چطور در یخچال استیل را با مواد خانگی تمیز کنیم؟

تمیز کردن در یخچال استیل با مواد خانگی
تمیز کردن در یخچال استیل با مواد خانگی

تمیز کردن در یخچال استیل با مواد خانگی :خیلی از خانم ها از لکه شدن وسایل خانگی استیل رنج میبرن ولی ما میخواهیم بهتون یک روش خیلی راحت یاد بدیم که بتونید تو خونه خیلی راحت با ترکیب کردن چند ماده که تو همه خونه ها پیدا میشه به راحتی این لکه ها و کثیفی ها رو تمیز کنید و سپس کاری کنید که براق بشه.

وسایل خانگی استیل به آشپزخانه شما ظاهری مدرن خواهد داد. چیزی که بد است این است که اثر انگشت کثیف روی آن ها باقی بماند و یا لکه چربی روی ان میوفته قبل از خواندن مطلب به این نکته توجه کنید که اولین و مهمترین چیزیکه در مورد استیل باید بدانید این است که استیل هم درست مثل چوب ، یکسری رگه های خاصی دارد . اگر از نزدیک به لوازم برقیتان نگاه کنید ، شما می توانید جهت این رگه ها را ببینید.همیشه لوازم برقی استیل خود را در جهت همان رگه ها تمیز کنید.

وسایلی که شما نیاز دارید

یک بطری اسپری برای ریختن مواد

بنر گل من و تو

1 فنجان سرکه سفید

1 فنجان آب

روغن زیتون

حوله و دستمال جادویی

وسایلی که شما نیاز دارید
وسایلی که شما نیاز دارید

مراحل تمیز کردن در یخچال استیل با مواد خانگی

ابتدا باید مایع تمیز کننده را درست کنیم برای این کار با استفاده از یک قیف سرکه سفید و آب را داخل بطری اسپری بریزید در اونو محکم کنید و سپس خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب بشه و آماده اسپری کردن بشه.

ترکیب سرکه و آب
ترکیب سرکه و آب

حال ماده آماده شده را روی در یخچال (یا هر وسیله که بدنه استیل داره) اسپری کنید و سپس با استفاده از دستمال جادویی اونو خوب تمیز کنید. حتما در جهت رگه های موجد تمیز تمیز.

اسپری کردن روی یخچال
اسپری کردن روی یخچال
تمیز کردن در یخچال
تمیز کردن در یخچال

حال چند قطره از روغن زیتون را روی حوله ریخته و سپس با حوله به بدنه یخچال بکشید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس با قسمت تمیز حوله یا دستمال جادویی بدنه یخچال را تمیز کنید و جادوی روغن زیتون را مشاهده کنید.

اضافه کردن چند قطره روغن زیتون
اضافه کردن چند قطره روغن زیتون
تمیز کردن زوغن زیتون
تمیز کردن زوغن زیتون

از این روش میتونید برای تمیز کردن تمام وسایل استیل مانند اجاق گاز و سایر وسایل استفاده کنید و ببینید که چقدر تاثیر گذار هست.

ویدیو تمیز کردن در یخچال استیل

مطالب مرتبط :

چگونه به راحتی بالش های تخت را تمیز کنیم ؟

گیاهان تمیز کننده برای کاربردهای خانه‌داری

چطور مایکروفر را با لیمو تمیز کنیم؟