هتل های ارزان گیلان و مازندران کدامند؟

هتل های ارزان گیلان و مازندران
هتل های ارزان گیلان و مازندران

خطه سرسبز شمال ایران با دارا بودن مکان‌های دیدنی و گردشگری زیبا، در طول سال میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است. به‌همین خاطر یکی از مهمترین دغدغه‌های گردشگران قبل از سفر، انتخاب بهترین اقامتگاه براساس بودجه و سلیقه آنها می‌باشد. البته استان‌های شمالی کشور هتل‌های بسیار متنوعی دارد از گران‌ترین هتل‌ها تا ارزان‌ترین آنها مانند هتل اردیبهشت رشت، موجود است تا مشکلی برای اقامت گردشگران وجود نداشته باشد. در ادامه با هتل های ارزان مازندران و گیلان آشنا خواهیم شد.

هتل های ارزان گیلان

هتل پردیس رشت

از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر رشت، هتل 2ستاره پردیس است که در میزبانی مهمانان، سابقه زیادی دارد. این هتل در سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت کرد. هتل در نزدیکی آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی واقع شده و تا فرودگاه رشت ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا ترمینال مسافربری دارد.

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور قرار گرفته و از هتل‌های زیبای رشت می‌باشد. هتل غدیر در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و از هتل های ارزان گیلان به‌حساب می‌آید.

بنر گل من و تو
هتل غدیر رشت
هتل غدیر رشت

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت در سال 1347 در مرکز شهر رشت افتتاح شد. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار عالی و با فاصله 800 متری از میدان شهرداری رشت واقع شده است. هتل دوستاره اردیبهشت، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری رشت مانند عمارت کلاه فرنگی و آرامگاه میرزا کوچک خان دارد.

هتل گیلار بندرانزلی

بندرانزلی از شهرهای محبوب و زیبای استان گیلان است، که دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری است. به دلیل قرار گرفتن در منطقه آزاد تجاری، بازارهای ارزان فراوانی دارد. از هتل های ارزان گیلان که در شهر بندرانزلی قرار دارد می‌توان هتل گیلار بندرانزلی را نام برد.

هتل امیران انزلی

هتل ۲ستاره امیران در پنج کیلومتری بندرانزلی قرار دارد این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد و از امتیازات هتل، داشتن ساحل اختصاصی است. آلاچیق‌های زیبای هتل، فضایی دل‌انگیز و دلچسب را فراهم می‌کند. هتل امیران بندرانزلی با ارائه امکانات مناسب رفاهی، شرایط را برای اقامتی دلنشین ایجاد کرده است.

هتل هدهد اَسالم

هتل 3ستاره هدهد با معماری و طراحی زیبای فرهنگ بومی از هتل‌ های ارزان گیلان و شهرستان اَسالم می‌باشد. امکانات رفاهی عالی و پرسنل کاردان و کاربلد هتل، شرایط اقامت خوبی را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. شهرستان اَسالم به بهشت طبیعت ایران معروف شده زیرا ترکیبی از جنگل، دریا، آبشار، رودخانه‌ها و آب و هوای دلنشین آنجا، طبیعتی بسیار زیبا و خیال انگیز را به وجود آورده است.

هتل فجر لاهیجان

هتل دو ستاره فجر در شهر لاهیجان، استان مازندران قرار گرفته است. هتل چشم انداز زیبایی رو به کوه‌ها و زمین‌های چای در اطراف هتل، دارد. یکی از جذابیت‌های هتل، طبیعت زیبا و چشمه آب معدنی داخل محوطه هتل است که طرفدار بسیاری در بین گردشگران دارد.

هتل لیوادر تالش

یکی از هتل‌های زیبای شهر تالش، هتل لیوادر می‌باشد، که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. هتل در مرکز شهر واقع شده و به همین دلیل دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی و ساحل قرق دارد. هتل لیوادر از هتل های ارزان گیلان است که اقامت خوبی را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل های ارزان مازندران
هتل های ارزان مازندران

هتل های ارزان مازندران

هتل نوید ساری

هتل ۴ستاره نوید از هتل‌های ارزان مازندران به‌شمار می‌رود، که در شهر ساری قرار دارد. هتل نوید با خدمات و امکانات رفاهی خوب و استاندارد، توانسته شرایط اقامتی خوبی را برای مهمانان هتل رقم بزند. این هتل باکیفیت و شیک از هتل‌های خوب استان مازندران می‌باشد.

