ایده تزیین گلدان با ماسه و شن رنگی

ایده تزیین گلدان با ماسه و شن رنگی

هر خانم و آقای با سلیقه ای عاشق اینه که بتونه با ارزانترین وسایل موجود در خانه یک وسیله زیبا و در عین حال شیک درست کنه، در این مطلب میخوایم به شما دوستان خوبم روش تزیین و ساخت گلدان شنی یا همون گلدانی که روی آن بافت های ریز وحود داره آموزش بدیم. با گل من و تو همراه باشید.

آموزش تزیین و ساخت گلدان شنی

 

مواد لازم برای تزئین گلدان شنی

وسایل مورد نیاز برای تزیین گلدان خیلی خیلی کم هست که شاید دم دست همه شما باشه ولی باز اونارو ذکر میکنم:

1- یک گلدان کوچک : اگر عاشق زرق و برگ زیاد هستید و میخواهید یک گلدان خاص درست کنید من بهتون پیشنهاد میدم از گلدان سرامیکی استفاده کنید ولی در کل میتونید از هر گلدانی که دم دستتون هست استفاده کنید حتی از گلدان های ساده پلاستیکی سیاه که موقع خرید گل به ما میدن.

بنر گل من و تو

2- چسب چوب

3- قلمو برای پخش پسب چوب بر روی گلدان(البته شما میتونید با دستتونم این کارو بکنید اگه از این سوسول بازیا خوشتون نمیاد 🙂 )

4- شن و ماسه زینتی (شما میتونید متناسب با رنگ گلدان و دکوراسیون خودتون رنگ شن رو انتخاب کنید)

مواد لازم برای ساخت گلدان شنی

نحوه انجام کار

اول از همه گلدان را خوب تمیز کنید تا موقع چسب زدن و حتی چسباندن ماسه ها هیچ چیز اضافه ای به آن وصل نشه تا کارمون تمیز دیده بشه.

خب قسمت بالا گلدان رو به چسب آغشته میکنیم.

و سپس آن را درون مخلوط شن و ماسه رنگی قرار میدیم تا تمامی نقاطی که چسب زدیم با شن و ماسه پوشیده شوند.

نزیین گلدان با ماسه و شن رنگی

کمی اجازه دهید تا قسمت بالایی خشک بشه حدود 5 دقیقه

حالا قسمت پایین گلدان رو چسب میزنیم و بعدش در مخلوط شن و ماسه رنگی قرار میدمی تا اون هم به طور کامل پوشیده از این ترکیب بشه (بهتره قسمت بالا و پایین گلدان رو از دو رنگ متفاوت انتخاب کنید تا زیبایی کار شما بیشتر بشه)

ایده تزیین گلدان با ماسه و شن رنگی

 البته اگر میخواهید کارتون تمیزتر بشه و اگر حوصله دارید میتونید مخلوط ماسه و شن رنگی رو با دست خود بر روی گلدان بچسبونید که هم زمان و هم حوصله خیلی زیادی میخواد.

ایده تزیین گلدان با ماسه و شن رنگی

امیدوارم که از این آموزش استفاده کنید و بتونید یک گلدان شنی زیبا تو خونه با دستای زیباتون بسازید و گلهای زیباتون رو درون اون قرار بدید.