معرفی کرم دست های قیمت مناسب

معرفی کرم دست های قیمت مناسب
معرفی کرم دست های قیمت مناسب

کرم دست های قیمت مناسب: خیلی ها دوست دارند که کرم دست هایی داشته باشند که مدام ازش استفاده کنند ولی خب استفاده مدام مستلزم صرف هزینه است ولی من در این مطلب میخوام بهتون یک سری از کرم هایی که من برای دستم استفاده کردم و راضی بودم بهتون معرفی کنم،همه قیمتشون مناسبه به جز کدلی اما دلم نیومد که نذارمش این کرم ها لزوما برای استفاده از دست نیستن اما برای پوست صورت من سنگین هستن برای همین به کرم دست تغییر ماهیت دادن

معرفی و بررسی کرم دست های قیمت مناسب

در معرفی کرم دست های قیمت مناسب سراغ محصولاتی همچون کرم ارکونم ، کدلی،کامان و گانیرو میپردازیم ، خب برای معرفی و همچنین بررسی ابتدا سعی میکنم توضیحات شرکت سازنده رو بنویسم و بعد نظر خودم و کسانی که ازش استفاده کردن رو قرار بدم.

کرم ارکو‌نم

توضیحات شرکت سازنده

با شستشو و افزایش سن رطوبت پوست از بین می‌رود و احساسی مانند کشیده شدن پوست پدید می‌آید که به کمک کرم‌های مرطوب کننده آرکو نم (ARKO NEM) به راحتی خشکی پوست برطرف می‌شود. این کرم‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ که غنی شده با عصاره‌ی گیاهان سودمند هستند از پوست در برابر عوامل بیرونی و مخرب جلوگیری می‌کنند. کرم مرطوب کننده‌ی میوه‌ای آرکو نم 100 درصد گیاهی است و باعث تقویت و تغذیه‌ی پوست نیز می‌شود. این کرم را می‌توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد و نگرانی بابت عدم سازگاری آن با پوست نداشت چرا که مناسب انواع پوست‌ها است و به راحتی جذب پوست می‌شود.

بنر گل من و تو
کرم دست های قیمت مناسب آرکو
کرم دست های قیمت مناسب آرکو
بررسی من

کرم ارکو‌نم که یک برند ترکیه ایه (دست و صورت)، به نظرم واقعا عالی بود زود جذب با بوی خیلی خوب و قیمتشم‌۱۹شده (البته که قیمتا نمیشه گفت با این وضعیت)،نرم کننده فوق العاده ای هست و من به شخصه خیلی دوسش دارم ، ویتامین‌E داره و ۷۵میله .

نظرات کابران:
  1. جذب سریع ، آب‌رسانی مناسب،چرب نبودن، عطر مناسب
  2. نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره و از نمونه های ایرانی خیلی بهتره من راضیم.
  3. یعنی بدون شک عالیه ۵سال دارم استفاده میکنم. کیفیت عالی مرطوب کنندگیش عالی. رنگ کرمش بنفش کمرنگ خود رنگش بهت آرامش میده چه برسه کرم. هرچی بگم کم گفتم.

کرم تیوپی کامان

توضیحات شرکت سازنده

 

  • مرطوب کننده و آبرسان پوست دست و صورت
  • فرمولاسیون سبک با جذب بسیار سریع
  • حاوی عصاره میوه پشن فروت
  • تاثیر ماندگار رطوبت روی پوست تا 24 ساعت
  • تغذیه عمیق پوست با شی باتر ، روغن زیتون
  • کمک به حفظ رطوبت پوست با عصاره آلوورا
  • مقابله با آثار منفی آلودگی هوا
  • مقابله با آثار رادیکال های آزاد با ویتامین E
  • مناسب افراد با پوست معمولی
کرم دست های قیمت مناسب کامان
کرم دست های قیمت مناسب کامان

 

نتیجه بررسی من

محصول بعدی کرم تیوپی کامان هست. این مدل برای پوست های نرمال مناسبه(منظورم دست و صورته)! سبک و زود جذبه (اما دیرتر از بقیه جذب میشه)😍حاوی انتی اکسیدان، تغذیه رسان پوست قیمتش ۱۲تومنه،حجمشم ۷۵میله

نظرات کابران :

  1. عاليه عالی.پوست من خشكه و اين كرم برام فوق العاده بود
  2. خیلی خوبه نسبت به قیمتش
  3. یه مقدار بوش تند هست و روی پوست سنگین،ولی خوب قیمت خیلی مناسبی داره.برای دست خوبه ولی برای صورت نه

کرم دست و ناخن کدلی

توضیحات شرکت سازنده

مرطوب کننده رایحه دلپذیر بدون احساس چربی تغذیه کننده پوست دست و ناخن 98% ترکیبات طبیعی حاوی عصاره انگور ارگانیک و آووکادو

کرم دست های قیمت مناسب کدلی
کرم دست های قیمت مناسب کدلی
بررسی من

سریع جذب میشه،چرب نیست، بوی خیلی خوب، دست رو نرم و لطیف میکنه،اگه دستتون خشک باشه یا نرمال این خوبه اما اگه خیلییی خشک باشه،این کرم کمک زیادی نمیکنه ،پوست پوست شدن کنار ناخون هارو تا حد زیادی کم میکنه،روی حیوانات هم تست نمیشه،فاقد پارابن قیمتشم 50تومنه و ۳۰میل هست.

کرم گانیرو

توضیحات سازنده :

کرم مرطوب کننده دست و صورت GANIERO حاوی روغن زیتون . کرم مرطوب کننده گانیرو سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان ها با فرمولاسیون قوی خود تاثیر بسزایی در ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده دارد و می تواند سلول های پوست را بازسازی و پوست را نرم و درخشان سازد.

کرم گانیرو
کرم گانیرو
نتیجه بررسی من

کرم گانیرو برای پوستای چرب و نرمال (دست و صورت)هست!من ب عنوان کرم دست ازش استفاده میکنم،پارابن نداره،تست حیوانی هم نداره،روغن هسته انگور داره٫سریع جذب پوست میشه اما برای پوست صورت من کمی احساسی سنگینی میده برا همین برای دست ازش استفاده میکنم فک کنم ۱۶تومن خریدمش،حجمش ۷۵میله

کرم مرطوب کننده دست شما چیه؟راضی هستید ازش؟

مطالب مرتبط :
نقد و بررسی کرم آبرسان لورال
بررسی و مقایسه شوینده های گارنیه