درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در قزوین

درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در قزوین
درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در قزوین

جوانان فعال قزوینی هیچ می¬دانستید که استان قزوین با وجود مساحت کمی که دارد یکی از 5 استان برتر در حوزه‌ی باغداری نوین در تولید محصولاتی همچون انگور و زیتون است؟ هیچ می¬دانستید که تولید میوه به ویژه انگور و زیتون در باغاتی که به صورت نوین اداره می¬شوند می¬توانند درآمد بسیار بالایی را عاید شما کند؟

رتبه‌ی سوم کشور در تولید انگور، رتبه‌ی اول کشوری در تولید ذغال اخته و رتبه‌ی سوم و چهارم کشوری در تولید گیلاس و فندق تنها یک رقم نیست و در پس این رتبه بندی تلاشهای بی وقفه و کارهای اصولی در حوزه‌ی باغداری نهفته است، قطع به یقین این رتبه بندی برای باغدارانی که در این حوزه‌ها فعالیت می¬کنند توانسته درآمد و سود بالایی نیز به همراه داشته باشد، با این اوصاف چرا باید جوانان قزوینی به فکر کار و منبع درآمد دیگری باشند در حالی که منابع طبیعی و آب و هوایی این استان شرایط را برای کسب درآمد بالا‌ی این جوانان فراهم کرده است.

نکته‌ی بسیار مهم در زمینه‌ی باغداری با هدف کسب درآمد میلیاردی این است که تنها در صورت باغداری به شیوه‌ی مدرن می‌توانید روی درآمد میلیاریدی از این کار حساب کنید پس چنانچه به دنبال کسب درآمد میلیاردی از باغداری در قزوین هستید با ما همراه باشید تا شما را با رموز موفقیت در این کار آشنا کنیم.

بنر گل من و تو

اصول باغداری نوین در قزوین:

اصل اول: انتخاب نوع درخت میوه‌ی تجاری

برای انتخاب نوع درخت میوه می­توانید به سابقه‌ی باغداری موفقیت آمیز در شهر خود رجوع کنید، به عنوان مثال کاشت انگور، گیلاس، زغال اخته و زیتون در این شهر بسیار موفقیت آمیز بوده و توانسته باغداران را به سود خوبی در این شهر برساند اما با توجه شرایط آب و هوایی شما در این شهر می­توانید انواع درختان میوه هسته دار مانند آلو، هلو، آلبالو و درختان میوه ای همچون گردو و بادام را نیز کاشت کرده و با اجرای اصول باغداری نوین از آن به کسب درامد میلیاری برسید.

اصل دوم: حداقل زمین زیر کاشت برای کسب درآمد میلیاردی

در نظر داشته باشید که در باغداری باید میزان هزینه­ها و درآمد را در نظر گرفته و در یک سال زراعی محاسبه کنید که به چه میزان سود دست پیدا می‌کنید، این یک اصل است که باغداری در سطح کم نمی‌تواند شما را به درامد مطلوب برساند اما باغداری در سطوح وسیع قطعا سود دهی بیشتری خواهد داشت.

در این مورد توصیه می‌شود برای کسب سود و درآمد بالاتر از باغداری بهتر است حداقل یک هکتار زمین را برای باغداری در نظر بگیرید، اما خبر خوب اینکه ارقام پر باری از انواع درختان میوه این روزها در نهالستانهای معتبر کشور مانند برتر نهال (www.bartarnahal.ir) تولید می­شوند که حتی در سطوح محدود نیز می­تواند سود و درآمد خوبی را برای باغداران رقم بزنند، برای روشن تر شدن این موضوع نهال گردویی را تصور کنید که باردهی آن در هکتار در شرایط مساعد 3 تا 4 تن در هکتار است در مقابل نهال گردویی که باردهی آن 11 تن در هکتار باشد.

شما بخواهید برای احداث باغ گردو اقدام به خرید نهال گردو کنید کدام رقم را مناسب و تجاری می­دانید؟ قطعا رقمی که در شرایط مساعد 10 تن در هکتار باردهی داشته باشد شما را حتی در سطوح کوچک می­تواند به سود مطلوب برساند، این موضوع در مورد تمامی ارقام درختان میوه صدق می­کند، بنابراین نکته‌ی بعدی که در باغداری نوین که اهمیت پیدا می­کند انتخاب نهالستان مناسب است.

انتخاب نهالستان در قزوین برای خرید نهال
انتخاب نهالستان در قزوین برای خرید نهال

اصل سوم: انتخاب نهالستان در قزوین برای خرید نهال

همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم نهالستان­های معتبر و پر­فروشی در کشور وجود دارند که کار فروش نهال را در کل کشور انجام می‌دهند و به همین دلیل می‌توانند ارقام مختلف درختان میوه مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف در کشور تولید کنند، هدف اینگونه نهالستان­ در قزوین ( https://bartarnahal.ir/buy-fruit-and-walnut-seedlings-in-gazvin ) تولید ارقامی است که بتوانند بالاترین راندمان را در سطوح یکسان داشته باشند و البته برای این راندمان بالا هیچ گاه امنیت تولید و مقاومت درختان را فدا نمی­کنند.

در واقع این نهالستان­های معتبر و پر فروش ارقام پر بازده اما مقاوم درختان میوه را تولید می‌کنند تا این درختان بتوانند بر شرایط نامساعد، آفات و بیماریها نیز به خوبی فائق آمده و خسارت کنترل آفات و بیماری و سایر شرایط نامساعد را روی دست کشاورزان نگذارند.

حال این سوال مطرح می‌شود که به عنوان مثال برای خرید نهال گردو در قزوین ( https://bartarnahal.ir/qazvin-walnut-seedlings ) باید به کدام نهالستان مراجعه کرد که این شرایط را داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نهالستان­های معتبر و پرفروش کشوری که کار فروش نهال در کل کشور را انجام می­دهند قطعا در تک تک شهرهای ایران نمایندگی ندارند اما می­توانند کار فروش نهال را به صورت اینترنتی انجام دهند و شما کافی است پس از استعلام اعتبار آنها از طریق مجوزهایی که ارائه می‌کنند به راحتی نهال مورد نظر خود را خریداری کرده و در زمان مناسب تحویل بگیرید.

اصل چهارم: رعایت اصول کاشت، داشت و برداشت در باغداری نوین

در باغداری نوین تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت میوه از باغات به صورت نوین و با هدف کاهش هزینه و افزایش درآمد صورت می­گیرد، به عنوان مثال احداث باغ نوین با ارقام حساس به آفت و بیماری انجام نمی‌شود چرا که در سال­های بعد هزینه‌ی خسارت آفات و بیماری­ها را در پی دارد و یا به عنوان مثال در باغداری نوین آبیاری به شیوه‌ی سطحی انجام نمی­شود چرا که علاوه بر هزینه‌ی اصراف در میزان آب مصرفی هزینه‌ی انتقال بیمارگرهای خاکزاد را نیز به دنبال دارد و یا حتی در باغداری نوین انتخاب نوع و رقم درخت میوه طبق اصول حساس مانند تامین نیاز سرمایی، نور و دیگر فاکتورهای مهم انجام می­شود. قطعا کسانی که قصد احداث باغ را دارند تمام اطلاعات لازم در این موارد را نداشته و برای انجام هر مرحله نیاز به دریافت مشاوه دارند، شاید با خود فکر کنید که دریافت مشاوره و استخدام مشاور راهنما برای احداث و مدیریت باغ هزینه‌ی گزافی به دنبال دارد اما خبر خوب دیگر ما برای شما این است که در نهالستان­های معتبر و پرفروش کشوری متخصصان ماهر کار مشاوره و راهنمایی به باغداران را به صورت رایگان انجام داده و با توجه به اینکه اطلاعات ایشان در رابطه با انواع درختان میوه کامل است نیازی به دریافت مشاوره تکمیلی از افراد دیگر ندارید.

ارقام تجاری درختان میوه مناسب برای احداث باغ با درآمد میلیاردی در قزوین
ارقام تجاری درختان میوه مناسب برای احداث باغ با درآمد میلیاردی در قزوین

ارقام تجاری درختان میوه مناسب برای احداث باغ با درآمد میلیاردی در قزوین:

در این بخش شما را با اسامی برخی از ارقام تجاری درختان میوه که با کاشت آنها در باغ نوین خود می­توانید در قزوین به کسب درآمد میلیاردی دست پیدا کنید آشنا خواهیم کرد.

  1. گردو: نهال گردو زنوتیپ برتر، نهال گردو زنوتیپ پالیز، نهال گردو فرنور، نهال گردو چندلر
  2. بادام: نهال بادام اذر خوشه ای
  3. انگور:نهال انگور زرد و قرمز بی دانه، نهال انگور یاقوتی، نهال انگور بلک ویلیام، نهال انگور ریش بابا
  4. زیتون: نهال زیتون خوراکی، نهال زیتون آمریکایی، نهال زیتون دافنیکیا، نهال زیتون پیکودو، نهال زیتون سیاه، نهال زیتون ماری، نهال زیتون سوری
  5. گیلاس: نهال گیلاس لیندا، نهال گیلاس زرد ارومیه، نهال گیلاس مارگارت، نهال گیلاس گلد، نهال گیلاس فرنگی، نهال گیلاس بینگ امریکایی
  6. فندق: نهال فندق نخجوان، نهال فندق موری، نهال فندق باتلر، نهال فندق گردویی
  7. هلو:نهال هلو انجیری پلنگی، نهال هلو انجیری زعفرانی، نهال هلو آلبرتا، نهال هلو مالکی

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنوع ارقام درختان میوه مناسب برای بهره برداری تجاری در قزوین و قیمت نهال میوه می­توانید از طریق شماره تماس­های زیر با مشاوران در ارتباط باشید.

شماره­های تماس:

09144501003 09141832393