ روی لبهایتان، زیبایی طبیعی به لبهای شما می‌بخشد. اگر به دنبال برق و درخشش خاصی هستید، رژ لب را به آرامی روی لبهایتان بکشید. 7رنگ متفاوت از این رژ لب موجود است که بسته به تن پوستتان می‌توانید انتخاب‌کنید. من شخصاً پکیج رژ لب MAQuillAGE که واقعاً براق و دخترانه است را می‌پسندم.

از بهترین ترندهای محصولات آرایشی پاییزی2019 لذت‌بردید؟ از کدام محصولات ژاپنی بیشتر مایلید استفاده‌کنید؟ برخی از این محصولات فقط در فصلهایی محدود در دسترسند. پس اگر می‌خواهید این محصولات را تهیه‌کنید زودتر بجنبید.

 

مطالب مرتبط:

چرا باید براش های آرایشی را شست؟

با 10 ماده خطرناک در لوازم آرایشی بیشتر آشنا شوید