هتل دوریکا عباس آباد

این هتل در منطقه توریستی عباس‌آباد و در ساحل آرام نشتارود قرار دارد. هتل دوریکا، دسترسی خوبی به منطقه توریستی نمک آبرود، رامسر، فرودگاه رامسر و نوشهر، جنگل و جاده زیبای عباس‌آباد دارد. چشم‌انداز رویایی هتل روبه دریا و جنگل و همچنین رستوران ساحلی بسیار لاکچری آن، باعث شده تا این هتل در اولویت انتخاب گردشگران باشد.

هتل نگین بابل

هتل نگین در استان مازندران و شهر بابل واقع شده است. هتل یک ستاره نگین در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا هتل چشم‌انداز بسیار زیبا با نمای کامل از دشت‌ها و شالیزارها و باغات سرسبز و زیبا داشته باشد،که مهمانان هتل را بسیار به‌وجد می‌آورد. هتل بر روی تپه‌ای با ارتفاع ۱۵۰ متر از سطح جاده قرارگرفته است. این هتل در زمره هتل های ارزان مازندران قرار دارد.

هتل مازرون قائمشهر

این هتل 2ستاره در سال ۱۳۸۶ احداث شد و فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مازرون به جاهای دیدنی و گردشگری شهر دسترسی خوبی دارد و دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی است.

متل شهر قصه محمود آباد

متل شهر قصه محمودآباد در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و با ۶۶ واحداقامتی میزبان مهمانان می‌باشد. هتل در سال ۱۳۹۵ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت و تعداد نفرات مهمانان هتل را به ۲۴۴ نفر افزایش داد. چشم انداز هتل روبه دریا بوده و منظره زیبا و دلنشینی را به نمایش گذاشته است. هتل با خدمات و امکانات مناسب، توانسته اقامت خوشی را برای مهمانان رقم بزند. این هتل علاوه بر کیفیت بالا از هتل های ارزان مازندران به‌شمار می‌رود.

متل نخل فریدونکنار

متل نخل فریدونکنار یک مجموعه توریستی اقامتی می‌باشد که در ساحل فریدونکنار قرار دارد. موقعیت مکانی هتل به مناطق گردشگری مانند باغ پرندگان، جنگل ساحلی، استراحتگاه پرندگان مهاجر و جنگل ساحلی بهنمیر دسترسی آسانی دارد. این هتل در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و پذیرای ۷۷ نفر مهمان می‌باشد.

هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان کوشال در چالوس استان مازندران واقع شده و در ۲۰۰ متری ساحل فرج آباد قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل کوشال علاوه بر سطح بالای خدمات و امکانات، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به‌همین دلیل در لیست هتل های ارزان مازندران قرار گرفته است.

هتل آپارتمان صدرا تنکابن
هتل آپارتمان صدرا تنکابن

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

هتل آپارتمان صدرا در شهر تنکابن و نزدیک به رامسر قرار دارد. هتل دسترسی خوبی به تله‌کابین رامسر و نمک آبرود دارد. هتل آپارتمان صدرا در نزدیکی ساحل زیبای دریای خزر و جنگل‌های سرسبز دو هزار و سه هزار، رودخانه‌ها، دهکده‌های زیبای توریستی و چشمه‌ها وآبشارها و پارک‌های محلی، دسترسی بسیار آسانی دارد.

هتل جهانگردی چلندر نوشهر

هتل 2ستاره جهانگردی چلندر در ۱۸ کیلومتری شهر نوشهر، در منطقه چلندر بنا شده است. این هتل وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی می‌باشد. هتل در کنار دریا قرار گرفته و در نزدیکی جنگل باصفا و زیبای سیسنگان و آبشار آب پری و چلندر می‌باشد که محیطی منحصر به فرد و زیبا را به وجود آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر بوده و دسترسی آسانی به بازار دارد.

هتل توکل کلاردشت

هتل 3ستاره کلاردشت، یکی از هتل‌های ارزان و تازه تاسیس کلاردشت مازندران است که امکانات رفاهی خوبی را ارائه می‌دهد. هتل با کادری مجرب و خوش برخورد، میزبان مهمانان هتل می‌باشد. سوئیت‌های هتل، نمایی روبه کوه و جنگل‌های سرسبز دارد. محیط آرام و امن هتل رضایت مهمانان را به‌همراه داشته است.

هتل آپارتمان نیستان رامسر

هتل آپارتمان نیستان در منطقه زیبای چهارصد دستگاه شهر رامسر در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. این هتل با ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب و استاندارد، اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند و از هتل های ارزان مازندران به‌شمار می‌رود.

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: