همه چیز درباره ماسک نقابی LED

همه چیز درباره ماسک نقابی LED
همه چیز درباره ماسک نقابی LED
تا به حال دیدین توی برخی از مراکز پاکسازیدوست از ماسک نقابی LED استفاده میکنن ؟ برای من همیشه سوال بود اینا چین‌؟ چه تکنولوژیخاصی دارن ؟ حالا من رفتم تحقیق کردم اومدم به شما هم بگم چیه که جایی دیدین سوال نشه براتون.

همه چیز درباره ماسک نقابی LED

این ماسک ها با انتقال انرژی برق به رنگ های مختلف نور برای درمان عارضه_های_پوستی مختلف مثل جوش به کار میرن . شاید به نظرتون خطرناک بیان اما در حقیقت اونا کاملا امنن. متخصصین پوست میگن اینا مثل لیزر نیستن و حتی مثل اشعه های UVA و UVB هم نیستند. که خطری مثل سرطان یا سوختگی ایجاد نمیکنن.
حالا برند نوتروژینا از این ماسک ها داره مثل محصولات دیگش تولید میکنه که تلفیقی از نور قرمز و نور آبی برای مشکلات پوست استفاده میشن . نور آبی با جوش هایی که در اثر باکتری ایجاد شدن مقابله میکنه ( باکتری هایی که داخل منافذ میرن ) .
در عین حال نور قرمز با مشکلات پوستی پیچیده تری مثل آثار سوختگی ها ، التهابات ، قرمزی و اثر پیری مقابله میکنه.
همه چیز درباره ماسک نقابی LED
ماسک نقابی LED

روش کار ماسک نقابی LED

اتفاقا پروسه کار با این ماسک ها بسیار سادست ، این ماسک به برق متصل میشه و به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت قرار میگیره ( که وزن سبکی هم داره ) و فرقی نمیکنه توی خونه باشه یا توی سالن . عملکرد پیچیده ای نداره. البته باید بعد از هر ۳۰ بار استفاده خود ماسک تعویض شه.
کسانی که از ابن ماسک ها استفاده کردن ، میگن اگر هزینه خریدش که حدود ۳۰ دلار هست ، براتون مقدوره پرداخت کنید، از لحاظ کیفیت مدل خونگیش و مدل سالنیش ( چه آرایشگاه چه کلینیک ) تفاوتی در عملکرد ندارن و خیلی خوب عمل میکنن .
اینی که من توضیح دادم برای برند نوتروژیناست . مدل های پیشرفته تر این دستگاه با پرتاب نور در عمق های مختلف به سطح پوست هم وجود دارن که با کنترل پزشک باید درجاتش تنظیم بشه .
در کل این ماسک ها بازخورد های خوبی داشتن به شرط این که فقط از نور اینفرارد و بی خطر داخلشون به کار گرفته شده باشه.
کیا تجربه استفاده از این ماسک ها توی کلینیک های درمانی پوست داشتن ؟
متن از Arayeshihayeman
آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: